Spalanie XT 660 R/X/Z
A nie 1300-1500 obr/minwedlug instrukcji na N powinno byc okolo 1200 obr/min.
Pisałem już o moim spalaniu ale to jak zakupiłem XT. Zrobiłem sobie traskę w niedzielę po sprzedaży dominatora: tarnów, nowy sącz, piwniczna, krynica, nowy sącz tarnów. Po 201km zatankowałem i wlazło 7,77L. Zatrzymałem paragon bo jeszcze chwilę nie mogłem w to uwierzyć. Jechaliśmy bardzo spokojnie nie więcej jak 130, a myślę że średnia wyszła poniżej 100km/h ze względu na duży ruch na drodze. Spalanie jak w skuterze. Trasa tylko po asfalcie i przy spokojnym obchodzeniu się z manetką gazu. Pierwszy raz taki wynik osiągnąłem w moim XT, przeważnie było to ok 4,7L/100km. Dodam że moto fabryczny z fabrycznymi ustawieniami, kominami itd. Nic nie regulowałem i nie zmieniałem a przebieg aktualny to 6600km
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
mi jakoś ciężko jest zejść do takiego spalania ;p link ponizej w podpisie
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
Mi przy średniej jeździe 120KM/h rezerwa zapala sie przy 220km
a mi ostatnio rezerwa zalaczyla sie przy 130 km:)
Super Fakin Motard!
Jak widać różnie bywa z tym spalaniem, zależy jak kto szarpie za manetę i czy ma coś grzebnięte? Ja w cyklu miejskim przy przelotowych wydechach i filtrze K&N rezerwę widzę przy 170km, a w trasie zapala się przy 190/200km najechanych... Nie wiem czy w ogóle warto traktować tą rezerwę jako miernik, ponieważ czasem jak zauważyliście ten licznik przejechanych kilometrów na rezerwie wariuje...
Ja nie przeliczam ile mi sprzęt spala, jakoś mi się nie chce a że i tak trzeba wlać to leje i daaje mu :D
Ja nie przeliczam ile mi sprzęt spala, jakoś mi się nie chce a że i tak trzeba wlać to leje i daaje mu :D
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Nie brałem rezerwy pod uwagę. Zawsze leje pod korek i po przejechaniu ok 200km rozglądam się już powoli za stacją na której znów leję pod korek a potem przeliczam ilość litrów/ilość km*100 i wychodzi faktyczne spalanie. Może nawet bym nie liczył gdyby nie zaskoczyła mnie mała ilość paliwa zatankowanego.Bajros pisze:Nie wiem czy w ogóle warto traktować tą rezerwę jako miernik
7,77L/201km*100=3,86L/100km
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
- Silent_BoB
- Posty: 280
- Rejestracja: 07 lut 2009, 10:43
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Mi po mieście wyszło ostatnio 5.8 l/100km
do ludzi stawaj przodem...bo zawsze znajdzie się ktoś kto chce cię wydymać...
- Silent_BoB
- Posty: 280
- Rejestracja: 07 lut 2009, 10:43
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Może i nie o to, ale jak planujesz trasę to dobrze wiedzieć ile możesz przejechać, bo pchanie 30 km do stacji nie jest fajne....chyba że ktoś lubi.
do ludzi stawaj przodem...bo zawsze znajdzie się ktoś kto chce cię wydymać...
Silent_BoB ma rację dobrze wiedzieć ile Ci moto pali, szczególnie jak jesteś w obcym nie bardzo cywilizowanym kraju gdzie stacji paliw nie ma jak w Polsce na każdym rogumkocot pisze:A ja leje i nie patrze bo nie o tu chodzi
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."