Yahoo pisze:
-kurna olek- drogie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- czy warte są swojej ceny ?????????????????
-------------------------------------
- Co lepsze? W takiej sytuacji chyba
Saharki?
Jeszcze jedno; - czy przy zmianie oponek, warto się pokusić o jednoczesną zmianę dętek? (moje chyba z AD 2004
???)
tutaj masz link do ankiety co wybierają forumowicze przy założeniu 50/50
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=874
przejechałem na Saharkach już ponad 2300 km więc coś napiszę, zrobię porównanie z oryginałami czyli Tourance:
plusy:
w terenie niebo a ziemia, Saharki dają radę nawet w kopnym piachu, na szutrze i delikatnym piachu super, co prawda przydałoby się zmniejszyć ciśnienie jeszcze o około 0.5 ale nie jestem pewny czy wentyl to wytrzyma ( aktualnie mam 1.8 i to jest chyba optymalnie dla 50/50 ), przy następnej zmanie tylnej opony z tyłu założę 140 i grubszą detkę od crosówki w terenie powinno być trochę lepiej, co do zużycia, w necie piszą różnie jednym szybko schodzą innym nie, u mnie wygląda to tak po przebiegu 2300 km, przód prawie nie widać zużycia może zeszło 5%, tył jakieś 15-20% czyli nie jest najgorzej, szacuję że spokojnie do 8000km wytrzymają może i więcej
minusy:
dużo głośniej na asfalcie od Tourance - jednak tylko do 80 km/h, ale przy takiej rzeżbie bieżnika inaczej być nie może oraz jednak dość wysoka cena zakupu, innych minusów nie odnotowałem
czy mogę polecić: jeżeli cena zakupu nie stanowi problemu to zdecydowanie tak, dla potwierdzenia właściwości terenowych tych opon to zaznaczę iż KTM do swojego 690 Enduro właśnie seryjnie zakłada Saharki, kilka postów powyzej załączyłem filmik z KTM-em w roli głównej
oczywiście dętki do wymiany najlepiej tak jak pisałem na tył założyć grubszą ze wzmacnianym wentylem
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c64 ... fedbf.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d56 ... f0641.html