Witam
W sobote zakupiłem xt x z 2008 roku i mam 2 pytania.
1.xtek posiada przerobiony wydech na pojedyńczy mam wsadzony db-killer ale jest on okropnie głośny do tego wali cały czas marchewy po 15-20cm . Bez znaczenia hamowanie silnikiem, przegazówa czy jednostajna jazda na niskich obrotach. Jest coś majstrowane przy dawce paliwa? Czy ten wydech jest do tyłka?
2. Jazda po ciasnych łukach lub rondach to tragedia, silnik bardzo mocno hamuje po odjeciu gazu a odkręcając manteke nawet bardzo delikatnie całe moto unosi się na lagach o kilka cm jak by na koło chciało wstać. Łańcuch jest dobrze naciągniety może serki? Lub kwestja przyzwyczajenia bo przesiadłem się z 15 konnej besti.
Jak coś jeszcze przyjdzie mi do głowy to dopiszę.
Pozdrawiam
Xt kilka pytań
co to jest Oss? Jaki wydech, skad mamy wiedziec jaki masz ? Może to jakaś rzeźba garażowa. zbyt wiele nikt Ci nie powie z tego co napisałeś, porównaj z innym XT, bedziesz wiedział
Z góry przepraszam za jakość zdjęć(praca-jade w nocy wracam w nocy)
Przepraszam pisałem to w pracy.
Wydech firmy Bos
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
tak wygląda łączenie dwóch kolanek
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
Edit.
Tutaj jak to wygląda w praktyce (marchewy, ciepły silnik, db-killer)
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharinggajowy pisze:co to jest Oss?
Przepraszam pisałem to w pracy.
Wydech firmy Bos
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
tak wygląda łączenie dwóch kolanek
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
Edit.
Tutaj jak to wygląda w praktyce (marchewy, ciepły silnik, db-killer)
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
Ostatnio zmieniony 03 gru 2015, 19:23 przez esso1510i, łącznie zmieniany 2 razy.
Kolektory wyglądają na OTR. Też mam takie a puszkę o połowę krótszą od Twojej i marchewy idą tylko przy schodzeniu z gazu. Może CI się tylko wydaje bo nie jesteś przyzwyczajony;P Przelot jest po to żeby był głośny:P
Co do zakrętów, to jest 48 konny singiel więc nie oczekuj że będzie łagodny jak baranek;P Zwalniasz przed zakrętem, w zakręcie utrzymujesz stałą prędkość lub delikatnie ją zwiększasz. Bardzo ciasne zakręty nie mniejszy bieg niż 2.
Albo się przyzwyczaisz do singla albo go znienawidzisz:D
pozdro 660
Co do zakrętów, to jest 48 konny singiel więc nie oczekuj że będzie łagodny jak baranek;P Zwalniasz przed zakrętem, w zakręcie utrzymujesz stałą prędkość lub delikatnie ją zwiększasz. Bardzo ciasne zakręty nie mniejszy bieg niż 2.
Albo się przyzwyczaisz do singla albo go znienawidzisz:D
pozdro 660
Chcesz odsprzedać ten wydech? Chętnie go odkupie.
Po przesiadce z hani xl 125 na seryjnych kominach jestem w szoku
Na razie latam bez prawka a2 bo chore przepisy zmuszają mnie do ukończenia 20 roku życia.
Więc jak będę jeździł do przyszłego roku bez więc wole się za bardzo w oczy nie rzucać.
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
Na razie latam bez prawka a2 bo chore przepisy zmuszają mnie do ukończenia 20 roku życia.
Więc jak będę jeździł do przyszłego roku bez więc wole się za bardzo w oczy nie rzucać.
https://drive.google.com/file/d/0B6WcbB ... sp=sharing
Kupuj cichy wydech, najtaniej wyjdzie oryginał a ja odkupie Twój obecny.
hehe no trochę się rzuca w oczy ten moto, jeszcze jak bez prawka...;P
Cichy jest tylko oryginalny a przeloty to sam widzisz:P
Jak co to mam oryginalne kominy z kolektorami a Rodman, z chęcią kupi od Ciebie 2in1 bo On bardziej do Rki pasuje.
Cichy jest tylko oryginalny a przeloty to sam widzisz:P
Jak co to mam oryginalne kominy z kolektorami a Rodman, z chęcią kupi od Ciebie 2in1 bo On bardziej do Rki pasuje.
Poczytaj trochę o ustawieniach CO seting i tps , może ktoś coś wcześniej poprzestawiał.
Lub wprowadził jakieś inne modyfikacje.
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=17
Lub wprowadził jakieś inne modyfikacje.
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=17
ja moge zamienic moj oryginał na twój, pisz na prv
Pierwszy byłem i też mogę oryginały zorganizować
Odłącz dopalacz spalin. Co do jazdy bez prawka.... szkoda gadać.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Hej!
Co do jazdy po rondach/ciasnych winklach, jak pierwszy raz siadłem na Tenere to miałem podobne wrażenie, jakbym kurde jeździć nie umiał normalnie masakra...
Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz, tak ma być i już. Zrób jakiś 1000km to sam nawet nie zauważysz kiedy przywykłeś do takiej a nie innej pracy silnika.
Pozdrawiam,
Bartek
Co do jazdy po rondach/ciasnych winklach, jak pierwszy raz siadłem na Tenere to miałem podobne wrażenie, jakbym kurde jeździć nie umiał normalnie masakra...
Pojeździsz trochę to się przyzwyczaisz, tak ma być i już. Zrób jakiś 1000km to sam nawet nie zauważysz kiedy przywykłeś do takiej a nie innej pracy silnika.
Pozdrawiam,
Bartek
Chłopaki maja impas, esso opchnij mi naturalnie tez załatwię oryginał;)
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie