Siedzenie i tak poleci do przeróbki na żelowe do mwmoto.pl, mam w gsxr, chwale i polecam innym. Ceny części, dodatków i tuningowych gratów do DRZt z tego co patrzyłem nie są jakieś specjalnie wysokie, z dostępnością też nie ma problemu. Racja ze drz cenowo do xt jest zbliżony jednak ten już miałem a chciałbym coś lżejszego także dzięki za opinie i wskazówki, na mega mocy mi nie zależy gdyż wielkiego doświadczenia w terenie nie mam wiec i tak pewnie nawet tego nie wykorzystam
Co ciekawsze w USA nadal można kupić nową DRZ w salonach, mimo ze konstrukcja wciąż jest ta sama od nastu lat wiec raczej sprawdzona, inaczej dawno by już tego nie było na rynku :>
A może CRF450 w pakiecie SM na drogę? W KTMy i Huskwarki nie chcę się pakować, nie mam do nich zaufania a robić szlify i regenerować silnik co pół roku to słaba opcja..