XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

Transformacja XTR

pytania, ciekawe materiały o rodzinie XT - zdjęcia, filmy, artykuły itp.
Awatar użytkownika
Vistula
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2015, 13:08
Lokalizacja: Toruń

Witam nie wiem czy założyłem temat w dobrym dziale, najwyżej proszę o przeniesienie :)
Mianowicie jestem posiadaczem klasycznej XT660R z 2004, jak wiadomo wszystko szaro niebieskie, fabrycznie bez dodatków.
Przeglądałem google i wpadła mi w oko pewna konfiguracja. No i chyba utkwiła na dobre, bo ładniejszej XTR nie widziałem. A teraz do rzeczy; jeżeli ma ktoś czas, ochotę i chęci to prosiłbym o wycenę tego przedsięwzięcia, tj przemiany mojej w taką jak z linka w miare rozsądnych kosztach. Z moich obliczeń wychodzi iż potrzebowałbym około 2500/2700zł, co o tym sądzicie? To byłaby pierwsza operacja tego typu więc każda wskazówka mile widziana :mrgreen:
oklejanie plastików samemu 200zł
tapicer 150-200zł
rączki pasażera poliftowe 150/200zł (dzis widziałem za 220, bolą oczy od takich cen za kawałek metalu :mrgreen: :lol: )
malowanie osłon tłumników jakieś 100zł, samemu może i 30/50zł
boczne rurki to chyba gmole pewnie z 400zł albo i 500
handbary jakieś 600zł
piaskowanie wachacza i przedniego zawieszenia jakies 100/150zł
malowanie proszkowe 150zł
uszczelniacze lag 50zł
kapitalna płyta w odcieniu podobnym do kolektorowego, ciekawi mnie jej cena... Moze ktoś wie co to za model? powiedzmy 600zł
no i na koniec koła, rozkrecenie tego wszystkiego, pewnie wymiana łożysk ale to nawiasem, piaskowanie, malowanie, piaskowanie szprych i chromowanie, potem ustawianie tego wszyskiego tj centrowanie wyjdzie pewnie też kupę pieniędzy. Może bardziej opłaci się sprzedać te co mam i kupić czarne? Zapraszam do dyskusji
Obrazek
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Czy mi się wydaje że masz model przedliftowy a chciałbyś poliftowe bo ma czarne i to i owo ??? ;) Chyba lepiej sprzedać i kupić polift niż rozkręcać i malować. Płytę i handbary łatwiej dołożyć ;)
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3175
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Tomek dobrze napisał, to co masz na zdjęciu to jest motocykl po lifcie więc parę rzeczy jest innych, felgi, osłony tłumików, uchwyty pasażera, podnóżki pasażera. W motocyklu ze zdjęcia to tylko widzę dołożone handbary, płyta, gmole, nalepka na wachaczu, opony kostki, reszta jest taka jak wychodziła z fabryki. Akurat ja jestem w posiadaniu dokładnie takiej sztuki z 2008r tylko u mnie jest sporo więcej tych dodatków.
P.S. Teraz zauważyłem coś czego nie widziałem do tej pory, stopka z prawej strony! Anglik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Awatar użytkownika
Vistula
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2015, 13:08
Lokalizacja: Toruń

crazyrider12 pisze:Czy mi się wydaje że masz model przedliftowy a chciałbyś poliftowe bo ma czarne i to i owo ??? ;) Chyba lepiej sprzedać i kupić polift niż rozkręcać i malować. Płytę i handbary łatwiej dołożyć ;)
Myślę, że wyszłoby to taniej bo raz że trzeba sprzedać to co mam a trochę skzoda bo jest to zadbane moto, dwa doliczyć kasę na dojazdy rejestracje ubezpieczniea a przede wszystkim dołozyć pieniądze za rocznik to wyjdzie więcej niż z moimi przeróbkami. Najbardziej martwią mnie felgi bo reszta to jest pikuś
bonzo pisze:Tomek dobrze napisał, to co masz na zdjęciu to jest motocykl po lifcie więc parę rzeczy jest innych, felgi, osłony tłumików, uchwyty pasażera, podnóżki pasażera. W motocyklu ze zdjęcia to tylko widzę dołożone handbary, płyta, gmole, nalepka na wachaczu, opony kostki, reszta jest taka jak wychodziła z fabryki. Akurat ja jestem w posiadaniu dokładnie takiej sztuki z 2008r tylko u mnie jest sporo więcej tych dodatków.
P.S. Teraz zauważyłem coś czego nie widziałem do tej pory, stopka z prawej strony! Anglik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Wiem że to motocykl po lifcie, felgi mogłyby zostać te same tyle że czarne bo nawet nie zauwazyłem róznicy, osłony również detal, rączki brałem pod uwagę, a podnózki mam wygodne to po co zmieniać.

Wydaje mi się że taniej byłoby wyłożyć 2,5k niż sprzedawać i dokładać z 4-5 na model poliftowy
Awatar użytkownika
Mateusz93
Posty: 458
Rejestracja: 02 mar 2015, 17:30
Lokalizacja: Andrychów/Kraków

Handbary- śmiało można wyrwać za mniej ;)
trochę pracy Cię czeka. za zadbany młody rocznik trzeba liczyć z 14k pewnie.
Awatar użytkownika
Vistula
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2015, 13:08
Lokalizacja: Toruń

Mateusz93 pisze:Handbary- śmiało można wyrwać za mniej ;)
trochę pracy Cię czeka. za zadbany młody rocznik trzeba liczyć z 14k pewnie.
No własnie chciałbym identyczne co na zdjęciu dlatego taka cena (i tak teoretyczna), bo w większosci te które oglądałem i były dostępne w Polskich sklepach to 500zł za sam plastik :)
Awatar użytkownika
Goral
Posty: 489
Rejestracja: 14 sie 2014, 16:10
Lokalizacja: Bielsko/Żywiec

Jak dla mnie wydatek nie wart swej ceny. Jak masz Rkę to 2,5k możesz przeznaczyć na wydech 2in1, płyte pod silnik, grzane manety, podwyższenie kiery itp. Rzeczy które są praktyczne. MOIM OSOBISTYM ZDANIEM nie warto ładować tyle kasy tylko po to żeby wyglądał jak po lifcie. Jak wyżej koledzy już lepiej sprzedać tego i zmienić na młodszą...;)
Awatar użytkownika
bathory
Posty: 131
Rejestracja: 17 sty 2014, 17:44
Lokalizacja: 3city
Kontakt:

To jakby co ja mam rączki pasażera z rocznika 2011 :) Jak jesteś zainteresowany to na priv :)
Awatar użytkownika
Vistula
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2015, 13:08
Lokalizacja: Toruń

Goral pisze:Jak dla mnie wydatek nie wart swej ceny. Jak masz Rkę to 2,5k możesz przeznaczyć na wydech 2in1, płyte pod silnik, grzane manety, podwyższenie kiery itp. Rzeczy które są praktyczne. MOIM OSOBISTYM ZDANIEM nie warto ładować tyle kasy tylko po to żeby wyglądał jak po lifcie. Jak wyżej koledzy już lepiej sprzedać tego i zmienić na młodszą...;)
Nie podoba się wydech 2in1, nie są potrzebne grzane manety ani podwyższona kiera tylko chcę żeby moto wyglądał tak jak na zdjęciu ;)

Nie sądzę również, żeby zmiana na nowszą wyszła taniej.
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

Vistula, podwyższenie kiery jest bardzo przydatne, zmieniłbyś zdanie jak zasiadłbys za sterami mojej XTR wpadnij kiedyś blisko masz, z Torunia można przelecieć offem od trasy wylotowej na Poznan lecisz 50km przez las
Awatar użytkownika
Vistula
Posty: 13
Rejestracja: 29 cze 2015, 13:08
Lokalizacja: Toruń

mam 100km do Bydgoszczy, nie jestem z Torunia :mrgreen:
Awatar użytkownika
soniq2
Posty: 162
Rejestracja: 08 wrz 2014, 12:30
Lokalizacja: Niemcz
Kontakt:

Vistula pisze: oklejanie plastików samemu 200zł
tapicer 150-200zł
rączki pasażera poliftowe 150/200zł (dzis widziałem za 220, bolą oczy od takich cen za kawałek metalu :mrgreen: :lol: )
malowanie osłon tłumników jakieś 100zł, samemu może i 30/50zł
boczne rurki to chyba gmole pewnie z 400zł albo i 500
handbary jakieś 600zł
piaskowanie wachacza i przedniego zawieszenia jakies 100/150zł
malowanie proszkowe 150zł
uszczelniacze lag 50zł
kapitalna płyta w odcieniu podobnym do kolektorowego, ciekawi mnie jej cena... Moze ktoś wie co to za model? powiedzmy 600zł
Naklejki faktycznie kosztują 269zł no i są też takie trochę gorszej jakości, tak za jakieś 140-160zł.
tapicer 250 i więcej, zależy jaki tapicer.
a uszczelniacze lag - tylko 50zł... a gdzie do tego olej i robocizna???? No chyba, że wymienisz sobie sam...

Ja jestem na etapie wzbogacania wyglądu mojej R-ki i ceny mnie zwaliły.

Klamki sportowe - od 160 do 290zł
płyta OTR pod silnik 160 EURO
komplet łożysk od kół wraz z uszczelniaczami pewnie z jakieś 150-200zł
dwa komplety dętek z jakieś 200-250zł
tapicer firma Gorjan - kanapa 250-300zł
podwyższenie kierownicy 120zł
spojlery do handbarów 160zł
stelaż pod kufry boczne 400zł
kufry boczne od 350 do 700zł w zależności od firmy i materiału

To już licząc po najwyższych cenach masz 3k, a gdzie reszta pod tytułem, świeca, nowe lusterka, nowe klocki, nowe opony, podgrzewane manetki, nowa akcesoryjna szyba, dodatkowe oświetlenie.....

Ale w tym cała zabawa, powoli-powoli, aż z brzydkiego kaczątka rozwinie się piękna sztuka.... :-D
:-D

Powodzenia w transformacji
gajowy
Posty: 470
Rejestracja: 27 maja 2014, 23:13
Lokalizacja: Bydgoszcz

soniq2, http://www.tranzax.pl/main.php komplet łozysk na miejscu w sklepie koła+zabierak z uszczelniaczami SA TO ŁOŻYSKA DOBREJ JAKOŚCI NIE JEKIEŚ CHINA:
KOMPLET DO XTR:
łożysko 6304 ZZ JAPAN 1SZT
ŁOŻYSKO 6203 2RS NKE 4SZT
USZCZELNIACZ HTCL GER 23X40X7 3SZT
USZCZELNIACZ 30X5X7 1SZT
NIE PODAJE CEN JAKIE PŁACIŁEM PONIEWAŻ MAM U NICH RABAT NA MOJE POTRZEBY, ALE NIE WYJDZIE PEWNIE WIECEJ NIŻ OKOŁO 90-100ZŁ W DETALU

JEŚLI KTOS CHCE STELAŻ POD MONOKEY TO MOZE BYC PROBLEM GDYŻ TEM MODEL GIVI DO xtx xtr NIE JEST JUZ PRODUKOWANY, JEŚŁI ZNAJDZIECIE GDZIES TO BIERZCIE W CIEMNO. JUZ ROK TEMU MIAŁEM PROBLEM ŻEBY GO DOSTAC, NAWET NA STOISKU GIVI NA TARGACH EICMA MÓWILI ŻE JUZ NIE ROBIA NIEKTORYCH AKCESORIÓW DO XTR
http://www.sklepikmotocyklowy.pl/stelaz ... p-163.html
ODPOWIEDZ