Różnice XTZ660 TENERE vs XTR660

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Ryteu pisze:XTR ma pozycje bardziej a'la enduro, dobre do wariactw ale na dłuższa metę może męczyć.
Bonzo -Ryteu tylko "posiedział" na XTR-ce, ale wie lepiej :mrgreen:
Pewnie w instrukcji, albo w "poradniku motocyklisty" tak mu napisali :-P
Awatar użytkownika
Ryteu
Posty: 24
Rejestracja: 19 kwie 2011, 8:33
Lokalizacja: B'ham

Widzę, że strasznie się podnieciłeś tą synchronizacją ;-)
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Bardziej bzdurami, którymi sypiesz z rękawa :shock:
Awatar użytkownika
Ryteu
Posty: 24
Rejestracja: 19 kwie 2011, 8:33
Lokalizacja: B'ham

Ja tam się tylko uczę. Mam nadzieje od najlepszych nauczycieli :mrgreen:
I nadal nie mogę zrozumieć co niby wiem lepiej??
"Bonzo -Ryteu tylko "posiedział" na XTR-ce, ale wie lepiej :mrgreen:"
... że co niby wiem lepiej??
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Ryteu pisze:Na XT660R miałem okazję tylko posiedzieć, wydaje się mniejszy i lżejszy (prawdopodobnie środek ciężkości jest niżej), brak owiewek robi z niego krótkodystansową maszynę :-/ XTR ma pozycje bardziej a'la enduro, dobre do wariactw ale na dłuższa metę może męczyć.
Ja jak tylko "posiedzę" na moto to takich opinii nie piszę.
Ktoś tu pyta o różnice a nie o twoje domysły :-/
Awatar użytkownika
Łasica
Posty: 783
Rejestracja: 19 lis 2009, 11:32
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Wojtek, daj spokój :lol:
Obrazek ::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
Awatar użytkownika
Ryteu
Posty: 24
Rejestracja: 19 kwie 2011, 8:33
Lokalizacja: B'ham

Czyli Ty aby stwierdzić brak owiewek, niższy środek ciężkości i typowo endurową kanapę, która jest ZUPEŁNIE inna od tej w Tenere musisz spędzić na moto co najmniej 2 tygodnie czy jak??

Jak dla mnie to brak owiewek widać nawet na zdjęciach.
Różnicę w wadze można odczuć poprzez przechylenie motocykla na boki (w salonie zazwyczaj masz kilka moto, idź i spróbuj sobie je poprzechylać to zobaczysz różnicę), różnicę w kanapie wyczujesz palcami ;-) Jakbyś nie wiedział, to w salonie można też usiąść na moto i poczuć kanapę tyłkiem :mrgreen:
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Tylko XTZ- Tenara różni się od XTR-ki środkiem ciężkości i wagą dopiero jak napełnisz zbiornik do pełna :-/
Gdzie Z-ka ma te wielkie owiewki to nie wiem :?:
Ale do XTR-ki są szyby turystyczne znacznie większe od tej owiewki w Tenerze.
Kanapę faktycznie można poznać po "posiedzeniu" z tym, że jednak ja wolałbym tak powiedzmy 200km ;-)
Resztę oceniłbym po jakiś 2tyś km :-(
PS Tomi-ei zrobił wczoraj 1000km od 4-23 wieczorem- faktycznie krótkodystansowe moto :shock:
Ja mogę się pochwalić tylko bardzo krótkodystansowymi przelotami rzędu 600-700km :cry:
Awatar użytkownika
Ryteu
Posty: 24
Rejestracja: 19 kwie 2011, 8:33
Lokalizacja: B'ham

Co do środka ciężkości to pewnie masz rację, zawsze tankuję do pełna, a moto w salonie stoi suche więc to na pewno robi sporą różnicę.
Co do owiewek, jak siedzę na Z to przednia szyba sięga mi do wysokości oczu, na R do serca.
Co do wygody "ednurowej" kanapy w R się nie wypowiadam, stwierdzam jedynie fakt, że to typowa kanapa a'la endura i zapewne jest ku temu powód.
A co do dystansów... jest koleś co na R1 objechał świat, czy było mu wygodnie?? Trzeba się zapytać.
Awatar użytkownika
kosmal1098
Posty: 155
Rejestracja: 03 wrz 2010, 20:40
Lokalizacja: WSCHOWA

Wygląda na to że Ryteu musi mieć 2 tys.postów i dwa lata stażu na forum żeby wyrażać swoją opinię :-/
ODPOWIEDZ