Prawko A2 a jazda motocyklem na kat A
Po 1: temat raczej do "offtopic"
Po 2: kary od ubiegłego roku drastycznie wzrosły, czasem idą w tysiące, zawieszenie w możliwości prowadzenia pojazdów oraz ograniczenie wolności (choć tego nie wróżę za samo złapanie).
Powyższe jest w stanie olać, nawet kilka tysięcy zapłacisz i ok. Pomyśl co się dzieje w razie wypadku- nie masz ubezpieczenia! Ktoś Ci wejdzie pod koła i będziesz mu płacił do końca życia rentę. Idiotyzm. Zrób pełne prawko i nie wyglupiaj się, bo przy odrobinie niefarta, możesz ponieść okropne konsekwencje i będziesz ciągnął do końca życia finansową kulę u nogi.
Osobiście odradzam.
Po 2: kary od ubiegłego roku drastycznie wzrosły, czasem idą w tysiące, zawieszenie w możliwości prowadzenia pojazdów oraz ograniczenie wolności (choć tego nie wróżę za samo złapanie).
Powyższe jest w stanie olać, nawet kilka tysięcy zapłacisz i ok. Pomyśl co się dzieje w razie wypadku- nie masz ubezpieczenia! Ktoś Ci wejdzie pod koła i będziesz mu płacił do końca życia rentę. Idiotyzm. Zrób pełne prawko i nie wyglupiaj się, bo przy odrobinie niefarta, możesz ponieść okropne konsekwencje i będziesz ciągnął do końca życia finansową kulę u nogi.
Osobiście odradzam.
Trochę się orientowałem w temacie motocykli na A2.
W zapisie jest mowa o tym że motocykl przed blokowaniem mocy na poniżej 35 kW nie może przekraczać 70kW przed blokadą. Czyli taki poczciwy Fz6, CBR600, R6, R1(...) nie łapie się nawet jak jest zblokowany na 35 kW ponieważ z fabryki wyszedł z mocą przekraczającą dwukrotnie dopuszczalną moc na kat. A2.
Czy opłaca się jeździć i prosić się o problemy? Wg mnie nie. W razie w. tracisz wszelkie prawa jako kierowca (w tym OC, AC) nawet posiadając A2 ponieważ (jak słusznie stwierdził mój imiennik wyżej( nie posiadasz kategorii na dany motocykl
PS, Najlepiej zrób jak pewnie zdecydowana większość na tym forum z prawkiem A2 - kup moto do 48 KM
W zapisie jest mowa o tym że motocykl przed blokowaniem mocy na poniżej 35 kW nie może przekraczać 70kW przed blokadą. Czyli taki poczciwy Fz6, CBR600, R6, R1(...) nie łapie się nawet jak jest zblokowany na 35 kW ponieważ z fabryki wyszedł z mocą przekraczającą dwukrotnie dopuszczalną moc na kat. A2.
Czy opłaca się jeździć i prosić się o problemy? Wg mnie nie. W razie w. tracisz wszelkie prawa jako kierowca (w tym OC, AC) nawet posiadając A2 ponieważ (jak słusznie stwierdził mój imiennik wyżej( nie posiadasz kategorii na dany motocykl
PS, Najlepiej zrób jak pewnie zdecydowana większość na tym forum z prawkiem A2 - kup moto do 48 KM
Mam już swojego xtx660 ale wiadomo jak się troche pojezdzi to chcę się coś mocniejszego , a taki bandit 600 ma chyba 78 km czyli miesci się w.tych 90 km i jezeli w dowodzie jest wbite 35 kw a moto jest w pełni odblokowane to też z tym mogą być problemy ?
Moja rada taka, najpierw opanuj zakręty, a wyciskanie na prostej zostaw dla szlifierek;P XT mozna naprawdę fajnie zapier****ć po zakrętach i objeżdżać inne sprzęty, a na prostej każdy umi odkręcić manetę do 200;P Tak na prawdę na nasze drogi nie potrzeba sprzęta który jedzie więc niż te 150 bo i jak często tak jeździsz? Żaden fun jak dla mnie(moim zdaniem):)