Na przodzie została jeszcze Saharka ( zostało ok 45-50% bieżnika ) więc szkoda jeszcze ją zrzucać , ale w poczekaniu jest już TKC-80. W terenie zużyta już "prawie" Saharka jednak już nie daje rady przy nowym Mitasie na tyle i dość mocno przód ucieka, trzeba uważać, żeby się nie wyłożyć, ale ostatnio rzadko jeżdze w teren XT-kiem więc do końca sezonu musi wytrzymać.
Apropo co do głośności Mitasa to nie wiem czy zatyczki do uszu to dobry pomysł, bo nie będę słyszał kiedy kierowcy puszek będą trąbili .
Opony XTX/XTR
zatyczki to na rajdytomi-ei pisze: Apropo co do głośności Mitasa to nie wiem czy zatyczki do uszu to dobry pomysł, bo nie będę słyszał kiedy kierowcy puszek będą trąbili .
a ,Jacek Czachor w trakcie Dakaru w wywiadzie :,, Już myślałem, że mi wydech pękł, ale to tylko zatyczka wyleciała z ucha ".
Wydechy pomagają w korkach:). Kończę OT.
[ Dodano: 2011-08-04, 21:45 ]
Przód bridgestone motocross 100/80, tył E09 Dakar 130/80 test czas zacząć
Miras C 02 zdarty - opona fajna , w terenie daje czadu jednak zchodzi w oczach . zrobiłem na niej może 2000 km ( 65 off/35 on ) .
dziś przyszła Pirelli mt 21 130/90/17 . Sprawia wrażenie solidnej i potęznie ( to chyba przez profil 90 )
mam nadzieje ze wejdzie . mam nadzieje ze bedzie równie dobra co jej siostra ( 90/90/21 ) którą mam na przodzie już od 3000 km
zdrówka
dziś przyszła Pirelli mt 21 130/90/17 . Sprawia wrażenie solidnej i potęznie ( to chyba przez profil 90 )
mam nadzieje ze wejdzie . mam nadzieje ze bedzie równie dobra co jej siostra ( 90/90/21 ) którą mam na przodzie już od 3000 km
zdrówka
marcins pisze:dziś przyszła Pirelli mt 21
Fajna oponka, w TTR lata w originale. U mnie po zakupie nowego kompletu po sezonie i 8 tyś. km nie było prawie widać zużycia. Plus tej opony jest też taki że ma homologację na ulicę.
przymierzam się do kupna nowych oponek do mojego xtx jeżdżę 60%on 40%off las i polne drogi myślałem nad HEIDENAU K73,Dunlop Mutant a wy co polecacie?
życie jest po to by jeździć na supermoto
podpisuje sie pod pytaniem. W sumie mam nie zajechane jeszcze opony drogowe ale rowniez bede szukal czegos uniwersalnego. czy ktos jezdzil np na avon Distanzia ? jak to się ma z przyczepnością i ze zuzyciem?rozyk88 pisze:przymierzam się do kupna nowych oponek do mojego xtx jeżdżę 60%on 40%off las i polne drogi myślałem nad HEIDENAU K73,Dunlop Mutant a wy co polecacie?
pawel_ck, Zachęcam do korzystania z opcji "Szukaj" na forum.pawel_ck pisze:czy ktos jezdzil np na avon Distanzia ? jak to się ma z przyczepnością i ze zuzyciem?
Na pewno nie jedna osoba może coś napisać o tych oponach -> http://xt660.pl/viewtopic.php?t=451&highlight=avon+dis
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
cenowo mutanty kosztują 1250zl komplet a k73 660zl
http://www.netcar.pl
http://www.netcar.pl
życie jest po to by jeździć na supermoto
A ja się tak zastanawiam czy nie wrzucić jakiejś bardziej off'owej oponki na tył.
Avon powoli się kończy i trzeba pomyśleć nad kolejną gumą.
Co polecacie do Xa na szutrowe drogi?
Avon powoli się kończy i trzeba pomyśleć nad kolejną gumą.
Co polecacie do Xa na szutrowe drogi?
h e d o n i z m
Mogę ci wysłać E09 na testy jak chcesz bo leży mi w garażu. C02 pewno nie chcesz:)
Tylko nie przemyślałem czy ci na felgę wejdzie... bo ja mam o szerokości 130.
Tylko nie przemyślałem czy ci na felgę wejdzie... bo ja mam o szerokości 130.
Polecam TKC-80. Kumpel opisał tą oponę jako "kostkę ale taką asfaltową". O swoich wrażeniach z jazdy na tej oponie pisałem już na forum:
gkogut pisze:Od pewnego czasu jeżdżę na fabrycznie nowych TKC 80. Pisałem o tym już tutaj... http://xt660.boo.pl/viewtopic.php?t=212 . Kilometry lecą a ja mam nowe spostrzeżenia na temat tych opon. Gumy naprawdę świetnie trzymają na asfalcie. Po przejechaniu ok. 1000 km, na przednim kole nie widać w ogóle śladów zużycia. Inna sprawa to tył. Klocki już się troszeczkę wytarły (wiadomo od czego) ale dramatu nie ma i przejadą jeszcze ze dwa razy tyle. Mam wrażenie, że są to jednak opony asfaltowe, które dają możliwość zjechania z ubitej drogi. Na szutrach itp pozwalają na duuuużo, dużo więcej niż oryginalnie montowane w eRce Metzelery. Niestety, na błotnych odcinkach, jakich przy obecnej pogodzie niemało w naszych lasach, przód potrafi się nieźle uśliznąć. A to, niestety, odbiera trochę frajdy podczas błotnych taplanin. XT to nie piórko i w terem potrzebuje chyba czegoś bardziej agresywnego. Przynajmniej na przód. Zamówiłem więc coś takiego... http://www.netcar.pl/opon...527435,szi.html . Termin realizacji dość odległy bo nie ma w polskich magazynach. Zastanawiam się także nad wymianą tyłu ale z 17 produkują tylko rozmiar 130/90 i nie wiem czy się zmieści w XT. Może ktoś próbował wcisnąć na tył oponę o tej wielkości ?
Obawiam się, że kostka może być zbyt hardcorowa dla mnie
podoba mi się bieżnik w K60 i Shinko E705...
podoba mi się bieżnik w K60 i Shinko E705...
h e d o n i z m
K60 150/70/17 idealny kompromis na asfalt i teren
Wyprawa Chorwacka i moje trasy Tuszyńskie + tor
Teraz jest nowy model ponoć ciut lepszy w teren i lepiej się prowadzi po asfalcie, ale to już nie moja opinia
Idealnie pasuje na felgę X-sa
Wyprawa Chorwacka i moje trasy Tuszyńskie + tor
Teraz jest nowy model ponoć ciut lepszy w teren i lepiej się prowadzi po asfalcie, ale to już nie moja opinia
Idealnie pasuje na felgę X-sa
Flaw ja również mam ten sam dylemat co ty, czyli przymierzam się do zmiany opon do mojego X na bardziej uniwersalne czyli i na asfalt i w teren, myślałem o Michelin Anakee,do tyłu wejdzie bez problemu, tylko nie wiem co z przodem bo ma rozmiar 120/90 -17 , więc nie wiem czy nie będzie za wysoki profil. Mam podjechać do GMS w Tarnowskich Górach na przymiarkę więc może niedługo będę wiedział. Jak będzie pasowało to komplet z wymiana około 800 zł. A tu link do ich aukcji:
http://allegro.pl/michelin-150-70-r17-o ... 98726.html
http://allegro.pl/michelin-150-70-r17-o ... 98726.html