zmiana kierownicy

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
marcins
Posty: 95
Rejestracja: 30 lis 2009, 11:59
Lokalizacja: podkarpacie

Siema Chłopaki . chce zmienić kierownice na wyższą . zamówiłm juz custom linke sprzegła i kierownice . Mam pytanie , czy przy zmianie kierownicy nawiercacię ją pod te dynksy w manetkach czy spiłowujecie dynksy i nie martwicie sie tym, a korpusy przełączników nie krecą sie w kółko ?
poradżcie coś
zdrówka
marcins
Awatar użytkownika
denz0
Posty: 15
Rejestracja: 10 sie 2011, 17:59
Lokalizacja: Croydon

Czesc Marcin ja zmienialem kierownice okolo rok temu Renthal fatbar i jak dobrze pamietam to troche te "bolce" szlifowalem ale nie do konca bo wydawalo mi sie ze otwor w tych przelacznikach byl troszke wiekszy niz srednica kierownicy zawsze mozna podlozyc kawalek jakiejs gumy dentki lub uszczelki i wtedy napewno sie slizgac nie bedzie.Pozdro
Power Commander,K&N ,DNA Stage ll,Akrapovic ,aluminowy wahacz ,Wavy Disc ,Renthal Fatbar,scottoiler,
Awatar użytkownika
marcins
Posty: 95
Rejestracja: 30 lis 2009, 11:59
Lokalizacja: podkarpacie

dzieki dezn0, jest to jakiś pomysł . ja zmieniał już 2 raz kierownice. za pierwszym razem nawiercałem otwory pod te bolce , pamietam ze było to bardzo czasochłonne . Tym razem chciałem iść na skuski :mrgreen: .
Nikt wiecej nie zmieniał kierownicy ? bo o taka powściągliwośc w odpowiedziach to nie podejrzewam :-P :twisted:
zdrówka
Awatar użytkownika
Milo
Posty: 101
Rejestracja: 11 lis 2008, 21:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Witaj,

ja zmieniałem, zdecydowanie najlepszym i najmniej inwazyjnym sposobem dla manetek jest nawiercenie otworów w kierownicy, manetek i bolców bym nie szlifował. Poświęć trochę więcej czasu ale zrób to porządnie - zapewne odbije się pozytywnie na pracy - nie będzie się przekręcać, latać czy też zajmować w przyszłości czasu przez podklejanie, rozkręcanie itp. Miejsce otworów dobrze pomierz i możesz sobie przed wierceniem "przypunktować" ostrym punktakiem.
ODPOWIEDZ