I co ? żadnej jazdy ? testu nic ? i co opinia na "nie" przez to że plastiki się mogą połamać , że trzeszczy? Nie no ręce mi opadają. Nie długo będą musieli odlewać je w całości z metalu żeby "potencjalny" użytkownik był zadowolony.MadMan pisze:turas pisze:Ja nie ukrywam, że na nową Afrykę napaliłem się dość mocno na podstawie zdjęć, filmów, danych technicznych itp.
Czar prysnął kiedy zobaczyłem ją w Warszawie na targach.Motocykl ogólnie bardzo fajny, ale plastiki właśnie mnie przerażają
We mnie motocykl wzbudził na tyle mieszane uczucia, że będąc w Hondzie w Krakowie w sumie nawet nie miałem parcia, żeby wziąć ją na testy.
Dodam, że sercem od zawsze byłem za Hondą i najwięcej motocykli tej marki miałem.
Jeździłem KTM 950 i 990 Adventure i tam całość przy pierwszym kontakcie sprawia od razu wrażenie pancerności. Takie też jest. Plastiki barwione w masie, elastyczne i trwałe.
Miałem kilka turystycznych enduro, bo wcześniej również jak wspomniałem Trampka, VStromy etc. Mów co chcesz Teresie i XT660 ciężko coś zrobić nawet bez gmoli. Z-ka ma fabryczne crash pady, KTM kładzie się ładnie na zbiornikach, małe koszta i wszystko z powrotem świeże. Położyłem dwa razy V Stroma na szutrze i uwierz, właśnie przez twarde i kruche plastiki marnie się to skończyło.
Żona ma GSa, którego też niejednokrotnie w różnych sytuacjach w OFFie położyliśmy i praktycznie nie znajdziesz na nim śladu.
Nie krytykuję Afry, tylko opisuję moje spostrzeżenia. Inni nie widzą problemu z twardymi plastikami w Enduro i tego nie zauważą. To jest moje zdanie