: 18 mar 2019, 7:51
A co poza Teresa Cię jeszcze interesowało?
Podobnie odebrałem długo wyczekiwana nowość Yamahy
Podobnie odebrałem długo wyczekiwana nowość Yamahy
Polish XT660 and Tenere 700 (XTZ690) riders.
https://xt660.pl/
Ja bym to określił inaczej...cena względnie adwekatna do tego co ulepili, szczególnie na tle konkurencji.ZORG pisze:Dzisiaj na targach we Wrocławiu oglądałem nową Tenerę.... Nie jest warta swojej ceny.
I to jest bardzo słuszna koncepcja.... która w moim przypadku odnajduje potwierdzenie w rzeczywistościLotek pisze:ja tylko napiszę ,, a nie mówiłem " pozostaje przesiadka na ajp pr7
+1daniel-intruz pisze:I to jest bardzo słuszna koncepcja.... która w moim przypadku odnajduje potwierdzenie w rzeczywistościLotek pisze:ja tylko napiszę ,, a nie mówiłem " pozostaje przesiadka na ajp pr7
.... określenie prosta konstrukacja i 701 się raczej wykluczają....chyba że użyłeś sarkazmuwittek pisze:To ja brałbym chyba to jednak, i kto wie czy jak mi się kiedyś GS znudzi to nie wróćę do jednego cylindra i prostoty:
http://husqvarnamotorpolska.pl/motocykl ... nduro-2019
Długo jeżdżę na motocyklach i mam dośc szerokie spektrum zainteresowań.Rodman pisze:A co poza Teresa Cię jeszcze interesowało?
Motocykl Premium, który wymaga dopłaty kolejnych ok 50% wartości w zbrojenie i wykluczenie fabrycznych fikołków a i tak nigdy nie wiesz kiedy Ci numer na drodze wywiniewittek pisze:To ja brałbym chyba to jednak, i kto wie czy jak mi się kiedyś GS znudzi to nie wróćę do jednego cylindra i prostoty:
http://husqvarnamotorpolska.pl/motocykl ... nduro-2019
Nie wyobrażasz sobie bo testowałeś i takie są Twoje odczucia, czy tylko przypuszczasz ...? Mnie ten motocykl zaskoczył tym jak bardzo dobrze sobie radzi w terenie, choć tego akurat przy tych parametrach można się było spodziewać, ale chyba bardziej jak dobrze jeździ się tym na asfalcie, choć to zawsze kwestia indywidualna . Wygodne siedzenie, dobra ochrona przed wiatrem, umiarkowane wibracje ...nie widzę problemu pojechać asfaltem do Magadanutrolik pisze:A ja sobie spokojnie poczekam aż jamaha usunie niedoróbki:-). Wczoraj jechałem Gienią ze Szczecina do Gdańska. Najpierw 4 godz taplania się w błocie, potem 3 godz jazdy po asfalcie. O ile motocykl taki jak pr7 przewiózłby mnie przez błoto, to nie wyobrażam sobie 3 godzin czy więcej na asfalcie.
pozdrawiam trolik
zgadam się - też tak myślałem na początku ale okazuje się że mogę jechać kilka dobrych godzin na moim ktm 500exc ze skóra barana pod dupą i nie jest tak bardzo źle więc tym bardziej na 701 czy 690 enduro się da, zresztą widziałem już gości co na tych lekkich świat zjeździli.daniel-intruz pisze:Mnie ten motocykl zaskoczył tym jak bardzo dobrze sobie radzi w terenie, choć tego akurat przy tych parametrach można się było spodziewać, ale chyba bardziej jak dobrze jeździ się tym na asfalcie, choć to zawsze kwestia indywidualna . Wygodne siedzenie, dobra ochrona przed wiatrem, umiarkowane wibracje ...nie widzę problemu pojechać asfaltem do Magadanu
Bardzo poważnie rozważałem pr7 kiedy szukałem motka. Wtedy był to całkiem świeży wynalazek więc poszedłem w sprawdzoną Tenerę. Pr7 moim zdaniem jest bardziej na UKR/ROU lub na lawete. Do tego zmiany oleju co 5kkm no i ta cena...daniel-intruz pisze:Nie wyobrażasz sobie bo testowałeś i takie są Twoje odczucia, czy tylko przypuszczasz ...? Mnie ten motocykl zaskoczył tym jak bardzo dobrze sobie radzi w terenie, choć tego akurat przy tych parametrach można się było spodziewać, ale chyba bardziej jak dobrze jeździ się tym na asfalcie, choć to zawsze kwestia indywidualna . Wygodne siedzenie, dobra ochrona przed wiatrem, umiarkowane wibracje ...nie widzę problemu pojechać asfaltem do Magadanutrolik pisze:A ja sobie spokojnie poczekam aż jamaha usunie niedoróbki:-). Wczoraj jechałem Gienią ze Szczecina do Gdańska. Najpierw 4 godz taplania się w błocie, potem 3 godz jazdy po asfalcie. O ile motocykl taki jak pr7 przewiózłby mnie przez błoto, to nie wyobrażam sobie 3 godzin czy więcej na asfalcie.
pozdrawiam trolik