Strona 4 z 6
: 17 maja 2013, 23:39
autor: Wojtkuuu
raczek_ pisze:przód 14 zębów, tył 45 i już jest zabawa
:)
[center]
Obrazek [/center]
raczek, masz tak u siebie?
: 18 maja 2013, 9:49
autor: raczek_
Wojtkuuu pisze:raczek_ pisze:przód 14 zębów, tył 45 i już jest zabawa
:)
raczek, masz tak u siebie?
dokładnie tak
: 18 maja 2013, 20:26
autor: franek89
zaliczyłeś kiedyś glebę na plecy? i czy przy strzale z klamki manetkę odkręcasz do końca?
: 19 maja 2013, 2:27
autor: pancio
Ja zaliczylem na Tuaregu 125 i od tamtej pory mam cykora. Stawiam na gume, ale boje sie pionow robic. Nikomu nie zycze takiej gleby jakiej doswiadczylem.
: 19 maja 2013, 10:56
autor: raczek_
franek89 pisze:zaliczyłeś kiedyś glebę na plecy? i czy przy strzale z klamki manetkę odkręcasz do końca?
gleby przy gumowaniu nie zaliczyłem
polecam zanim zaczniecie sobie trzaskać piony potrenować gumowanie z noga na tylnym heblu. Profilaktycznie od czasu do czasu naciśnij, żeby nauczyć się tego odruchu w przypadku zagrożenia. Będziesz lepiej się orientować gdzie dźwignia się znajduje, a nie szukać po omacku. Będziesz mógł wyczuć, w którym momencie hebel zaczyna 'łapać'
Odnośnie podrywania motocykla to jak komu wygodniej
ja podnoszę go mocą tylko z gazu. Jakoś nie jestem zwolennikiem strzałów ze sprzęgła
Ale na ten temat głosy są podzielone...
: 19 maja 2013, 14:00
autor: kolo
ja kiedyś bałem się na plecy polecieć i zeskoczyłem wiec były kolana i przedramiona
a wystarcyło ująć gazu
: 19 maja 2013, 14:23
autor: Wojtek
franek89 pisze:zaliczyłeś kiedyś glebę na plecy?
Taką glebę zaliczyłem przy 70-80km/h na szutrowej drodze, ale na husce.
Gumowałem wtedy na stojaka i od tej pory robię to już tylko na siedząco
Straty to ogon, podarte spodnie i bluza- przed obtarciami skóry i zapewne czymś więcej uratowała mnie zbroja i ochraniacze
Nie tyle przeleciałem przez same plecy, co chciałem podnieść huskę wyżej, koło zabuksowało i poszło bokiem.
Podnoszę tylko z gazu zarówno huskę jak i (choć dużo rzadziej) XT-ka
No nic czas się przełamać
Boję się oczywiście za każdym razem, ale Ci co się nie bali są już na cme.........
: 08 lip 2013, 11:44
autor: Wojtkuuu
raczek_ pisze:Wojtkuuu pisze:raczek_ pisze:przód 14 zębów, tył 45 i już jest zabawa
:)
raczek, masz tak u siebie?
dokładnie tak
Myśle o pokombinowaniu w najbliższym czasie z napedem w wiadomym celu: 'guma z gazu na drugim biegu'. Opcja wyjściowa taka jak u Ciebie Raczek. Z doświadczenia jakie masz z jazdy z takim ustawieniem radzisz pójść dokłądnie tą samą scieżką czy sugerował byś inaczej? Będe wdzięczny za wszelkie rady. Również gdzie się zaopatrzyć w takie zębatki i łańcuch. Łańcuch ile ogniw przy 14 - 45?
: 08 lip 2013, 11:56
autor: raczek_
przy zmianie 14-45 nie wymagana jest zmiana długości łańcucha, korekcja naciągiem wystarczy. Do poderwania z 2-go biegu powinna spokojnie wystarczyć. Jest to najtańsza opcja jak byś nie chciał całego napędu wymieniać (zębatka ok 40-50zł) a reszta zostaje bez zmian.
: 08 lip 2013, 12:01
autor: Wojtkuuu
No to tak bym pokombinował na początek tym bardziej że koszt znikomy. Masz jakiś namiar na sklep z taką czternastką?
: 08 lip 2013, 12:06
autor: raczek_
W dowolnym sklepie motocyklowym bez problemu
Ewentualnie jak byś chciał to mam takową, prawie nówkę (żadnych śladów zużycia jak przyłożyłem do nowej). Bo jak miesiąc temu wymieniałem napęd to wymieniłem kpl. za 40zł z wysyłką mogę Ci puścić
: 08 lip 2013, 12:08
autor: Wojtkuuu
Biere Panie, zaraz sie odezwe przez PW
: 08 lip 2013, 13:07
autor: starostek
Wojtek pisze:Gumowałem wtedy na stojaka i od tej pory robię to już tylko na siedząco
jak dla mnie bezpieczniej jest na stojąco, bo ma się większą kontrolę nad motocyklem, można go do siebie pociągnąć albo odpuścić gaz i przenieść ciężar trochę do przodu.. ja miałem glebe na asfalcie jakoś ok 80 km/h .. nie polecam
raczek_ pisze:. Jakoś nie jestem zwolennikiem strzałów ze sprzęgła
Ale na ten temat głosy są podzielone...
a ja tylko ze sprzęgła.. od razu motor idzie do góry na taką wysokość na jaką chce..
jak widać, szkół jest dużo
najważniejsze to wariować wtedy gdy jesteśmy pewni, że nic nam nie wyleci z naprzeciwka albo nie napatoczy z boku.. nawet nie chce myśleć co by się stało jakby mój motor z takim impetem poleciał na auto jadące z naprzeciwka... ;/
: 12 lip 2013, 13:46
autor: czarnuch
Wszyscy jesteście w błędzie i o jeździe na kole nic nie wiecie
Tak się powinno to robić
KLIK
: 12 lip 2013, 13:54
autor: Herflick
Mistrzowie!!!!!! ale się ulałem