Admirau to ja wydzieliłem tamten temat z tematu o moto Dulo, ale pracujemy nad połączeniem obu w jeden
Moja funkcja na to nie pozwala, więc Flaw lub Raczek muszą się tym zająć
Co do elastyczności gmoli to masz rację- byle nie za przesadną
Według mnie powinny się raczej zgiąć a nie łamać- wtedy nawet jak docisną się do silnika to jednak go osłonią od przeszlifowania.
Co do tych gmoli http://www.fehling.de/index.php?content ... 2&lang=eng
to jest jakieś zupełne nieporozumienie
Nie dość, że ta rurka uszkodzi kolano to całość jest ułożona na moto jakby "pod prąd”, wszystko, co o nie zahaczy będzie je odrywać od ramy
Przeglądnąłem ich resztę produktów i osłona pod silnik to też jakaś porażka- osłania tylko przód silnika
gmole
A gnie/łamie się się zwykle blacha mocująca, nie sama rura. Szczególnie jeśli ze starości spaw jest zardzewiały. Dlatego sposób wykonania zamocowania jest niezwykle istotny.Wojtek pisze: Co do elastyczności gmoli to masz rację- byle nie za przesadną
Według mnie powinny się raczej zgiąć a nie łamać- wtedy nawet jak docisną się do silnika to jednak go osłonią od przeszlifowania.
http://www.xt660.cz/majitele/22/ Tutaj czeski rajder ma niespotykane gmole
Jedzie Jadzia Dziadzie Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
Całkiem całkiem, pompa zakryta i plastiki ochroni!
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Coś dla Teresek :
http://mertaspecialparts.com/gmole-yama ... odel-2008/
Widzę że osłona pod silnik tez od Merty
http://mertaspecialparts.com/gmole-yama ... odel-2008/
Widzę że osłona pod silnik tez od Merty
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Osłona niczego sobie. Pompa wody chroniona lepiej niż w innych, które widziałem (na zdjęciach)
Odziedziczyłem gmole chroniące górę/plastiki. Gmole składają się z trzech części: pozioma i dwie pionowe. Nigdzie w necie nie mogę odszukać zdjęć takiego systemu. Linki na naszym forum do gmoli a'la touratech nie działają. Czy ktoś ma schemat lub może coś doradzić. Wydaje mi się, że aby zamontować ten gmolo-system trzeba wyciąć dziury w plastikowej osłonie chłodnicy...
Jak tylko zrobię fotę to wrzucę.
Jak tylko zrobię fotę to wrzucę.
Nic nie wycinaj.
Zdejmij jedną owiewkę, lub dwie. Poluzuj chłodnicę na dole, a górną śrubę odkręć całkowicie. Wykręć i wyjmij śrubę z ramy pod kolektorem wydechowym.
Włóż, tę wygiętą rozpórkę i przykręć lekko śrubą od chłodnicy. Przykręć lekko elementy boczne. Przełóż śrubę przez mocowania dolne gmoli i ramę.
Skręć wszystko. Śruba dolna musi być długości M10x110.
Zdejmij jedną owiewkę, lub dwie. Poluzuj chłodnicę na dole, a górną śrubę odkręć całkowicie. Wykręć i wyjmij śrubę z ramy pod kolektorem wydechowym.
Włóż, tę wygiętą rozpórkę i przykręć lekko śrubą od chłodnicy. Przykręć lekko elementy boczne. Przełóż śrubę przez mocowania dolne gmoli i ramę.
Skręć wszystko. Śruba dolna musi być długości M10x110.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Dzięki Panowie!
arkadis0 to są jak nic gmole od Ciebie!
Osłonę z cieniutkiego aluminium też odziedziczyłem, też fajny pomysł!
arkadis0 to są jak nic gmole od Ciebie!
Osłonę z cieniutkiego aluminium też odziedziczyłem, też fajny pomysł!
Na zdrowie, niech służą. Waldek się niestety dlugo nie pocieszył. Jak coś to mam również gmole na silnik.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Można by zadrwić, że liczę Jadwidze kilogramy...
Nie chce się rozpędzić w dodawaniu jej kilogramów bo prawda jest taka że na bank jeszcze parę rzeczy dojdzie a jej startowa waga bardzo mi odpowiada. W przyszłości chciałbym zastąpić wydech na system 2w1 i tak odrobić parę kilo. Górne gmole to dobry pomysł Waldka. Poza ochroną dają one możliwości montażowe i punkty zaczepienia np. dla tankbaga do którego przyzwyczaiłem się pakować np kamerkę na wyjazdach. Myślę oczywiście nad stelażem i płytą bagażnika.
Nie chce się rozpędzić w dodawaniu jej kilogramów bo prawda jest taka że na bank jeszcze parę rzeczy dojdzie a jej startowa waga bardzo mi odpowiada. W przyszłości chciałbym zastąpić wydech na system 2w1 i tak odrobić parę kilo. Górne gmole to dobry pomysł Waldka. Poza ochroną dają one możliwości montażowe i punkty zaczepienia np. dla tankbaga do którego przyzwyczaiłem się pakować np kamerkę na wyjazdach. Myślę oczywiście nad stelażem i płytą bagażnika.