XT 660 Z ....jaka jestes ? wasze opinie !!

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3181
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

mik1046 pisze:Pancio
jak ktoś zna Patryka osobiście to wie jak użytkuje XTka, cały czas pełna petarda. XT to naprawdę wytrzymały sprzęt, inaczej Pancio już dawno zmienił by na coś innego. Dla mnie to najlepsza rekomendacja z możliwych :!:
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Awatar użytkownika
czarnuch
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2010, 9:57
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

bonzo pisze: Dla mnie to najlepsza rekomendacja z możliwych :!:
Potwierdzam
+ moje 44k km i nic się nie dzieje...( tylko w porównaniu z Panciem, to jeżdżę jak piz...a ;-) )
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny ;-)
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Potwierdzam silnik jest bardzo wytrzymaly i bardzo duzo jest w stanie zniesc :mrgreen: Moj ma piz..e od nowosci i jestem pod wrazeniem bardzo wytrzymala jednostka :mrgreen: . Dr-ke w ciagu 20 klockow trzy razy robilem ( byla juz uzywana). Silnik to silnik zawsze sie zdazaja wady, ale zawsze to mniej jak gdzie indziej. Historia modeli xt ma juz 35 lat z silnikami bardzo zblizonymi konstrukcyjnie. To tez cos znaczy ;-)
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Awatar użytkownika
kosmal1098
Posty: 155
Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:40
Lokalizacja: WSCHOWA

Jawe Ts 350 też męczyłem od nowości :-P 25.000 w jednym sezonie.Kulki na łożyskach głównych zjechały + jeden korbowód 1.5 mm luzu i jeszcze maszyna chodziła :shock: Junaka M10 też męczyłem na maxa.Przy paleniu gumy przy murze trzy razy chwycił na garze i dalej jeżdził bez rzadnego ale.Niema znaczenia czy XT-ek czy Fumka.Jak ma chodzić to będzie chodzić ;-)
Awatar użytkownika
rzulin
Posty: 173
Rejestracja: 02 sty 2013, 0:20
Lokalizacja: świdnica
Kontakt:

rhardy pisze:Witam, jako że nie jestem doświadczonym motocyklistą, za bardzo nie służe pomocą, ale przymierzam się (na razie jeszcze w marzeniach :-( do pierwszego moto w postaci takiej Tereski. Obiekt moich wzdychań niepokoi mnie swiją wysokością siodła (895 mm). Wzrostu mam 184 cm (z dowodu osobistego ;) no chyba, że się skurczyłem po 17 latach od tamtego czasu. Nie mogę nigdzie złapać takiej tenerki, żeby dosiąć 4litery i zobaczyć jak się stopa układa na ziemi. Miałem za to przyjemność na Oldtimerze we Wrocku posiedzieć na Africa Twin (niestety nie wiem który rok, ale rozpiętość ma od 880-860 mm w zależności od rocznika) oraz na Transalpie po 2004 r. gdzie dane techniczne mówią o 843 mm. I na trampku i na AT siedzialo mi się bardzo dobrze, a stopa w ok. 3/4 została polożona na ziemi z obu stron maszyn. Obawiam się, że w porównaniu trampka z XT może być już gorzej, bo to już 5 cm wyżej... Czy ma ktoś porównanie lub doświadczenie w dosiadaniu tych wysokości?

Robas, przymierzałeś się również do xtr i też było zaje :) ) więc na dobry początek ?--xtr--? a na Z przyjdzie czas :) )
dawaj bo sezon zapasem!!!! :P
ODPOWIEDZ