Witam,
czy ktoś z Was ma doświadczenia ze zmianą fabrycznego przełożenia?
normalnie jesst 1:3, przednia zębatka 15 zębów tylnia 45,
myśle o zmimianie tylnej na ok 40zębów, bo chcę obniżyć obroty i wibracje silnika przy 100km/h.
I teraz 3 kwestie:
1.nie ma mniejszych zębatek od 45 do XTX, czyli trzeba coś dobierać z innego moto.
2.przy zmianie przełożenia, 1 bieg XTX może okazać się za słaby do ostrego startowania spod świateł i obciążyć za bardzo sprzęgło, w terenie do podjazdów czasem też czasem przydaje się bardzo krótka 1.
3.trzeba skrócić łańcuch co wiąże się z rozkuciem ogniw.
Tak, ale myślę że przez zmianę przełożenia XTX więcej zyska na trasie.
Pawel, yama XTX660
Zmiana zębatki/przełożenia
polecam stronę: http://www.gearingcommander.com/
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]