Opony XTX/XTR
ostatnio wyhaczyłem w bardzo przyzwoitym stanie uzywana opone DUNLOP SPORTMAX (notabene za 20 zł a na allegro nówka jest za 570 zl ) sprawuje sie przyzwoicie mimo swojego wcześniejszego zużycia , raz nawet próbowałem 'stracic nia przyczepnosc' z pomoca przedniego hamulca ale przednie kolo tylko mi sie uslizgiwalo wiec wydaje sie ze podloza trzyma sie calkiem dobrze :P mam nadzieje, ze troche wytrzyma:P
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
a sprawdziłeś datę produkcji ? :>
h e d o n i z m
tak sprawdzałem, jest z 2007 roku ale nie pamiętam który tydz;
jak wrócę do domu sprawdzę dokładnie i zedytuję post
Flaw, masz na myśli coś konkretnego ?
jak wrócę do domu sprawdzę dokładnie i zedytuję post
Flaw, masz na myśli coś konkretnego ?
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
Nie tak z ciekawości pytam, ale jak z 07 to loos
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Jeżeli szukacie opon to polecam portal www.opony-felgi.pl Ja właśnie u nich kupiłem, wytargowałem opone Avon Distanzia 160/60 17 za 350 zł z przesyłką kurierską tylko dlatego ze opona z końca 2007 roku. Oczywiście dali fakture i gwarancję:) Uważam że to dobra cena zwłaszcza zę w netcarze ( www.netcar.pl ) i innych portalach chcieli za taką samą prawie 700 zł i rocznik 2008 !
jezdzi ktos na mitasa e 07?? a moze e 09?? jezdze przewaznie w terenie ale nie chce zakaldac kostki bo jakas dojazdowka sie nie raz trafia asfaltem a i po miescie rundke tez lubie strzelic, ewentuallnie metzeler sahara enduro3 ale one bardziej na bloto chyba, kto jezdzi xtr w terenei niech sie wypowie i doradzi
Temat był poruszany na forum wielo krotnie nawet coś w tym dziale. Ja śmigałem na 07 i 09 aktualnie na 09 i po wszystkim czym można przejechać, czyli po wszystkim.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
na c02 nie polecisz na czarnym za duzo a e09 juz wzglednie da rade... Twoja propozycja chyba wylacznie na off
ja jezdze na e09 i chociaz to moja pierwsza opona to wg mnie daje rade w terenie, w glebokim piasku ogolnie slabo xt bo jest ciezki.
Z przodu mam c21 i bardzo ladnie wg mnie sie sprawuje, w piasku niezle wybiera, kamienie szutry bardzo dobrze.
Ten zestaw wg mnie jest optymalnym jesli troszke chcesz wrzucic na afalt.. chociaz sugeruje uwaznie hamowac przodem
Z przodu mam c21 i bardzo ladnie wg mnie sie sprawuje, w piasku niezle wybiera, kamienie szutry bardzo dobrze.
Ten zestaw wg mnie jest optymalnym jesli troszke chcesz wrzucic na afalt.. chociaz sugeruje uwaznie hamowac przodem
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Założyłem jakiś czas temu MCE Karoo: http://www.duell.fi/images/webkuvat/34-MCE_Karoo_T.jpg
Nie mam rzadnego doświadczenia z oponami tego typu ale moje odczucia po kilkuset zrobionych kilometrach są bardzo pozytywne. Zaraz po założeniu dziwnie się zachowuja na asfalcie, w zakręcie tak jakby w pewnym miejscu miała pewien opór, znika to bardzo szybko jak tylko krawędzie kostek się zrobią bardziej okrągłe. Dodam że na tył założyłem 140 więc szersze o rozmiar niż fabryczne. Na asfalcie nie odczułem jakiejś dużej zmiany między karoo a tourance (tourance dają chyba trochę więcej pewności w zakrętech) natomiast w terenie jest o niebo lepiej. W końcu da się jechać w piachu i jest sterowność, w błocie i na trawie również zdają egzamin. Bardzo uniwersalna opona i jestem bardzo zadowolony z jej zakupu. Komplet mnie kosztował 420zł więc i cena była dobra jak za tego typu opony
Nie mam rzadnego doświadczenia z oponami tego typu ale moje odczucia po kilkuset zrobionych kilometrach są bardzo pozytywne. Zaraz po założeniu dziwnie się zachowuja na asfalcie, w zakręcie tak jakby w pewnym miejscu miała pewien opór, znika to bardzo szybko jak tylko krawędzie kostek się zrobią bardziej okrągłe. Dodam że na tył założyłem 140 więc szersze o rozmiar niż fabryczne. Na asfalcie nie odczułem jakiejś dużej zmiany między karoo a tourance (tourance dają chyba trochę więcej pewności w zakrętech) natomiast w terenie jest o niebo lepiej. W końcu da się jechać w piachu i jest sterowność, w błocie i na trawie również zdają egzamin. Bardzo uniwersalna opona i jestem bardzo zadowolony z jej zakupu. Komplet mnie kosztował 420zł więc i cena była dobra jak za tego typu opony
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
C-02 zajebista oponka i kostki są stożkowe więc łatwo się oczyszcza najszersza niestety 130 C-21 następny słuszny wybór łatwo się oczyszcza daje rade w każdym terenie . Brat jeździ na takim zestawie, jeżeli chodzi o E-09 według mnie najlepsza opona jeżeli chodzi o połączenie dwóch światów on i off. Tył jest zajebisty przód się ślizga na mokrej ziemi i tym podobnym terenom. Ale daje radę na szutrach, Tył się ślizga, ale wciąż walczy i długo wytrzymuje
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie
drodzy,
dziekuje bardzo zza rady.
jako, ze jestem zodiakalnym lwem to oczywiscie wiem wsyzstko najlepiej i postanowilem zaryzykowac.
na tyl idzie:
c12 ICE
na przod idzie:
c01 lub
e06
jak myslicie?
i przy okazji - jakie macie rozmiary gum z przodu i tylu?
dziekuje bardzo zza rady.
jako, ze jestem zodiakalnym lwem to oczywiscie wiem wsyzstko najlepiej i postanowilem zaryzykowac.
na tyl idzie:
c12 ICE
na przod idzie:
c01 lub
e06
jak myslicie?
i przy okazji - jakie macie rozmiary gum z przodu i tylu?