XT 660 Z HANDBARY

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
skoziel
Posty: 7
Rejestracja: 22 lip 2011, 12:27
Lokalizacja: Sosnowiec

Cześć.
Pls o sugestie - potrzebne handbary do Tenerki.
Oryginalne z Yamahy poza fajnym designem są dość drogie i podobno kruche.
Czy kierownica w XTR i XTX też jest gwintowana ?
Próbowałem wrzucić handbary z MT-03 bo wyglądają identycznie, ale tam nie ma gwintu w kier.
Dzięki,
s
There is two road to travel :
ROUGH and SMOOTH
Better take the ROUGH ROAD - that is where the SWEETNESS is :) !
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

skoziel pisze:Cześć.
Pls o sugestie - potrzebne handbary do Tenerki.
Oryginalne z Yamahy poza fajnym designem są dość drogie i podobno kruche.
Czy kierownica w XTR i XTX też jest gwintowana ?
Próbowałem wrzucić handbary z MT-03 bo wyglądają identycznie, ale tam nie ma gwintu w kier.
Dzięki,
s
Tu masz temat o mocowaniu handbarów. Myślę, że się przyda.
mocowanie handbarów
ZEZRO
Posty: 4
Rejestracja: 07 lip 2011, 20:23
Lokalizacja: stalowa wola

Cześć. Miałem małą przewrotkę na drodze polnej, po moich oryginalnych handbarach został tylko lewy. Tak jak pisałeś są ładne ale kruche. Jak byś potrzebował lewego daj znać.
ZEZRO
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

mam touratech :) plus spoilery, są spoko , łatwe w montazu i wytrzymałe.
Cena moze nie najniższa ale to nie badziew...
Polecam
Tenere 660 09'
Awatar użytkownika
Stirlitz
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2011, 17:14
Lokalizacja: Mazury

a ja polecam od KTM'a bez wstawek "ameliniowych"
wymagały przycięcia prawego handbara, bo przeszkadzał zbiorniczek z płynem hamulcowym, oraz skrócenia klamki sprzęgła, ale każdy kto ma dwie ręce sobie z tym poradzi
przed wiatrem chronią świetnie i mogę je polecić, co do ochrony klamki to takie same mam w Kacie i klamek jeszcze nie uszkodziłem mimo kilku ciekawych gleb

o TAKIE
swoje upolowałem za 120 zł, na alle wisi ten sam model, tylko że pomarańczowy :mrgreen: ale za 50 zł 8-)
Спасибо за внимание. До свидания.
Awatar użytkownika
jabba
Posty: 85
Rejestracja: 20 sty 2009, 17:13
Lokalizacja: Milanówek

Witam,
co do tych handbarów "ktm" t oczywiście potwierdzam...jak na produkt Polisport...bo to są polisporty są bardzo fajne...nie łamią się pod byle pretekstem...ja też musiałem podciąć miejsce na przewód hamulcowy przy zbiorniczku ale założyć się spoko dają bez skracania klamki...dla nadpobudliwych technicznie - wystarczy lekko tj ok 1 cm przesunąć klamki na mocowaniu do środka kierownicy i już :mrgreen:
pozdrawiam
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

Potwierdzam, miałem takie w KTM'ce ...
Niezliczona liczba gleb a handbary całe :)))

Pozdrawiam

[ Dodano: 2012-06-27, 14:28 ]
Jeszcze dodając, kumpel ma w swojej Teresie handbary firmy SW-Motech dedykowane do Tenery.

Mają aluminiowy pręt do którego zamontowana jest plastikowa osłona.

Ja nie chciałem z aluminium ale on jest zadowolony i bardzo sobie chwali :)

To co moge powiedzieć to ze wyglądają wporządku :)
Tenere 660 09'
Awatar użytkownika
Stirlitz
Posty: 5
Rejestracja: 24 sie 2011, 17:14
Lokalizacja: Mazury

jabba pisze: założyć się spoko dają bez skracania klamki...dla nadpobudliwych technicznie - wystarczy lekko tj ok 1 cm przesunąć klamki na mocowaniu do środka kierownicy i już :mrgreen:
pozdrawiam
u mnie się nie dało...grzane manetki i dodatkowe przełączniki skutecznie zabrały mi miejsce na takie manewry i musiałem ciąć klamkę, ale kolega ze spawarką sprawił, że klamka wygląda jak oryginał 8-)
pzdr
Спасибо за внимание. До свидания.
Awatar użytkownika
admirau
Posty: 331
Rejestracja: 02 paź 2011, 8:47
Lokalizacja: Pszczyna

Ja mam te z Touratecha, odporne na gleby, mogę polecić.
W wersji ekonomicznej możesz założyć bez pióra podwyższającego (które możesz mieć w innym kolorze, żeby ciekawiej wyglądało)

Jeśli nie masz gwintu, to możesz użyć śrub rozporowych, które dostaniesz w składzie budowlanym
(niektóre handbary są tak fabrycznie montowane)
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

Co do pióra do Touratechowskich Handbarów to niby taka mała pierdółka, która jak do swojego wyglądu kosztuje duzo za duzo.... sie sprawdza..

Jeden sezon przelatałem na samych handbarach i nie było dobrej osłony prze watem i deszczem...

Natomiast na ten sezon dokupiłem i teraz ani nie wieje po łapach a jak pada łapy suche.

Pozdrawiam
Tenere 660 09'
ray68
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2012, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

Ja mam touratecha ze spoilerem są w porządku poza tym, że zawadzają przy pełnym skręcie o owiewkę. Problemem dla mnie było brak możliwości zamontowania oryginalnych odważników. I mam wrażenie, że trochę więcej mam drgań na kierownicy. I tu "zaogniam" temat: czy ktoś ten problem rozwiązał? :?:
Awatar użytkownika
admirau
Posty: 331
Rejestracja: 02 paź 2011, 8:47
Lokalizacja: Pszczyna

ray68, Hehe :) Właśnie miałem napisać o tym zawadzaniu :)

Ten problem rozwiązuje podwyższenie kierownicy. Trochę się musiałem nagimnastykować bo mi niektórych przewodów brakowało, ale po założeniu podwyżki jest klasa. Handbary z Touratecha mają własne obciążniki, te oryginalne nie są potrzebne, bo komplet handbarów waży tyle samo.

Problem odczuwania drgań rozwiązałem idąc po rozum do głowy i... nie trzymam tak kurczowo kierownicy - kierownica służy do kierowania jak nazwa wskazuje, nie do trzymania :)

Reasumując - handbary + spojlery + podwyższenie kierownicy = super komfort, warto.
ray68
Posty: 6
Rejestracja: 24 lip 2012, 21:14
Lokalizacja: Warszawa

admirau pisze:ray68, Hehe :) Właśnie miałem napisać o tym zawadzaniu :)

Ten problem rozwiązuje podwyższenie kierownicy. Trochę się musiałem nagimnastykować bo mi niektórych przewodów brakowało, ale po założeniu podwyżki jest klasa. Handbary z Touratecha mają własne obciążniki, te oryginalne nie są potrzebne, bo komplet handbarów waży tyle samo.

Problem odczuwania drgań rozwiązałem idąc po rozum do głowy i... nie trzymam tak kurczowo kierownicy - kierownica służy do kierowania jak nazwa wskazuje, nie do trzymania :)

Reasumując - handbary + spojlery + podwyższenie kierownicy = super komfort, warto.
i o to właśnie chodzi, jak powiedziałem miałem wrażenie, teraz czasami sobie o tym przypominam ;-) , ale to podwyższenie kierownicy mnie zaintrygowało, będę szukać, sorki za off top :oops:
Awatar użytkownika
mroova
Posty: 339
Rejestracja: 29 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

ray68 pisze:i o to właśnie chodzi, jak powiedziałem miałem wrażenie, teraz czasami sobie o tym przypominam ;-) , ale to podwyższenie kierownicy mnie zaintrygowało, będę szukać, sorki za off top :oops:
Podobne problemy są z ACERBIS MULTIPLO. Mocowanie wypada dokładnie tam gdzie poprzeczka oryginalnej kierownicy. Udało mi się na siłę (znaczy młotkiem) wcisnąć poniżej / wewnątrz poprzeczki. Takie zamocowanie spowodowało, że handabry mam o jakiś milimetr - dwa za nisko. Przy pełnym skręcie kierownicy w lewo wyryły mi rowek w lakierze na baku :-D

Acerbisy są dosyć lekkie i nie mają żadnych ciężarków. Pierwszego dnia drgania mnie ostro irytowały, teraz tego nie zauważam. Pewnie też, jak pisze admirau, delikatniej trzymam kierę. :mrgreen:
Awatar użytkownika
Gołdziarz
Posty: 63
Rejestracja: 24 lut 2011, 2:29
Lokalizacja: Warszawa

ray68

Ray a jakich przewodów Ci zabrakło?
Tenere 660 09'
ODPOWIEDZ