Po małej przerwie witam wszystkich zainteresowanych tematem:
Więc tak, jednak zakupiłem Metzelerki Sahara 3, pomimo ,że nie wygrały głosowania, ale jak sie Polak na coś uprze to ani rusz, ale do rzeczy:
narazie przejechałem na Saharkach około 350 km i co mogę napisać w porównaniu do MTC Tourance:
1. SZOSA: do 80 km/h jest o wiele głośniej poprostu delikatnie buczą, powyżej 80 km/h
zostaje już tylko szum powierza, trakcja prawie bez zmian, delikatna różnica jednak
jest, dodatkowo czuć bardziej kostkowy bieżnik poprzez delikatne wibracje na
kierownicy, ale tego się spodziewałem, przy Tourance jednak tego nie było
2. SZUTRY:, do tego te opony są stworzone, różnica w poruwnaniu do Tourance
kolosalna, naprawdę daja sobie świetnie radę zaróno z masą XTR-ki, wiekszymi
predkościami jak i hamowaniem na miekkim piachu
3. KOPNY PIACH: podjazdy pod piaszczyste górki itp, nie było sytuacji żeby XTR-ka się
nie wygrzebała, momentami chwilę to trwa, ale w końcu to nie są rasowe kostki,
w ekstremalny teren jednak nie proponuje się na nich wybierać...
PODSUMOWANIE: ( to jest moja opinia, oczywiście ktoś może się z nia niezgodzić )
Są to opony zdecydowanie do tego motocykla przy założeniach dla jazdy 50/50,
bez większego dyskomfortu można jechać po asfalcie, a kiedy się tylko chce można
zjechac na szutrową drogę i czuć się napradę pewnie.
Oczywiście dla bardziej wyczynowej jazdy w terenie lepsze będą opony o bardziej
agresywnym bieżniku
przy następnej wymianie i jak juz silniczek bedzie dotarty nie wykluczam oczywiście
sprawdzenia bardziej rasowych: TKC-80 lub E-09
,