Strona 58 z 60
: 30 paź 2018, 13:02
autor: Panocek
turas pisze:U mnie 6 tys km i tył zszedł prawie do zera.
Nie jeżdżę jakoś agresywnie - normalna jazda wokół komina, brak jazdy na kole. No może kilka razy
Nie brzmi to pozytywnie, opona na sezon
: 30 paź 2018, 14:46
autor: turas
Panocek pisze:turas pisze:U mnie 6 tys km i tył zszedł prawie do zera.
Nie jeżdżę jakoś agresywnie - normalna jazda wokół komina, brak jazdy na kole. No może kilka razy
Nie brzmi to pozytywnie, opona na sezon
No ja sobie raz na taką ekstrawagancję pozwoliłem
Musiałbym trzy tyły za sezon wymienić.
MT60RS są na prawdę zacne. Mają miękką, dobrze klejącą mieszankę i nawet przy kilku stopniach na plusie trzymały jak szalone. No ale kosztują...
TKC70 wystarczało mi na jakieś 10 tys km. Po tym przebiegu tyłu nie było, przód był zząbkowany. Minusem w tych oponach była utrata przyczepności w skrajnie wysokich temperaturach. W czerwcu na Magistrali Adriatyckiej już je tak przegrzałem, że cały motocykl wyjeżdżał z zakrętów. Trzeba było mocno zwolnić. Poza tym super gumy!
Na podsumowanie napiszę, że od 10 lat w różnych sprzętach (w Xie też miałem) zakładam Pirelli Diablo Stradę i wciąż uwielbiam te opony! Komplet z bieżącego rocznika kosztuje chyba 530 zł. Komplet! To tyle co tylna MT60.
Przejechałem na nich kilka szutrowych tras alpejskich i na suchym chyba nie widzę różnicy do wcześniej wspomnianych
Teraz mam je założone na drugi - szosowy sprzęt, byłem nim kilka razy na torze, raz na wspomnianej Magistrali, przejechałem parę tysięcy w deszczu i zawsze były spoko!
Na Xie wytrzymują około 10 tys km, na szosowych motocyklach (rzędówki) dociągałem nawet do 14 tys.
: 24 maja 2019, 14:18
autor: Pejas
Czy ktoś z forumowiczów używał opony Dunlop D952 na przednim kole, i jest w stanie podzielić się opinią jak ta opona zachowuje się na asfalcie ?
Teraz mam tkc80 jeszcze z poprzedniego właściciela, na czarnym jest to przewidywalna oponka ale w terenie jest do dupy. Dosłownie w każdym.
Obecnie jeżdżę jakieś 20/80 on/off i planuje założyć zestaw D952 i C02, wydaje się to być uniwersalny zestaw na XTR. Po czarnym staram się jeździć ostrożnie i zachowawczo, ale chciałbym mieć minimum trzymania w zakrętach
pytanie nr.2 na jakim ciśnieniu jeździcie z przodu i na tyle? ostatnio obróciło mi oponę i rozerwało dętkę. Trzymaka nie posiadam i jestem ciekaw jakie jest stosunkowo bezpieczne ciśnienie na tył.
: 27 maja 2019, 22:30
autor: Alibaba
Cnula na tył jest ekstra , na przód motoz tractionator enduro . od kilku lat latam na takim zestawie , dla mnie jest niezawodny w terenie mokrym i suchym . Taki sam zestaw już czeka w garażu.
: 28 maja 2019, 9:15
autor: Pejas
w sumie bardzo podobne opony, jeśli chodzi u układ bieżnika. Cena też bardzo zbliżona. Mocno to rozważę.
: 28 maja 2019, 9:46
autor: Flaw
Pejas pisze:Czy ktoś z forumowiczów używał opony Dunlop D952 na przednim kole, i jest w stanie podzielić się opinią jak ta opona zachowuje się na asfalcie ?
Mam już druga taką. Jeśli pytasz o asfalt to daje radę, ale jak tylko nierównomiernie zacznie schodzić to efekt się szybko pogłębia i zaczyna bić.
Ciśnienia rożne od 1,1 do 2,0
Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej opony. Teren OK a na asfalcie można się fajnie składać
: 28 maja 2019, 23:38
autor: daniel-intruz
Od niedawna jeżdżę na zestawie D952 i potwierdzam j.w. zaskakująco jak dla mnie dobrze sobie radzą te opony na asfalcie.
Ja w terenie jeżdżę na ok 1,0- 1,2 i jak dotąd żadnych problemów ze zrywaniem wentyli.
: 30 maja 2019, 20:18
autor: koper666
Mi się kończy tkc80 na przodzie i myslelem o tym Dunlopie d952 tylko jak to szybko schodzi? Jeżdżę 50/50 on/off czy może Pirelli mt21?. Co lepsze?
: 31 maja 2019, 8:47
autor: Flaw
koper666, dunlopa szkoda na jazdy 50/50 (dodam, że ma brak homologacji na drogi).
A motoz tractionator desert nie chcesz?
: 31 maja 2019, 8:56
autor: robas
Flaw pisze:A motoz tractionator desert nie chcesz?
Choć nie jest droga to trochę szkoda Motoza na 50/50. Po jednym dynamicznym powrocie ze zlotu na czarnym szybko mi zeszła i się wyząbkowała. Opona super, świetnie trzyma trakcję i w porównaniu do E09 (przód) po przesiadce na nią... niebo a ziemia. Homologowana bodajże do 130 km/h. Teraz mam TKC80 i jestem bardzo zadowolony.
: 31 maja 2019, 10:23
autor: Flaw
Tylko, że TKC80 nie nadaje się w teren (no chyba, że szutry)
Ps. Gooral miał w trasie na zlot założoną nówkę
Motoz Tractionator Enduro i po trasie 1500km praktycznie nie było śladu zużycia.
: 31 maja 2019, 12:58
autor: Pejas
d952 i c02 już są. czekam na łyżki, dętki i montujemy.
zastanawiam się jeszcze nad większą zębatką z tyłu i mniejszą zdawczą.
:D aleee one dobrze wyglądają :D
: 29 wrz 2019, 14:00
autor: Rokkor
Witam. Chciałbym kupić do swojego xtx opony w teren ale tez z możliwością jazdy na asfalcie, mój wzrok przykuł bieżnik mitasa e09 w rozmiarze 120/90/17 na przód, pytanie czy opona będzie pasować bez problemu bez ściągania błotnika i bez ocierania o lagi ? I ewentualnie co możecie polecić zamiast tej opony ale tez w teren z możliwością jazdy po asfalcie ?
: 06 paź 2019, 11:59
autor: krzsiekjab
Mitas nie wejdzie na wysokość chyba bo miałem . Kupiłem kende k270 4.10 kolega w drz też ma opona jak talala tylko koło 130jest uczucie że pływa ale no chyba normalne. a z drugiej strony jak z tylem? Miałem e09 ankee 2 i teraz mitas c02 to każda była spoko aczkolwiek mitas na asfalcie mokrym lata jak szalony .
Też mam xtx;)
Re: Opony XTX/XTR
: 07 mar 2021, 21:34
autor: Mateusz93
Panowie,
Szukam przodu do XT660Rki, ostatnie kilkanaście tysięcy zrobiłem na chińczyku CST 755 z której byłem mega zadowolony.
Teraz zastanawiam się nad:
-motoz tractionator enduro
-dunlop 952
-Mitas mc23 rockrider
Jazda?
W praktyce wychodzi pół na pół czarny z offem, bo dojazdów asfaltowych mnóstwo, ale lubię mieć pewność w terenie, więc wolę coś agresywniejszego.
Ma ktoś bezpośrednie porównanie wyżej wymienionych?
Edit:
Wnioskując po powyższych,
Dunlop 952<Tractionator Enduro jeśli chodzi o przebiegi na czarnym, ale za to dunlop jeszcze bardziej terenowy? Choć i tractionator i tak sobie bdb radzi?
A jak w porównaniu do nich Pirelli mt21 albo mitas mc23 rockrider?