Project "Osłona pod silnik"
To ile będziesz za to sobie liczył? Bo wygląda elegancko
Będę śledził wątek, i jak już wszystko będzie to pewnie się odezwęGoral pisze:Myślę że ze 200zł pospawane i pomalowane. Aktualnie jestem na etapie szukania spawacza alu;)
No chyba będę musiał dowiercić 2 otwory bo na 2 to może być za słabe mocowanie.
Tak poczytałem ten temacik, bo po zdjęciu wydechów fabrycznych i przejściu na 2 w 1 pozostał mi się golusi silnik i należy mu się ochrona. Sprawdzałem kilka modeli i chyba najbardziej podoba mi się płyta OTR, niestety cena 159 ojro.... troszku wysoka. Myślałem o czymś tańszym i w miarę skromnym jeśli chodzi o wygląd.
Duże płyty o wyglądzie patelni skutecznie odpychają wizualnie, choć pewnie spełniają zadanie, dla którego zostały stworzone. Myślałem, że uda mi się samemu coś wypłodzić, lecz może najpierw zapytam na forum. Może macie jakieś sprawdzone płyty w rozsądnej cenie ....??? Z góry dziękują za podpowiedzi. A ja szukam dalej....
Duże płyty o wyglądzie patelni skutecznie odpychają wizualnie, choć pewnie spełniają zadanie, dla którego zostały stworzone. Myślałem, że uda mi się samemu coś wypłodzić, lecz może najpierw zapytam na forum. Może macie jakieś sprawdzone płyty w rozsądnej cenie ....??? Z góry dziękują za podpowiedzi. A ja szukam dalej....
Nie wiem czy dobrze kombinuję ale płyty projektowane są biorąc pod uwagę, że kolektory idą dołem. Ja jeśli miałbym robić 2 w 1 to poza tym, że motocykl schodzi z masy to właśnie prześwit jest głównym jego atutem. Więc nie powinieneś pomyśleć o czymś "na miarę"?
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Herflick bardzo dobrze prawi, kupuj dedykowaną pod 2in1 lub czekaj na produkt z tego tematu.
Ostatnio zmieniony 05 paź 2015, 18:59 przez Rodman, łącznie zmieniany 1 raz.
Pewnie powinienem, ale na miarę do kupienia jest TO a samemu nie wiem czy dam radę coś sklecić i wyszukać jeszcze kogoś, kto mi to ładnie złoży włącznie z pospawaniem.... W ostateczności chyba do tego dojdzie, bo myślę sobie, że materiał i robocizna już gotowego projektu wyjdzie taniej niż zakup nówki OTR-a..Herflick pisze: Więc nie powinieneś pomyśleć o czymś "na miarę"?
PS. Nie planowałem kupić płyty pod fabryczne wydechy, w domyśle była tylko pod 2 w 1 i dlatego też trzeba będzie to zrobić samemu, lub tak jak prawi Rodman
soniq2, jeśli Ci się nie spieszy to poczekaj aż skończę swoją płytę, wstawię foty jak to wygląda na moto i wrażenia podczas jazdy. Jestem już ugadany na spawanie tak więc projekt jest na ukończeniu. myślę że do 2,3 tygodni powinienem skończyć.
OKI !!!!!!!!!!!Goral pisze:soniq2, jeśli Ci się nie spieszy to poczekaj aż skończę swoją płytę, wstawię foty jak to wygląda na moto i wrażenia podczas jazdy. Jestem już ugadany na spawanie tak więc projekt jest na ukończeniu. myślę że do 2,3 tygodni powinienem skończyć.
Oczywiście.
Kolektor bandażem żaroodpornym owiń. Temp gazów wylotowych to 900-1400*C. Jak dasz dobrze w palnik, to się kolektor zrobi czerwony jak Twoje owiewki
Kolektor bandażem żaroodpornym owiń. Temp gazów wylotowych to 900-1400*C. Jak dasz dobrze w palnik, to się kolektor zrobi czerwony jak Twoje owiewki
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne