XT 660R pytania
: 30 lip 2013, 22:39
Witam
A więc już pytam bo nie wiem jak XT660R radzi sobie w terenie? Bo z innych forum piszą ,że jest ciężka i wogole w terenie sobie nie radzi co najwyżej polne drogi?
Porównują np z KTM LC4 no ok zgodzę się 620 jest dość lekka, ale i już stara, ale np 640 waży już 150 kg (na sucho) a piszą z XT 660R prawie 200kg, sprawdziłem dane producenta i wychodzi że 181 kg (gotowa do jazdy) a więc coś koło 165 kg na sucho i tu chyba przy tej pojemność tragedii nie ma?, tym bardziej że sprzęt spełnia dzisiejsze wymagania dot. spalin. I tu pytanie czemu w enduro poprowadzili układ wydechowy dołem? Może że względu właśnie na wymogi emisji spali? Po prostu takie prowadzenie to dłuższy i cichszy wylot spalin niż np jakby poprowadzili taki układ tak jak w starym modelu XT 600?. Jak taki wydech się sprawuje w terenie?; krawężnikach?; schodach?. Czy od razu z miejsca najlepiej dokupić osłonę pod silnik? Widziałem też układy 2w1 jak w starszym modelu(tzn poprowadzony górą) czy one posiadają homologacje?(Posiada ktoś taki na forum i podzieli się wrażeniami)?
Poza tym że strony producenta porównanie XTX i XTR
XTX skoki zawieszenia po 200mm XTR skoki zawieszeni p: 225mmm t: 200mm
wysokość siodełka 875mm dla XTX i 865mm dla XTR i prześwit dla obu modeli 210mm jak to możliwe że R ma ten sam prześwit skoro ma większy skok zawieszeni i stoi na wyższych kołach i zarazem siedzenie jest o 10mm niżej? Wszystko w porządku? Dla mnie powinna mieć większy prześwit od X i siedzenie też powinno być wyżej, no ale może się mylę jak możecie to wytłumaczcie mi to.
Jak się ma założenie układu 2w1 ile dodatkowego prześwitu można zyskać i jak po takim zabiegu ma się charakterystyka silnika?
To na razie tyle jak coś mi się przypomni to zapytam
Pozdrawiam
A więc już pytam bo nie wiem jak XT660R radzi sobie w terenie? Bo z innych forum piszą ,że jest ciężka i wogole w terenie sobie nie radzi co najwyżej polne drogi?
Porównują np z KTM LC4 no ok zgodzę się 620 jest dość lekka, ale i już stara, ale np 640 waży już 150 kg (na sucho) a piszą z XT 660R prawie 200kg, sprawdziłem dane producenta i wychodzi że 181 kg (gotowa do jazdy) a więc coś koło 165 kg na sucho i tu chyba przy tej pojemność tragedii nie ma?, tym bardziej że sprzęt spełnia dzisiejsze wymagania dot. spalin. I tu pytanie czemu w enduro poprowadzili układ wydechowy dołem? Może że względu właśnie na wymogi emisji spali? Po prostu takie prowadzenie to dłuższy i cichszy wylot spalin niż np jakby poprowadzili taki układ tak jak w starym modelu XT 600?. Jak taki wydech się sprawuje w terenie?; krawężnikach?; schodach?. Czy od razu z miejsca najlepiej dokupić osłonę pod silnik? Widziałem też układy 2w1 jak w starszym modelu(tzn poprowadzony górą) czy one posiadają homologacje?(Posiada ktoś taki na forum i podzieli się wrażeniami)?
Poza tym że strony producenta porównanie XTX i XTR
XTX skoki zawieszenia po 200mm XTR skoki zawieszeni p: 225mmm t: 200mm
wysokość siodełka 875mm dla XTX i 865mm dla XTR i prześwit dla obu modeli 210mm jak to możliwe że R ma ten sam prześwit skoro ma większy skok zawieszeni i stoi na wyższych kołach i zarazem siedzenie jest o 10mm niżej? Wszystko w porządku? Dla mnie powinna mieć większy prześwit od X i siedzenie też powinno być wyżej, no ale może się mylę jak możecie to wytłumaczcie mi to.
Jak się ma założenie układu 2w1 ile dodatkowego prześwitu można zyskać i jak po takim zabiegu ma się charakterystyka silnika?
To na razie tyle jak coś mi się przypomni to zapytam
Pozdrawiam