Porównanie tych dwóch motocykli tzn. XT i LC4
nie do xt...do lc4:]
Super Fakin Motard!
Nie chciałbym rozwijać nowego tematu w tym wątku ale interesuje mnie Beret Twoje subiektywne porównanie tych dwóch motocykli tzn. XT i LC4. Podejrzewam, że KTM ma na pewno dużo lepsze zawieszenie. A jak z resztą (silnik, prowadzenie, zachowanie na drodze itp) ?
I dlatego Beret powinien otworzyć nowy temat o swoim Kaciegkogut pisze:Nie chciałbym rozwijać nowego tematu w tym wątku ale interesuje mnie Beret Twoje subiektywne porównanie tych dwóch motocykli tzn. XT i LC4. Podejrzewam, że KTM ma na pewno dużo lepsze zawieszenie. A jak z resztą (silnik, prowadzenie, zachowanie na drodze itp) ?
Teraz i tak nie śmigasz to znajdziesz czas by naskrobać kilka linijek i pstryknąć kilka zdjęć...
prawda?
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
jeżeli nie dostaniemy ostrzeżenia za OT to mogę napisać:]
1. 50 kg mniej...czyli lepsze prowadzenie, lepiej w zakrętach, mniejsze prawdopodobieństwo gleby w terenie
2. zawieszenie z przodu up side down, o wiele twardsze niż w xt, w pełni regulowane, nie nurkuje przy hamowaniu jak w yamaszce...dzięki temu podczas pierwszej jazdy ogarnąłem stoppie:] poza tym o wiele grubsze lagi.
3. silnik delikatnie mniejszy, ale o wiele wyższa moc...z tego co się orintuję w tej chwili jest ok. 65 KM.
jedyny minus...który ostatnio doprowadza mnie do szału to jego odpalanie:D
[ Dodano: 2010-03-12, 10:31 ]
zdjęcia porobie i opisze wszystko dokładnie jak go dokończe składać:]
narazie jest niekompletny i nie chce go pokazywać w negliżu:D:D:D
1. 50 kg mniej...czyli lepsze prowadzenie, lepiej w zakrętach, mniejsze prawdopodobieństwo gleby w terenie
2. zawieszenie z przodu up side down, o wiele twardsze niż w xt, w pełni regulowane, nie nurkuje przy hamowaniu jak w yamaszce...dzięki temu podczas pierwszej jazdy ogarnąłem stoppie:] poza tym o wiele grubsze lagi.
3. silnik delikatnie mniejszy, ale o wiele wyższa moc...z tego co się orintuję w tej chwili jest ok. 65 KM.
jedyny minus...który ostatnio doprowadza mnie do szału to jego odpalanie:D
[ Dodano: 2010-03-12, 10:31 ]
zdjęcia porobie i opisze wszystko dokładnie jak go dokończe składać:]
narazie jest niekompletny i nie chce go pokazywać w negliżu:D:D:D
Super Fakin Motard!
Oj Beret nie czytasz postów! Przecież Gkogut Ci napisał, żebyś subiektywne porównanie dwóch motocykli napisał, Raczek o otwarciu nowego wątku a Ty tu offtopa zapodajesz z premedytacją! Czekamy na nowy temat, tylko przygotuj się merytorycznie bo różnica wagi nie wynosi 50kilo
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
oke...zaloze niebawem nowy temat.
ps. 45 kg:]
ps. 45 kg:]
Super Fakin Motard!
Patrząc na specyfikacje techniczną tych dwóch motocykli to różnica w wadze na sucho to :Beret pisze:50 kg mniej
- 23kg w stosunku do wersji R i 28kg w stosunku do wersji X
powołując się na te same źródła moc LC4 640 Prestige Supermoto to 53.64 KMBeret pisze:silnik delikatnie mniejszy, ale o wiele wyższa moc...z tego co się orientuję w tej chwili jest ok. 65 KM.
źródło do porównań www.bikez.com
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
co do mocy chcialem zaznaczyc ze poprzedni wlasciciel (tzw. maciek:) zrobil kilka modyfikacji i moc jest wyzsza niz w serii.
Super Fakin Motard!
A to się zgadza, że jest wyższa ale nie była mierzona więc nie masz pewności, że jest tam 65 kucy hehe Do wagi coś się nie odniosłeś ziom? No i napisz jakie masz odczucia co do przyspieszania tych dwóch sprzętów i pokonywania zakrętów?
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
I na trase chyba nie ma co porównywać?
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
O ładnie już ktoś wydzielił temat
h e d o n i z m
1. co do wagi się pomyliłem, myślałem że jest większa rozbieżność...ale mimo wszystko i tak różnica jest znaczna
2. jazda w warunkach miejskich (czyt. zapierdalanie:) o wiele bardziej dynamiczna, lepsze przyspieszenie, moto o wiele zwinniejsze
3. sztywniejsze przednie zawieszenie jak już wcześniej pisałem
4. co do pytania o wyjazdy w trase...jak bym chciał jeździć dalej to kupiłbym moto przeznaczone do takiej jazdy:] nie ma kompromisów...albo wygodnie i nudno...albo hardcorowo:]
2. jazda w warunkach miejskich (czyt. zapierdalanie:) o wiele bardziej dynamiczna, lepsze przyspieszenie, moto o wiele zwinniejsze
3. sztywniejsze przednie zawieszenie jak już wcześniej pisałem
4. co do pytania o wyjazdy w trase...jak bym chciał jeździć dalej to kupiłbym moto przeznaczone do takiej jazdy:] nie ma kompromisów...albo wygodnie i nudno...albo hardcorowo:]
Super Fakin Motard!
ja mowilem o xteku tylko ogolnie o motocyklach przystosowanych do jazdy w dalsze trasy.
bo nie ukrywajmy ale po 100 km jazdy na iksie dupsko tez juz boli:]
bo nie ukrywajmy ale po 100 km jazdy na iksie dupsko tez juz boli:]
Super Fakin Motard!