No dokładnie tak jak napisał Czarnuch- ja też wszystko, co ściągam i zakładam na XT-ka ważę i zapisuje różnicę. Niestety jestem 2,92kg na plusie - oczywiście bez samych kufrów i boxa
Co do wytrzymałości wymienianych elementów to raczej jest to niewiadoma
Takie tarcze hamulcowe są idealne na asfalt, ale w terenie zjadą klocki w sekundę.
Podnóżki XT są ze stali a te z alu- lżejsze ale słabsze- tyle, że ja też sobie nie wyobrażam jazdy na oryginalnych gumowych
Za to takiej osłony na zębatkę napędową na bank bym nie założył- nawet w crossie zasłania śrubę. Jak przypadkiem wsiądzie w zwykłych spodniach
No i ta śruba też nie jest piękna
Filtr K&N też tylko na asfalt i to najlepiej na czysty tor.
Z tym błotnikiem na tylnym kole z asfaltu też raczej nie zjedzie
Jedną rzecz zrobił sam- no może sam uchwyt to chyba akcesoryjny ale „puszkę” na smartfona na bank zrobił sam i nie wróżę długiego żywota tej elektronice.
Ogólnie moto zrobione pod turystykę asfaltową
No i intryguje mnie ten napis na osłonie poprzeczki SYN@PSY