jeden koleś po Wrocławiu jeździ na R1200GS ma biały kask a z przodu na szybie biały napis na nioebieskim tle POLSKA - za każdym razem jak jade puszką to myślę że to policja
PS
wybaczcie offtopic
jaki kask
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
jak to niearrasq pisze:Swoją drogą... że też jeszcze nie wsadzili jakichś led'ów a'la obrysówki do kasków.
h e d o n i z m
- Sacramento
- Posty: 36
- Rejestracja: 07 paź 2013, 23:00
- Lokalizacja: Kraków
Siema. Planuje w najbliższym czasie zakupić nowy kask. Mam jedno pytanie odnośnie widoczności. Jak bardzo zmniejsza się ona jeżdżąc w kasku enduro z goglami a w dual sporcie lub integralu. Jest jakaś duża różnica? Nigdy nie jeździłem w goglach, bo zawsze miałem integrala, którego widoczność można porównać do DS-a.
"Nie ma potrzeby, by ktoś z zazdrością patrzył
I tak osiągnę to na czym mi zależy"
I tak osiągnę to na czym mi zależy"
- Bartas1982
- Posty: 22
- Rejestracja: 24 gru 2012, 23:06
- Lokalizacja: Radom/Przysucha
Witam,
Jeżdżę w kasku AIROH S4, chciałem przedstawić moją krótką opinię na temat tego garnka.
PLUSY
+ super stylistyka, idealnie pasuje do klimatu supermoto / xt 660 x
+ wygodny i lekki
+ dobra wentylacja (wysunięty "dziub" z siatką w szczelinach)
+ dobra widoczność
+ łatwe zapinanie i zdejmowanie
+ noszę okulary i nie mam w nim problemu np. z wkładaniem okularów, gdy kask mam już na głowie, w czasie jazdy również nic nie uwiera za uszami
MINUSY
- głośny! od ok. 90km/h na dłuższej trasie hałas staje się mocno irytujący (musiałem dokupić stopery do uszu!)
- prawie pionowa szyba 'elegancko' zbiera wszelkie insekty
- jasna wyściółka środku łatwo się brudzi (to najmniejszy problem), ale po niecałym sezonie mocno się 'wyrobiła' (wygniotła)
PODSUMOWANIE:
Dobry kask na miasto, latanie w terenie (można zdjąć całkiem szybkę i założyć gogle, jest specjalny na nie zaczep). Nie polecam za to na trasy, do dalekiej turystyki, przynajmniej nie na moto bez owiewek, a najlepiej jeszcze z deflektorem, który odchylałby strugę wiatru nad daszek (można go zdjąć oczywiście, ale kask traci wtedy 50% swojego 'bajeranckiego' wyglądu ). Oczywiście da się w nim śmigać cały dzień i można przymknąć oko na hałas, ale wyjazd np. na otwartą przestrzeń, do tego boczny wiatr i jazda w tym kasku przestaje być przyjemnością.
W przyszłości planuję zmienić na coś z otwieraną do góry szczęką, o bardziej aerodynamicznych kształtach...
LwG!
Jeżdżę w kasku AIROH S4, chciałem przedstawić moją krótką opinię na temat tego garnka.
PLUSY
+ super stylistyka, idealnie pasuje do klimatu supermoto / xt 660 x
+ wygodny i lekki
+ dobra wentylacja (wysunięty "dziub" z siatką w szczelinach)
+ dobra widoczność
+ łatwe zapinanie i zdejmowanie
+ noszę okulary i nie mam w nim problemu np. z wkładaniem okularów, gdy kask mam już na głowie, w czasie jazdy również nic nie uwiera za uszami
MINUSY
- głośny! od ok. 90km/h na dłuższej trasie hałas staje się mocno irytujący (musiałem dokupić stopery do uszu!)
- prawie pionowa szyba 'elegancko' zbiera wszelkie insekty
- jasna wyściółka środku łatwo się brudzi (to najmniejszy problem), ale po niecałym sezonie mocno się 'wyrobiła' (wygniotła)
PODSUMOWANIE:
Dobry kask na miasto, latanie w terenie (można zdjąć całkiem szybkę i założyć gogle, jest specjalny na nie zaczep). Nie polecam za to na trasy, do dalekiej turystyki, przynajmniej nie na moto bez owiewek, a najlepiej jeszcze z deflektorem, który odchylałby strugę wiatru nad daszek (można go zdjąć oczywiście, ale kask traci wtedy 50% swojego 'bajeranckiego' wyglądu ). Oczywiście da się w nim śmigać cały dzień i można przymknąć oko na hałas, ale wyjazd np. na otwartą przestrzeń, do tego boczny wiatr i jazda w tym kasku przestaje być przyjemnością.
W przyszłości planuję zmienić na coś z otwieraną do góry szczęką, o bardziej aerodynamicznych kształtach...
LwG!
były użytkownik XT660X, obecnie śmigam Hondą CBF 600 S, ale ... może by tak powrócić do "jednego gara"?
Witam, zakupiłem nie dawno kask NOX N731 w kolorze czarny mat. Rozmiar trafiłem idealnie za pierwszym razem wg pomiaru głowy.
Pierwsze wrażenie:
na plus:
+ ładny wygląd
+ blenda
+ pompowane policzki (teraz nie używam)
+ daszek który pomaga w słońcu
+ dobrze wykończony
+ podczas jazdy w upalne dni nie miałem mokrej głowy
na minus:
- przy ściąganiu i zakładaniu można urwać głowę (już jest lepiej)
- zawijanie uszów po założeniu ( zakładam metodą jednego z forumowiczów, czyli tak jakby od przodu)
- powyżej 100 jest już głośno (wina daszku?)
- jazda z sama blendą nie chroni oczów od wiatru, powstaje zawirowanie powietrza
- dziwne uczucie zakrzywiania obrazu przez szybkę, ale tylko w dolnej części. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu. Wg mnie bardzo dobrze wychodzi w kategorii jakość/cena.
Pierwsze wrażenie:
na plus:
+ ładny wygląd
+ blenda
+ pompowane policzki (teraz nie używam)
+ daszek który pomaga w słońcu
+ dobrze wykończony
+ podczas jazdy w upalne dni nie miałem mokrej głowy
na minus:
- przy ściąganiu i zakładaniu można urwać głowę (już jest lepiej)
- zawijanie uszów po założeniu ( zakładam metodą jednego z forumowiczów, czyli tak jakby od przodu)
- powyżej 100 jest już głośno (wina daszku?)
- jazda z sama blendą nie chroni oczów od wiatru, powstaje zawirowanie powietrza
- dziwne uczucie zakrzywiania obrazu przez szybkę, ale tylko w dolnej części. Myślę, że to kwestia przyzwyczajenia
Ogólnie jestem zadowolony z zakupu. Wg mnie bardzo dobrze wychodzi w kategorii jakość/cena.
Witam,
Czy ktoś ma doświadczenia z kaskiem:Kask Nishua Enduro Carbon
link: https://www.moto-akcesoria.pl/kask-nish ... on,p,68586
Ten kask wydaje się być kaskiem bardzo uniwersalnym. Jeśli jeździmy po mieście to używany daszku i jest to DUAL, jeśli jedziemy w podróż to można go zdjąć i wówczas mamy wersję INTEGRAL. Dodatkowo niska waga.
Będę wdzięczny za opinie
Czy ktoś ma doświadczenia z kaskiem:Kask Nishua Enduro Carbon
link: https://www.moto-akcesoria.pl/kask-nish ... on,p,68586
Ten kask wydaje się być kaskiem bardzo uniwersalnym. Jeśli jeździmy po mieście to używany daszku i jest to DUAL, jeśli jedziemy w podróż to można go zdjąć i wówczas mamy wersję INTEGRAL. Dodatkowo niska waga.
Będę wdzięczny za opinie
Bardzo udana kopia uvexa enduro carbondeerrr pisze:Witam,
Czy ktoś ma doświadczenia z kaskiem:Kask Nishua Enduro Carbon
link: https://www.moto-akcesoria.pl/kask-nish ... on,p,68586
Ten kask wydaje się być kaskiem bardzo uniwersalnym. Jeśli jeździmy po mieście to używany daszku i jest to DUAL, jeśli jedziemy w podróż to można go zdjąć i wówczas mamy wersję INTEGRAL. Dodatkowo niska waga.
Będę wdzięczny za opinie
Kando
tylko 2x droższa
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny
Nie no Uvex kosztował mnie coś koło 600PLN w ostatnich dniach jego sprzedaży
Wygląda dobrze, porównamy kiedyś na Zlocie.
Wygląda dobrze, porównamy kiedyś na Zlocie.
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny
Nieee jest kask uvex enduro który kosztuje ok. 600 zł ale też jest jego wersja Carbon która kosztuje 2000 I teraz wychodzi, że Uvex Carbon jest prawie 2 razy droższy niż ten twój zamówiony. Czekamy na test... !
a tak dla porównania
a tak dla porównania
Kando
Osobiście drugi sezon używam NOXa N731. Jest dobrze wyposażony a blenda w słoneczne dni jest wprost nieoceniona. Cena kasku to okolica 400 pln. Minusy to waga oraz słaba wentylacja. Jednak nie wymagajmy wodotrysków za cztery setki. Jak bym mógł dołożyć tysiaka do ceny NOXa to kupiłbym takie coś: http://www.freestylextreme.com/pl/Kask- ... wwodvz0AIw. Miałem w rękach i mierzyłem. Bardzo dobre wykonanie, niska waga i ciekawy wygląd.