Słuchajcie, mam teraz niezły problem :(
właśnie byłem w salonie yamahy we Wrocławiu przyjrzeć się motorkom jakie mają i stał nowy XTR 2009. Niestety chyba będę musiał zrezygnować z XT'eka :(((
mianowicie jak do niego podszedłem to niełatwo mi było go podnieść z nóżki (prawie 200kg) i okazało się, że jest dla mnie za wysoki :( nie siedziałem na nim co prawda, ale usiadłem na WR'ke 250ccm która stała obok i okazało się, że ledwo dotykam ziemi czubkami palców (na xteku wygladaloby dokladnie tak samo albo jeszcze gorzej pewnie ) Gosciu z którym rozmawiałem polecił mi, abym sobie kupił jakiś porządny moto szosowy (mówił o fazerze FZ6 i MT03 - siedziałem na tym mt-ku i o niebo lepiej sie czułem niz na endurasie przynajmniej nogami jakoś bardziej dostawałem do ziemi bo niżej siodło i prawie połowe lżejszy) i jakiegoś rasowego crossa za 4-5 tyś. tylko do zabawy w terenie. Powiedział też, że skoro motor ma czesciej byc do jazdy po asfaltach to lepiej juz wydac kase na 1 porządny motor a na tego crossa pozbierać i kupic sobie go ewentualnie pozniej.
A ja tak się napaliłem na supermoto.. ale tak to jest jak sie tylko siedzi i ogląda obrazki w internecie
Dodam tylko ze mam 176 cm wzrostu i ważę jakieś 73kg, więc waga piórkowa.
PS
sorka, pomylily mi sie działy, miało być jeden niżej (porady opinie problemy ) proszę moda o przeniesienie
Problem z wyborem...
Ostatnio zmieniony 06 mar 2014, 17:19 przez Łasica, łącznie zmieniany 2 razy.
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Łasica co ty pie.....!!ja ma 175 cm, 60 parę kg i wcale nie narzekam! Co prawda z początku też było mi ciężko podnieść xa z nóżki ale teraz jest OK, kwesta przyzwyczajenia! A żaby było śmieszniej to ja na początku miałem go obniżonego ale podwyższyłem bo nie podobał mi się taki niski! W razie czego mogę tobie odsprzedać obniżenie! Co do kolesia z salonu to jak kazdy pie.... farmazony
SUPERMOTO RULEZ , JADZIA RZĄDZI
SUPERMOTO RULEZ , JADZIA RZĄDZI
"Biere każde auto z boku"
... droga nie prowadzi mnie do domu, ona jest moim domem....
XT 660 X 05rED
... droga nie prowadzi mnie do domu, ona jest moim domem....
XT 660 X 05rED
ja mam nieco ponad 170 cm i też dotykam czubkami paców do ziemi w zasadzie to na skrzyżowaniu zawsze muszę, albo go lekko przechylić na bok żeby stanąć całą stopą albo odpychać się to na lewo to na prawo na palcach.. jeśli już o wadze wspomniałeś to XT waży ok. 177 kg a fazer prawie 210 (MT03 - ponad 190) poza tym na asfalcie tej wagi nie odczujesz bo XTka prowadzi się naprawdę świetnie.. MT-03 ? ten sam silnik, ale moto mniej wszechstronne.. wysokiego krawężnika już nie pokonasz, nie mówiąc już o jeździe w terenie
poza tym można wspomnieć naszego lidera (który jest mniej więcej mojego wzrostu) a co potrafi robić z eRką
ale decyzję ostateczną i tak podejmiesz Ty.. ;P
poza tym można wspomnieć naszego lidera (który jest mniej więcej mojego wzrostu) a co potrafi robić z eRką
ale decyzję ostateczną i tak podejmiesz Ty.. ;P
Ostatnio zmieniony 25 lis 2009, 17:00 przez starostek, łącznie zmieniany 1 raz.
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
- berserkers
- Posty: 965
- Rejestracja: 25 mar 2009, 12:22
- Lokalizacja: Szczecin/ Bezrzecze
heh ja mam 175 kg i 70 kg wagi jest ok, powiem inaczej lepiej mi sie jezdzi xt ktory wazy 180kg niz huska ktora wazyla 150 kg... a co do wysokosci to zawsze mozna obnizyc.
Ja jestem podobnego wzrostu tylko 80kg wagi i nie mam problemów z podniesieniem Xtka.
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... =techspecs
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... =techspecs
P.S. Jak Ci Pancio napisze jakiego jest wzrostu i jezdzi na XTR w dodatku na kostkach gdzie przy takich oponach jest jeszcze wyższy to Ci bedzie głupio
Yamaha na swojej stronie podaje że MT-03 w stanie gotowym do jazdy 192,4kg natomisat XTX 189kg tu masz linki:Łasica pisze:prawie połowe lżejszy
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... =techspecs
http://www.yamaha-motor.pl/products/mot ... =techspecs
P.S. Jak Ci Pancio napisze jakiego jest wzrostu i jezdzi na XTR w dodatku na kostkach gdzie przy takich oponach jest jeszcze wyższy to Ci bedzie głupio
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
czyli jednym slowem lepiej nie pie*** glupot a przede wszyskim nie wynos zdania i porady sprzedawcy ponad zdanie i opinie userow motocykli bo ten pierwszy chce Ci wcisnac to co jemu wygodniej jest sprzedac a uzytkownicy powiedza Ci wszystko na podstawie wlasnych doswiadczen... Jesli nie wierzysz iXTekowcom to zapukaj na inne fora z tym samym pytaniem co w pierwszym poscie a zobaczysz jakie beda odpowiedzi...
spokojnie, nie "wynoszę". po prostu staram się zbierać różnorakie opinie i je konsultować z innymi, w tym celu, aby wybrać najlepiej i się dowiedzieć jak najwięcej, to źle?arrasq pisze:czyli jednym slowem lepiej nie pie*** glupot a przede wszyskim nie wynos zdania i porady sprzedawcy ponad zdanie i opinie userow motocykli bo ten pierwszy chce Ci wcisnac to co jemu wygodniej jest sprzedac a uzytkownicy powiedza Ci wszystko na podstawie wlasnych doswiadczen...
i nie przeszkadza Ci to w jeździe po mieście?starostek pisze:ja mam nieco ponad 170 cm i też dotykam czubkami paców do ziemi w zasadzie to na skrzyżowaniu zawsze muszę, albo go lekko przechylić na bok żeby stanąć całą stopą albo odpychać się to na lewo to na prawo na palcach..
dobrze, tylko siedzisko jest w Xie 6,5 cm wyżej pewnie stąd wynikałaby różnica w odczuciu. ale widzę, że na tej WR'ce co siedziałem jest jeszcze wyżej bo aż 990mm! więc może jakby obiżyć tego X'a troszke to nie byoby tak źlebonzocis pisze:Yamaha na swojej stronie podaje że MT-03 w stanie gotowym do jazdy 192,4kg natomisat XTX 189kg tu masz linki:
http://www.yamaha-motor.p...?view=techspecs
http://www.yamaha-motor.p...?view=techspecs
Ostatnio zmieniony 25 lis 2009, 17:20 przez Łasica, łącznie zmieniany 1 raz.
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
tudzież więcej zarobićarrasq pisze:bo ten pierwszy chce Ci wcisnac to co jemu wygodniej jest sprzedac
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
kwestia przyzwyczajenia, dla mnie jest ok, nawet kiedyś zastanawiałem się nad obniżeniem, ale stwierdzam, że przejeździłem już 2 sezony przy takiej wysokości więc nie będę marnować 350 zł żeby obniżyć moto o 2 cm ;/Łasica pisze:starostek napisał/a:
ja mam nieco ponad 170 cm i też dotykam czubkami paców do ziemi w zasadzie to na skrzyżowaniu zawsze muszę, albo go lekko przechylić na bok żeby stanąć całą stopą albo odpychać się to na lewo to na prawo na palcach..
i nie przeszkadza Ci to w jeździe po mieście?
poza tym Ty tylko siedziałeś na XTku więc nawet nie miałeś okazji sprawdzić jak się porusza, i radzę Ci się się przejechać kilka razy bo pierwsza jazda była dość dzika w moim przypadku, ale przy kolejnej próbie było już lepiej.. wyczucie przyjdzie z czasem i będzie przychodzić każdego dnia (ja mam tak do tej pory)
to samo tyczy się podnoszenie moto po glebie.. masa wcale nie jest taka duża i przy moich gabarytach też nie mam z tym problemu
a tak w ogóle co do wzrostu mały, ale też może być kogut
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
he he to ci sprzedawca chcesz sm a on proponuje fz6, to tak jak w banku idziesz po kredyt a oni proponuja ci lokate. Nie sugeruj sie tym co mowia inni, kazdy chwali swoje. Dobierz moto pod siebie, podstawowe pytanie czego oczekujesz od swojej maszyny? A to, ze ciezka duza itp. to tylko pierwsze wrazenie.
Jak będziesz jeździł w odpowiednich butach to one też dodadzą ci +- 1cm
No i zawsze są jeszcze koleiny
No i zawsze są jeszcze koleiny
Mam w garazu i WR i XT - WR duzo wyzszy ale lzejszy na teren duzo lepszy. XT - ideal wg mnie na jazde mieszana.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
ja jeździłem przez kilka miesięcy w adiadasach.. później kupiłem buty szosowe w których oczywiście początkowo jeździło mi się dziko, ale teraz staram się w ogóle nie wsiadać bez pełnego kombi na moto..
nie powtarzaj mojego błędu i od razu kup sobie wysokie buciory do jazdy terenowej.. bo te moje szosówki na asfalt są bardzo wygodne i praktycznie ich nie czuje, ale w terenie już nie usztywniają tak kostki i nie stanowią takiego zabezpieczenia (później może być, tak jak już wspominał WojtekFir)
jeśli chodzi o buty to proponuje wyszukać na forum odpowiedniego tematu bo taki już powstał..
nie powtarzaj mojego błędu i od razu kup sobie wysokie buciory do jazdy terenowej.. bo te moje szosówki na asfalt są bardzo wygodne i praktycznie ich nie czuje, ale w terenie już nie usztywniają tak kostki i nie stanowią takiego zabezpieczenia (później może być, tak jak już wspominał WojtekFir)
jeśli chodzi o buty to proponuje wyszukać na forum odpowiedniego tematu bo taki już powstał..
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia