Porównanie tych dwóch motocykli tzn. XT i LC4

Alternatywa dla ShoutBox'a
Chcesz napisać o czymś co całkowicie nie pasuje do innego działu - Pisz tutaj!
Awatar użytkownika
Beret
Posty: 279
Rejestracja: 29 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

nie do xt...do lc4:]
Super Fakin Motard!
Awatar użytkownika
gkogut
Posty: 119
Rejestracja: 19 mar 2009, 9:49
Lokalizacja: Podkowa Leśna

Nie chciałbym rozwijać nowego tematu w tym wątku ale interesuje mnie Beret Twoje subiektywne porównanie tych dwóch motocykli tzn. XT i LC4. Podejrzewam, że KTM ma na pewno dużo lepsze zawieszenie. A jak z resztą (silnik, prowadzenie, zachowanie na drodze itp) ?
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

gkogut pisze:Nie chciałbym rozwijać nowego tematu w tym wątku ale interesuje mnie Beret Twoje subiektywne porównanie tych dwóch motocykli tzn. XT i LC4. Podejrzewam, że KTM ma na pewno dużo lepsze zawieszenie. A jak z resztą (silnik, prowadzenie, zachowanie na drodze itp) ?
I dlatego Beret powinien otworzyć nowy temat o swoim Kacie :mrgreen:
Teraz i tak nie śmigasz to znajdziesz czas by naskrobać kilka linijek i pstryknąć kilka zdjęć...
prawda? :roll:
Awatar użytkownika
Beret
Posty: 279
Rejestracja: 29 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

jeżeli nie dostaniemy ostrzeżenia za OT to mogę napisać:]

1. 50 kg mniej...czyli lepsze prowadzenie, lepiej w zakrętach, mniejsze prawdopodobieństwo gleby w terenie
2. zawieszenie z przodu up side down, o wiele twardsze niż w xt, w pełni regulowane, nie nurkuje przy hamowaniu jak w yamaszce...dzięki temu podczas pierwszej jazdy ogarnąłem stoppie:] poza tym o wiele grubsze lagi.
3. silnik delikatnie mniejszy, ale o wiele wyższa moc...z tego co się orintuję w tej chwili jest ok. 65 KM.

jedyny minus...który ostatnio doprowadza mnie do szału to jego odpalanie:D

[ Dodano: 2010-03-12, 10:31 ]
zdjęcia porobie i opisze wszystko dokładnie jak go dokończe składać:]
narazie jest niekompletny i nie chce go pokazywać w negliżu:D:D:D
Super Fakin Motard!
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

Oj Beret nie czytasz postów! Przecież Gkogut Ci napisał, żebyś subiektywne porównanie dwóch motocykli napisał, Raczek o otwarciu nowego wątku a Ty tu offtopa zapodajesz z premedytacją! 8-) Czekamy na nowy temat, tylko przygotuj się merytorycznie bo różnica wagi nie wynosi 50kilo ;-)
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Awatar użytkownika
Beret
Posty: 279
Rejestracja: 29 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

oke...zaloze niebawem nowy temat.
ps. 45 kg:]
Super Fakin Motard!
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

Beret pisze:50 kg mniej
Patrząc na specyfikacje techniczną tych dwóch motocykli to różnica w wadze na sucho to :
- 23kg w stosunku do wersji R i 28kg w stosunku do wersji X
Beret pisze:silnik delikatnie mniejszy, ale o wiele wyższa moc...z tego co się orientuję w tej chwili jest ok. 65 KM.
powołując się na te same źródła moc LC4 640 Prestige Supermoto to 53.64 KM :)

źródło do porównań www.bikez.com
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Awatar użytkownika
Beret
Posty: 279
Rejestracja: 29 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

co do mocy chcialem zaznaczyc ze poprzedni wlasciciel (tzw. maciek:) zrobil kilka modyfikacji i moc jest wyzsza niz w serii.
Super Fakin Motard!
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

A to się zgadza, że jest wyższa ale nie była mierzona więc nie masz pewności, że jest tam 65 kucy hehe :evil: Do wagi coś się nie odniosłeś ziom? No i napisz jakie masz odczucia co do przyspieszania tych dwóch sprzętów i pokonywania zakrętów?
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Awatar użytkownika
BarteQ
Posty: 335
Rejestracja: 20 gru 2009, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Kontakt:

I na trase chyba nie ma co porównywać?
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3619
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

O ładnie już ktoś wydzielił temat :)
h e d o n i z m
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Beret, broń się -bo XT-kowcy twojego "Kata" sponiewierają :-P
Awatar użytkownika
Beret
Posty: 279
Rejestracja: 29 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

1. co do wagi się pomyliłem, myślałem że jest większa rozbieżność...ale mimo wszystko i tak różnica jest znaczna
2. jazda w warunkach miejskich (czyt. zapierdalanie:) o wiele bardziej dynamiczna, lepsze przyspieszenie, moto o wiele zwinniejsze
3. sztywniejsze przednie zawieszenie jak już wcześniej pisałem
4. co do pytania o wyjazdy w trase...jak bym chciał jeździć dalej to kupiłbym moto przeznaczone do takiej jazdy:] nie ma kompromisów...albo wygodnie i nudno...albo hardcorowo:]
Super Fakin Motard!
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Beret pisze:nie ma kompromisów...albo wygodnie i nudno...albo hardcorowo:]
Kompromisów nie ma i z tym się zgodzę, ale "nudno" na XT-ku to na pewno nie jest :lol:
Awatar użytkownika
Beret
Posty: 279
Rejestracja: 29 lis 2008, 18:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ja mowilem o xteku tylko ogolnie o motocyklach przystosowanych do jazdy w dalsze trasy.
bo nie ukrywajmy ale po 100 km jazdy na iksie dupsko tez juz boli:]
Super Fakin Motard!
ODPOWIEDZ