Podnośnik serwisowy

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
rozyk88
Posty: 17
Rejestracja: 23 maja 2011, 15:58
Lokalizacja: Kępno
Kontakt:

powiedzmy ze wejdzie ale jeszcze zmierzę ale pytanie czy po podniesieniu uniosą się koła?
życie jest po to by jeździć na supermoto
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

to jest podnośnik do motocykli crossowych. XT nie dość, że za niski to jeszcze za ciężki na podkoszenie takim czymś.
Awatar użytkownika
czarnuch
Posty: 1261
Rejestracja: 17 mar 2010, 9:57
Lokalizacja: WROCŁAW
Kontakt:

dołóż te 200zł i kup coś takiego:
http://allegro.pl/podnosnik-motocyklowy ... 28817.html


Ja jestem zaje****cie zadowolony, po podniesieniu na maxa możesz lagi z całym kołem wyciągać nawet w R!!!
Doświadczenie przychodzi z wiekiem...najczęściej jest to wieko od trumny ;-)
Awatar użytkownika
erde
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2010, 23:37
Lokalizacja: Kraków

A ja już jakiś czas temu na podstawie projektu arkadiusa (dzięki;) wyspawałem podnośnik - koszt zerowy, bo kształtowniki znalazłem w garażu.
Obrazek
Awatar użytkownika
grzegorz
Posty: 254
Rejestracja: 19 wrz 2009, 21:37
Lokalizacja: PL

Witajcie. erde, podnośnik na tyle wygląda ładnie ale jak radzisz sobie z przodem?
Awatar użytkownika
erde
Posty: 31
Rejestracja: 30 lip 2010, 23:37
Lokalizacja: Kraków

grzegorz pisze:erde, podnośnik na tyle wygląda ładnie ale jak radzisz sobie z przodem?
Przód podnoszę jednak rzadziej, więc radzę sobie jakimiś prowizorkami w stylu pniaków podstawionych pod lagi. W wolnej chwili pewnie też zrobię przód, ale na razie wystarcza ten - zdecydowanie łatwiej można nasmarować łańcuch
Awatar użytkownika
Wac
Posty: 183
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:21
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

Witam
odgrzewam temat.
Macie już doświadczenie z tym moto a ja mam go dopiero od kilku dni. Czy można go dźwignąć na centralnym podnośniku podłożonym pod rury wydechowe czy lepiej za wahacz z tyłu.
Przy centralnym podnośniku zaletą jest to, że podnosi się cały motor, oba koła na raz. Pod rury można podłożyć jakąś deskę żeby rur nie uszkodzić, ale może to być niestabilne rozwiązanie.
Podnośnik pod wahacz wydaje się być bardziej stabilny ale trzeba wiecej miejsca żeby dźwignąć całe moto ( z przodu i z tyłu ) i może trochę przeszkadzać przy zdejmowaniu koła.
Co polecacie?
Głosujcie:
- centralny
http://moto.allegro.pl/podnosnik-stojak ... 86461.html
- wahacz
http://moto.allegro.pl/stojak-motocyklo ... 15814.html

fotki:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Tak jak piszesz, na centralnym niestabilnie i jest opcja że prędzej czy później pogniesz rury.
"pod wahacz" nie powinien przeszkadzać w zdjęciu koła. Mój głos: Pod wahacz!
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
Awatar użytkownika
PG
Posty: 257
Rejestracja: 07 sie 2010, 17:37
Lokalizacja: KRK

pod wachacz. Dużo miejsca nie trzeba.
ze ściąganiem kola tez problemu nie ma.
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Pod wahacz, szybko i nic nie przeszkadza ;-)
No i przede wszystkim jest stabilny :-/
buŁa
Posty: 425
Rejestracja: 22 lut 2010, 14:59
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

pewnie że pod wahacz. bo szybko tanio i przyjemnie ;-)
LEWA W GÓRĘ!
Obrazek
Awatar użytkownika
Wac
Posty: 183
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:21
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

dzięki za podpowiedz. zainteresowanie małe ale przynajmniej 100% zgodności co do wyboru :) to cieszy.
A teraz nowy quiz:
Brać od razu dwa podnośniki czy jeden. Jak często podnosi się całe moto. Podobno żeby zdjąć przednie koło na takim podnośniku pod lagi muszę mieć najpierw moto podniesione z tyłu za wahacz. Wtedy potrzebowałbym dwa.
A może wystarczy jeden - z tyłu pod wahacz, a przód dźwignąć zwykłą żabą samochodową i podłożyć klocek pod rury? tak dźwigałem trampka, ale on miał ramę pod silnikiem.
to ile?
1szt czy 2szt ?? pozdro dla zainteresowanych :)
buŁa
Posty: 425
Rejestracja: 22 lut 2010, 14:59
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

2 szt. bo podnośniki tego typu sa stosunkowo tanie i nie trzeba będzie ciągle zmieniać rozstawu wsporników. tylko na przód musi być z - jako elementem utrzymującym moto - dwoma trzpieniami powleczonymi gumą, a nie płaskownikami czy kątownikami.
LEWA W GÓRĘ!
Obrazek
Awatar użytkownika
Wac
Posty: 183
Rejestracja: 27 paź 2011, 21:21
Lokalizacja: Cieszyn
Kontakt:

dlaczego nie mogą być kątowniki czy płaskowniki? w czym są lepsze te trzpienie?
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

Kamilowi chodziło o to, że trzpienie dopasują się w łeb śruby na spodzie lagi, a z kątownika może ci się najzwyczajniej zsunąć ;)
ODPOWIEDZ