Raczej nie mam zamiaru zmieniać opony na szrszą=wyższą a chciał bym uzyskać trochę większy prześwit.
Łańcuch szoruje po osłonie, po to jest osłona, ale przy większym "otwarciu" wachacza może szkorować będąc do niej dociskany i zjeść ją w mgnieniu oka a potem zabrać się za wachacz. Opowiadał mi to gość, który tak właśnie miał. Mówił, że podniósł dużo ale nie pamiętał dokładnie ile mm.
Najkrótsze z advapl mają podnosić o 40mm. Takie masz? Ile byś za nie chciał + wysyłka?
XT 660 R na sprzedaż (chyba)
Te najkrótsze to mam jeszcze od poprzedniego właściciela, który miał ponad 180cm wzrostu - nie wiem skąd on je miał. I muszę je zmierzyć, jak coś to podeślij mi jaki masz teraz rozstaw między śrubami, sprawdzę z innymi kości.
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2016, 20:50
- Lokalizacja: Śląsk
Tosiek mam takie z du...y pytanie da się tym normalnie po czarnym zapinkalać czy tylko przetaczać?? do jakich rewirów prędkości jest przyjemne moto w Twojej konfiguracji .... pytam bo analizuje... (Jaras pogonił swojego 990, a TA600 mocno leciwe choć....całkiem przyjemne, ale nie do końca jestem przekonany....... a coś trza w garage mieć żeby się odhamić)
No Kapeć to to nie jest :D Ale powiedzmy, że do 130 km/h jest w miarę komfortowo przy mojej szybie. No i oczywiście musisz się przyzwyczaić do drgań jednocylindrowca. Nie wiem jak jeździ się z pasażerem bo nigdy nie miałem okazji. Na pewno jest super jazda po mieście, prawie jak SuperMoto :D
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 27 gru 2016, 20:50
- Lokalizacja: Śląsk
No za kapcia teraz robi eRTek moja mega zadowolona, a ja..... zadowolony ze spalania,w tym tyg pojadę zalookać Trampka bo mam blisko.... generalnie chce moto dla singla które będzie robiło za wyprawówkę ( TET, rosjo-stany i takie tam) i pozwoli się w lesie obok "wyciszyć", więc bacznie się przyglądam i "analizuję" w grę wchodzi jeszcze mały Gej-eS w wersji Dakar
No to Rka jak wyprawówka jest super, mega prosta, wymiana oleju co 10kkm, filtr oleju co 20kkm, spalanie ~4l/100 km przy spokojnej jeździe. Mi w Rce zaczyna brakować mocy oraz wytrzymałości zawieszenia i nie chce jej zajechać latając po hopach stąd od maja ujeżdżam KTM EXC 450 równocześnie
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Tutaj jest trochę info o tym baku
https://www.kiwibiker.co.nz/forums/show ... 0-big-tank
Ale na stronie producenta w Brazili już go nie widzę
https://gilimoto.com.br/
Inna opcja to bak z OTR ale to jest ~1000 euro
https://www.off-the-road.de/Diverse-End ... 60R-X.html
https://www.kiwibiker.co.nz/forums/show ... 0-big-tank
Ale na stronie producenta w Brazili już go nie widzę
https://gilimoto.com.br/
Inna opcja to bak z OTR ale to jest ~1000 euro
https://www.off-the-road.de/Diverse-End ... 60R-X.html
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/