Strona 3 z 3

: 27 paź 2011, 12:21
autor: Wojtek
Tomi jeszcze sentyment do marki :mrgreen:
Ozga mam nadzieję, że na zlocie dasz się przejechać i z lekka przetestować Super T... ;-)
Może Kloss przyjedzie GS-em i porównamy. :-P
Dla mnie największa wada GS-a to te wcześniej wspomniane przeze mnie wystające po bokach cylindry przed samymi piszczelami :-/
W enduro trzeba się podpierać wystawioną nogą do przodu a tu kicha. Może i można się do tego przyzwyczaić tylko, po co jak są moto bez tego przedwojennego "udogodnienia", które uparcie BMW forsuje :-?
W przyszłym roku będziemy mieli też do wyboru nowego Triumpha Tigera Explorera ;-)
http://moto.onet.pl/1651819,1,taki-bedz ... node=41837

: 27 paź 2011, 12:28
autor: tomi-ei
Wojtek pisze: Dla mnie największa wada GS-a to te wcześniej wspomniane przeze mnie wystające po bokach cylindry przed samymi piszczelami :-/
to nie są cylindry tylko darmowe ogrzewanie nóg w zimne dni :-D u innych musisz za to dopłacać

: 28 paź 2011, 0:56
autor: bonzo
Wojtas podparcie w tych sprzętach i tak nic nie da bo waga motoru jest za wysoka. Co do BMW to jest jedna zaleta, jak się przewróci to oprze się na cylindrze :mrgreen:

: 06 lis 2011, 16:30
autor: Wojtek

: 06 lis 2011, 16:55
autor: Ozga
Przeczytałem to i muszę przyznać że fajny test.
Lecz niektóre rzeczy to kwestia gustu jak dla mnie.
Tak jak pozycja za kierownicą ,pozycja szyby czy same manetki.

Każdemu pasuje coś innego.

Ale test jako osobisty test daje radę :-D

: 08 lis 2011, 21:26
autor: ex1
to ja pozwole dodać sobie coś od siebie, jako że 2 tygodnie temu dopuściliśmy się testów XTZ1200 na poligonie drawskim, Motocykl na kostkach, dało się polatać :)

Jako wieloletni użytkownik LC8, będę porównywał do tego modelu, na GSach latałem ale tylko na 1100 i 1150. jeździłem też na Afryce, co też może być ciekawym punktem odniesienia :)

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

po testach:
wnioski, są następujące:
- Mocny, ale bez szaleństw. przydała by się V-ka..
- Naszpikowany elektroniką, w terenie przeszkadza, ale da sie dorobić pstryczek elektryczek
- Bardzo wygodny, Świetny podróżnik
- W terenie Robi całkiem fajnie, główna to zasługa dobrej zawiechy,
- terenowo poziom Afryki, waga podobna, przegrywa przednim kołem, nadrabia zawiechą, bywa że brakuje skoku. dobry jeździec wjedzie tym prawie wszędzie...
- 30 kg mniej i były naprawdę fajny motor
- od GS-a w terenie lepszy, przede wszystkim dzięki zawieszeniu i z racji braku cycków

ST1200 to świetny motocykl, ale nie sądzę że ktokolwiek kto poczuł pomarańczową febrę zdecyduje się na niego... no chyba że go żona zmusi.

Kat Ma V-ke, kreci się do 8 tys. a od 4 tys jest torpeda, Yamaha fajne strzela mocą między 3-4 tys, potem jakby nieco ociężale idzie no i wcześniej się kończy. KAT jest mocniejszy, mimo mniejszej liczby koników
ST wygodzniejsza, no i dla niskich raczej, coś jak niska lc8 lub nawet niżej.
W terenie wiadomo, nie ma co porównywać, choć ST mile zaskakuje trakcją i niezłym zawiasem
przyłacza masą no i w oponach nie powybierasz...

ST to dobra alternatywa dla GS-a, ja bym wybrał ST

: 08 lis 2011, 22:32
autor: admirau
ex1, dzięki za fajne porównanie.

Nie sądzę, by ktokolwiek, kto poczuł pomarańczową febrę mógł się nawrócić na cokolwiek innego :)

Fajna fotka ze starszą siostrą :)

W jakich kapciach tam byliście? To nie są Tourance?

: 09 lis 2011, 14:27
autor: ex1
XTZ-ta miała z przodu TKC80 z tyłu K60, który jako tako dawał radę, przydała by się jednak kostka. bo brakuje ciągu

o trzymaniu bocznym nie wspominając

: 09 lis 2011, 18:03
autor: Grzybek
<object width="560" height="315"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0VLwA2pxpDI?ve ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0VLwA2pxpDI?version=3&hl=pl_PL" type="application/x-shockwave-flash" width="560" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>