Opony XTX/XTR
Założyłem KENDĘ na tył i na razie jestem zadowolony, błoto i mokra trawa nie robią wrażenia :D
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Drodzy forowicze...
Chciałbym dokonać zakupu kompletu opon do eRki na standardowe felgi. Prawdopodobnie będzie to E09 140/18-17 i TKC80 90/90-21
Jakieś sugestie? Propozycje? Może ktoś podrzuci sprawdzony sklep?
Chciałbym dokonać zakupu kompletu opon do eRki na standardowe felgi. Prawdopodobnie będzie to E09 140/18-17 i TKC80 90/90-21
Jakieś sugestie? Propozycje? Może ktoś podrzuci sprawdzony sklep?
Zapytaj Arturros'aarrasq pisze:Drodzy forowicze...
Chciałbym dokonać zakupu kompletu opon do eRki na standardowe felgi. Prawdopodobnie będzie to E09 140/18-17 i TKC80 90/90-21
Jakieś sugestie? Propozycje? Może ktoś podrzuci sprawdzony sklep?
h e d o n i z m
A tu link do jego sklepu Arturros'a polecam http://sklep.riderparts.pl/
tak czytam czytam i już całkiem zwariowałem
a tak poważnie: jaki komplet będzie godny polecenia: 80 % miasto i 20 % teren typu lekki szuter, drogi gruntowe (+ deszczowe dni), żadne pisaki i hardcory
a tak poważnie: jaki komplet będzie godny polecenia: 80 % miasto i 20 % teren typu lekki szuter, drogi gruntowe (+ deszczowe dni), żadne pisaki i hardcory
Deszczowe dni + gruntowe drogi = hardcore Niema zmiłuj się, jak deszcz spadnie, to z lajtowej szutrówki może zrobić się przeprawówka na pół dnia.
Jeśli latasz więcej czarnym, to jednak powinno być coś lajtowego, bo szkoda gumiaki zjechać w kilka tys.km.
1. Conti. TKC80 + Mitas E09 - klasyka. Osobiście sporo przejechałem na TKC+E07, w tym pierwszą Rumunię
2. Motoz Adventure + Mitas E09 lub Motoz Desert - motoza nie przetestowałem (1szt. odłożyłem), na tył wolę mitasa, dłużej wytrzymuje
3. Mitas MC-23 + Mitas E-09 - już nudna ta E09, ale to świetna opona pod kątem wytrzymałości na czarnym. Natomiast MC-23 to inna bajka niż E-09/07, fabryka w słowenii (Sava), całkowicie inna mieszanka.
Jeśli latasz więcej czarnym, to jednak powinno być coś lajtowego, bo szkoda gumiaki zjechać w kilka tys.km.
1. Conti. TKC80 + Mitas E09 - klasyka. Osobiście sporo przejechałem na TKC+E07, w tym pierwszą Rumunię
2. Motoz Adventure + Mitas E09 lub Motoz Desert - motoza nie przetestowałem (1szt. odłożyłem), na tył wolę mitasa, dłużej wytrzymuje
3. Mitas MC-23 + Mitas E-09 - już nudna ta E09, ale to świetna opona pod kątem wytrzymałości na czarnym. Natomiast MC-23 to inna bajka niż E-09/07, fabryka w słowenii (Sava), całkowicie inna mieszanka.
Elo,
czy ktoś z Was testował może Pirelli Scorpion Rally str??
i pytanie czy do xtx da się to założyć??
110/70/17
i tył 150/60/17
Co prawda już nie mam xtx tylko 690sm ale fabryczny rozmiar ten sam z tego co pamiętam.
o 1cm szerokości mniej względem fabryki.
Niestety nie są produkowane już moje ukochane Avonki i szukam czegoś nowego...
Rozmiarówka niestety wąska w tym modelu
https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.a ... p=MOTOCYKL
Dzięki z góry za pomoc
czy ktoś z Was testował może Pirelli Scorpion Rally str??
i pytanie czy do xtx da się to założyć??
110/70/17
i tył 150/60/17
Co prawda już nie mam xtx tylko 690sm ale fabryczny rozmiar ten sam z tego co pamiętam.
o 1cm szerokości mniej względem fabryki.
Niestety nie są produkowane już moje ukochane Avonki i szukam czegoś nowego...
Rozmiarówka niestety wąska w tym modelu
https://motogumy.pl/Opony_motocyklowe.a ... p=MOTOCYKL
Dzięki z góry za pomoc
-
- Posty: 221
- Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
- Lokalizacja: Dęblin
Tył spokojnie wejdzie przód nie wiem ale pewnie tak ja mam na przodzie 120/90troszke mało miejsca ale siedzi
Wejdzie, lepiej się jeździ w terenie bo szersza i jak trochę obniżysz ciśnienie to ciągnie jak głupia
Łukasz zawny Tośkiem
https://gruuf.com/
https://gruuf.com/
Mimo wszystko mam wrażenie, że mniej stabilnie w terenie na szerszej chociaż sam skłaniam się ku 140 z racji jeżdżenia nieco więcej po czarnym. Doświadczenie mam małe bo zjechałem E09 w rozmiarach 130 i 140 tylko po razie i to moje subiektywne odczucie. Dla podjęcia decyzji zaczekaj na opinie bardziej doświadczonych.
140 spokojnie wejdzie. Kiedyś okazyjnie kupiłem komplet karoo w tej szerokości. Dla mnie na plus jazda w piachu. Na minus mniejszy vmax, trochę inne zachowanie w zakrętach pewnie przez to że inaczej się wykłada na feldze. Aha na plus wygląd, XT poważniej wygląda na 140.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Myślę na przód założyć tkc80 a na tył karoo 3 140/80/17 albo karoo 2 130/80/17.
Karoo 2 znalazłem za 170 zł a karoo 3 za 200zl
Nic innego w sensownej kasie nie znalazłem
Teraz mam założone metzleler Tourance next
Karoo 2 znalazłem za 170 zł a karoo 3 za 200zl
Nic innego w sensownej kasie nie znalazłem
Teraz mam założone metzleler Tourance next
Yamaha XT660 R 2007r.
Honda Transalp XL700V ABS
Honda Transalp XL700V ABS