Firmówki i "no name'y"

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
SPHINX913
Posty: 1
Rejestracja: 27 mar 2011, 16:54
Lokalizacja: Gdańsk

Witam jestem początkującym motocyklistą, no i muszę sprawić sobie jakieś protectory....
Znalazłem ten sklep wśród waszych tostów, podobno dobry, i tu moje pytanie się rodzi:
Czym te dwa protectory się różnią??
http://allegro.pl/ufo-scorpion-rewelacy ... 88399.html
http://allegro.pl/zbroja-profesjonalna- ... 96355.html

OK, rozumiem jeden jest od dobrej firmy UFO a drugi jest firmy "jakiejś tam", ale z wyglądu są nitka w nitkę identyczne o_O, o co chodzi czy to faktycznie to samo tylko sprzedawane pod dwiema markami, żeby wstrzelić się w dwie grupy odbiorców, czy też różnią się one "bebechami"??
Zdzichu
Posty: 4
Rejestracja: 03 gru 2010, 14:41
Lokalizacja: Kujawy

Witaj.
Każdy na temat zbroi będzie miał swoje zdanie. A moje jest takie, że tą utiką warto sie zainteresować. W podobnej półce ja kupowałem Datexa pod 300 zeta - oceny są różniste. Latam tym 3 sezon teraz i nie narzekam, jeździmy w enduro plus piaskowice itp ścieżki zdrowia - idzie sie spocić. Nigdy nie latam na gołą skórę tylko jakis t-shirt, odzież thermo pod spód i jestem zadowolony. Dość wygodna, nie pruje sie, ochrona jest OK (kilka razy sie przydała). Na początku śruby dokręciłem na jakiegoś lictite-a żeby ich nie pogubić i jest cała do dziś. Oprócz kompletu ochraniaczy i żółwia ważna jest siatka. A one sa wielkością oczek podobne i podobna wentylacja będzie. Jeśli miałaby odpinanego żółwia byłby plus wtedy i może wartoby dopłacić po mojemu. Moja w zasadzie jest identyczna jak ta utika. W utice kilka sezonów jeżdzi mój kumpel - zawsze razem latamy - nie wiem czy identyczna czy podobna do tej z linka ale też nie narzeka ( a jakby mu nie odpowiadało to on na pewno by zmienił).
Jak masz mozliwość to najlepiej przymierzyć. Ja wziłąem w ciemno i jestem zadowolony. Gdybym drugą brał to też nie szalałbym kasowo , podobnie jak z tą co mam.