Cześć.
Pls o sugestie - potrzebne handbary do Tenerki.
Oryginalne z Yamahy poza fajnym designem są dość drogie i podobno kruche.
Czy kierownica w XTR i XTX też jest gwintowana ?
Próbowałem wrzucić handbary z MT-03 bo wyglądają identycznie, ale tam nie ma gwintu w kier.
Dzięki,
s
XT 660 Z HANDBARY
Tu masz temat o mocowaniu handbarów. Myślę, że się przyda.skoziel pisze:Cześć.
Pls o sugestie - potrzebne handbary do Tenerki.
Oryginalne z Yamahy poza fajnym designem są dość drogie i podobno kruche.
Czy kierownica w XTR i XTX też jest gwintowana ?
Próbowałem wrzucić handbary z MT-03 bo wyglądają identycznie, ale tam nie ma gwintu w kier.
Dzięki,
s
mocowanie handbarów
a ja polecam od KTM'a bez wstawek "ameliniowych"
wymagały przycięcia prawego handbara, bo przeszkadzał zbiorniczek z płynem hamulcowym, oraz skrócenia klamki sprzęgła, ale każdy kto ma dwie ręce sobie z tym poradzi
przed wiatrem chronią świetnie i mogę je polecić, co do ochrony klamki to takie same mam w Kacie i klamek jeszcze nie uszkodziłem mimo kilku ciekawych gleb
o TAKIE
swoje upolowałem za 120 zł, na alle wisi ten sam model, tylko że pomarańczowy ale za 50 zł
wymagały przycięcia prawego handbara, bo przeszkadzał zbiorniczek z płynem hamulcowym, oraz skrócenia klamki sprzęgła, ale każdy kto ma dwie ręce sobie z tym poradzi
przed wiatrem chronią świetnie i mogę je polecić, co do ochrony klamki to takie same mam w Kacie i klamek jeszcze nie uszkodziłem mimo kilku ciekawych gleb
o TAKIE
swoje upolowałem za 120 zł, na alle wisi ten sam model, tylko że pomarańczowy ale za 50 zł
Спасибо за внимание. До свидания.
Witam,
co do tych handbarów "ktm" t oczywiście potwierdzam...jak na produkt Polisport...bo to są polisporty są bardzo fajne...nie łamią się pod byle pretekstem...ja też musiałem podciąć miejsce na przewód hamulcowy przy zbiorniczku ale założyć się spoko dają bez skracania klamki...dla nadpobudliwych technicznie - wystarczy lekko tj ok 1 cm przesunąć klamki na mocowaniu do środka kierownicy i już
pozdrawiam
co do tych handbarów "ktm" t oczywiście potwierdzam...jak na produkt Polisport...bo to są polisporty są bardzo fajne...nie łamią się pod byle pretekstem...ja też musiałem podciąć miejsce na przewód hamulcowy przy zbiorniczku ale założyć się spoko dają bez skracania klamki...dla nadpobudliwych technicznie - wystarczy lekko tj ok 1 cm przesunąć klamki na mocowaniu do środka kierownicy i już
pozdrawiam
Potwierdzam, miałem takie w KTM'ce ...
Niezliczona liczba gleb a handbary całe ))
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-27, 14:28 ]
Jeszcze dodając, kumpel ma w swojej Teresie handbary firmy SW-Motech dedykowane do Tenery.
Mają aluminiowy pręt do którego zamontowana jest plastikowa osłona.
Ja nie chciałem z aluminium ale on jest zadowolony i bardzo sobie chwali
To co moge powiedzieć to ze wyglądają wporządku
Niezliczona liczba gleb a handbary całe ))
Pozdrawiam
[ Dodano: 2012-06-27, 14:28 ]
Jeszcze dodając, kumpel ma w swojej Teresie handbary firmy SW-Motech dedykowane do Tenery.
Mają aluminiowy pręt do którego zamontowana jest plastikowa osłona.
Ja nie chciałem z aluminium ale on jest zadowolony i bardzo sobie chwali
To co moge powiedzieć to ze wyglądają wporządku
Tenere 660 09'
u mnie się nie dało...grzane manetki i dodatkowe przełączniki skutecznie zabrały mi miejsce na takie manewry i musiałem ciąć klamkę, ale kolega ze spawarką sprawił, że klamka wygląda jak oryginałjabba pisze: założyć się spoko dają bez skracania klamki...dla nadpobudliwych technicznie - wystarczy lekko tj ok 1 cm przesunąć klamki na mocowaniu do środka kierownicy i już
pozdrawiam
pzdr
Спасибо за внимание. До свидания.
Ja mam te z Touratecha, odporne na gleby, mogę polecić.
W wersji ekonomicznej możesz założyć bez pióra podwyższającego (które możesz mieć w innym kolorze, żeby ciekawiej wyglądało)
Jeśli nie masz gwintu, to możesz użyć śrub rozporowych, które dostaniesz w składzie budowlanym
(niektóre handbary są tak fabrycznie montowane)
W wersji ekonomicznej możesz założyć bez pióra podwyższającego (które możesz mieć w innym kolorze, żeby ciekawiej wyglądało)
Jeśli nie masz gwintu, to możesz użyć śrub rozporowych, które dostaniesz w składzie budowlanym
(niektóre handbary są tak fabrycznie montowane)
Co do pióra do Touratechowskich Handbarów to niby taka mała pierdółka, która jak do swojego wyglądu kosztuje duzo za duzo.... sie sprawdza..
Jeden sezon przelatałem na samych handbarach i nie było dobrej osłony prze watem i deszczem...
Natomiast na ten sezon dokupiłem i teraz ani nie wieje po łapach a jak pada łapy suche.
Pozdrawiam
Jeden sezon przelatałem na samych handbarach i nie było dobrej osłony prze watem i deszczem...
Natomiast na ten sezon dokupiłem i teraz ani nie wieje po łapach a jak pada łapy suche.
Pozdrawiam
Tenere 660 09'
Ja mam touratecha ze spoilerem są w porządku poza tym, że zawadzają przy pełnym skręcie o owiewkę. Problemem dla mnie było brak możliwości zamontowania oryginalnych odważników. I mam wrażenie, że trochę więcej mam drgań na kierownicy. I tu "zaogniam" temat: czy ktoś ten problem rozwiązał?
ray68, Hehe Właśnie miałem napisać o tym zawadzaniu
Ten problem rozwiązuje podwyższenie kierownicy. Trochę się musiałem nagimnastykować bo mi niektórych przewodów brakowało, ale po założeniu podwyżki jest klasa. Handbary z Touratecha mają własne obciążniki, te oryginalne nie są potrzebne, bo komplet handbarów waży tyle samo.
Problem odczuwania drgań rozwiązałem idąc po rozum do głowy i... nie trzymam tak kurczowo kierownicy - kierownica służy do kierowania jak nazwa wskazuje, nie do trzymania
Reasumując - handbary + spojlery + podwyższenie kierownicy = super komfort, warto.
Ten problem rozwiązuje podwyższenie kierownicy. Trochę się musiałem nagimnastykować bo mi niektórych przewodów brakowało, ale po założeniu podwyżki jest klasa. Handbary z Touratecha mają własne obciążniki, te oryginalne nie są potrzebne, bo komplet handbarów waży tyle samo.
Problem odczuwania drgań rozwiązałem idąc po rozum do głowy i... nie trzymam tak kurczowo kierownicy - kierownica służy do kierowania jak nazwa wskazuje, nie do trzymania
Reasumując - handbary + spojlery + podwyższenie kierownicy = super komfort, warto.
i o to właśnie chodzi, jak powiedziałem miałem wrażenie, teraz czasami sobie o tym przypominam , ale to podwyższenie kierownicy mnie zaintrygowało, będę szukać, sorki za off topadmirau pisze:ray68, Hehe Właśnie miałem napisać o tym zawadzaniu
Ten problem rozwiązuje podwyższenie kierownicy. Trochę się musiałem nagimnastykować bo mi niektórych przewodów brakowało, ale po założeniu podwyżki jest klasa. Handbary z Touratecha mają własne obciążniki, te oryginalne nie są potrzebne, bo komplet handbarów waży tyle samo.
Problem odczuwania drgań rozwiązałem idąc po rozum do głowy i... nie trzymam tak kurczowo kierownicy - kierownica służy do kierowania jak nazwa wskazuje, nie do trzymania
Reasumując - handbary + spojlery + podwyższenie kierownicy = super komfort, warto.
Podobne problemy są z ACERBIS MULTIPLO. Mocowanie wypada dokładnie tam gdzie poprzeczka oryginalnej kierownicy. Udało mi się na siłę (znaczy młotkiem) wcisnąć poniżej / wewnątrz poprzeczki. Takie zamocowanie spowodowało, że handabry mam o jakiś milimetr - dwa za nisko. Przy pełnym skręcie kierownicy w lewo wyryły mi rowek w lakierze na bakuray68 pisze:i o to właśnie chodzi, jak powiedziałem miałem wrażenie, teraz czasami sobie o tym przypominam , ale to podwyższenie kierownicy mnie zaintrygowało, będę szukać, sorki za off top
Acerbisy są dosyć lekkie i nie mają żadnych ciężarków. Pierwszego dnia drgania mnie ostro irytowały, teraz tego nie zauważam. Pewnie też, jak pisze admirau, delikatniej trzymam kierę.