Strona 2 z 3
: 09 kwie 2016, 23:37
autor: Dobry Chłopak
crazyrider12, fakt trochę ciągnie przy zapinaniu 1
: 10 kwie 2016, 0:11
autor: crazyrider12
Czyli nie wysprzęgla do końca.
Wyreguluj zgodnie z service manualem-procedura taka sama dla XTR/X jak i Z bo manuala mamy tylko do X/R
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tu masz linki do manuali.
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=127&pos ... l&start=30
: 10 kwie 2016, 11:41
autor: Phantom
To ja zapytam korzystając z okazji podobnego motywu.
Linka sprzęgła jest w Z X R taka sama? Ostatnio przy wymianie klamek zauważyłem, że się zaczyna strzępić więc chcę wymienić. Koszt śmieszny i roboty pewnie na 3min.
: 12 kwie 2016, 22:51
autor: Dobry Chłopak
Ciąg dalszy kryzysu w moim związku z Tereską wygląda tak :
Po wszelkich możliwych kombinacjach regulacjach konsultacjach i zdaniach typu "sprzedaj w takim stanie jak jest i kup coś innego" albo "panie to będzie tyle roboty że dwa tygodnie będzie stała na warsztacie a ja mam klyentów w kolejce, nie dam rady". Zabieram się w ciągu najbliższych dni za rozbieranie sprzęgła. Zobaczymy
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
: 13 kwie 2016, 2:43
autor: crazyrider12
Phantom pisze:Linka sprzęgła jest w Z X R taka sama?
linka qZ chyba jest inna ,(długość) ale mogę się mylić
![;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 13 kwie 2016, 7:04
autor: gajowy
Przy takim problemie trzebaby sprawdzic wyjscie trzpienia wodzikow z silnika czy przypadkiem nie poluzowala sie lub spadla zawleczka zabezpieczajaca i przesuwa sie na boki. U mnie w pierwotnym silniku xt500 spowodowalo to brak biegow. Nowa zawleczka rozwiazala sprawe. (Ale przy okazji rozebralem silnik w celu jego weryfikacji-ehh dawne czasy)
: 29 kwie 2016, 12:58
autor: Dobry Chłopak
Mały Update rozsypał się mechanizm wybierania biegów, zdjęcie od mechanika
![Obrazek](https://lh3.googleusercontent.com/qGvjB5GzlpOH1UjZF00sqF0fRYOxNFR1JhBO8cx8T2KCTPo2py-8g_m1AU3s4xvhePGQiKjaoYB7mw0EyyRsrpIOPIUwN_GM9kgVUJPJxmp3QEv5nB_pBKgnn7TFqBSCMZ7PLYIx_v3E9KY5GNwpa3AnKEZXn7u2Pv4LfkKEQc47Q7huS6EwmPykiLF2GNt8chN1k_8iUIx0QfkP3wcSkE3eVuOYGchQ6hKvilKhLKSZm5rFLyfijKXBe4MPxYsg6Eo0-fwDWRkXizEvcpDM8EclzDaXV0oEzdP_C0ZsPf28lm-B82cQzv2y7w36XgwW5AvFgC8oUyGjPYjGJFPvIOJQmOMW9ktPYtm7nDzXUUc6-gcC5ozXh0odZBARGjJ8gO8O0PWIhohPB319XRRtJPHeuGcSgpvnE_CyRJnGGJoSEg5bpD_GnOM2Src7QNrdSPtExJsZcnjl1YEFGzFr6_kIimNfwTJrqQERgExEjYKT6J752clc82itqzIvgLf2wHSQ5nsDqcSXUoAvQXQLhn-1NIOd1Er9x9FXGbirfEcb2WNLyuCSjP8Ch7f2qpbLRpx_=w1172-h659-no)
: 29 kwie 2016, 19:35
autor: astro
Ile taka "przyjemność" ?
: 29 kwie 2016, 19:44
autor: crazyrider12
Co się tam dokładniej rozsypalo i jakich szkód narobił. Więcej zdjęć ,opis i ceny Pleas
![;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
: 29 kwie 2016, 21:30
autor: Dobry Chłopak
Dziś nie bardzo miałem czas podjechać do Chłopaków i mam tylko info telefoniczne i zdjęcie które mi wysłali. Ale jak tylko będę miał konkrety dam znać.
: 04 maja 2016, 15:07
autor: Bajros
Dobry Chłopak, Moto już uleczone?
Czekamy na szczegóły choroby, sposoby leczenia, wnioski
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
?
: 16 maja 2016, 15:32
autor: Dobry Chłopak
Tereska wróciła już do domu. Chłopaki złożyli mechanizm zmiany biegów, biegi wchodzą całkiem gładko i delikatnie, jedynie z 2 na 3 czasami słychać porządne stuknięcie. Cała operacja kosztowała mnie 150 PLN i teraz najlepsze: została jedna część...
Nie bardzo wiadomo skąd to i co to
![:-?](./images/smilies/icon_confused.gif)
a pod prawym deklem niczego nie brakuje.
: 17 maja 2016, 10:15
autor: crazyrider12
Uuuu, a to ciekawostka-nie jest to czasem fragment mechanizmu wybieraka? Może to "coś" było przyczyną uszkodzenia mechanizmu? Albo pijany włoch w fabryce dodał coś od siebie.... Az tak głęboko nie prułem jeszcze silnika-zapytaj pancio może on coś podpowie bo przypuszczam że silnik z XT zna na pamięć.
: 17 maja 2016, 20:21
autor: Dobry Chłopak
Siedząc w pracy znalazłem coś ciekawego na xt660.com
Mój tajemniczy kawałek metalu jest na zdjęciu
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
chociaż... sam temat
KLIK nie jest zbyt pozytywny.
: 18 maja 2016, 9:38
autor: crazyrider12
Faktycznie nie brzmi to dobrze :/ Będziesz pruł silnik w poszukiwaniu dalszych uszkodzeń?
Zastanawiający jest fakt ze problem występuje głównie w Tenerach.
Chyba trzeba będzie dodać kolejny punkt przeglądu, oprócz luzującej się nakrętki od wałka wyrównoważającego.
-Sprawdzenie rolki wybieraka biegów.
Czekam na więcej info z Twojej strony.