Obniżanie XT660ZA Tenere, czyli tej nowej wersji z ABS
: 21 wrz 2012, 15:42
Witajcie
Od wczoraj mam moją Tenerkę XT660ZA czyli tą nowszą w wersji z ABS.
Pojeździłem już trochę, a że mój wzrost nie jest wygórowany to odczuwam potrzebę jej obniżenia. Wiem, że wersja ZA jest trochę inna niż wersja Z
Różnice dotyczą wysokości siedzenia (XT660Z 896 mm XT660ZA 865 mm), rozstawu osi (5mm), prześwitu (55mm), skoku amortyzatora przedniego (50mm) i tylnego (55mm).
W związku z tym zastanawiam się, czy takie akcesoria jak te:
http://www.lustracing.co.uk/suspension/ ... -kits.html
http://www.off-the-road.de/XT-660-Z-Ten ... -50mm.html
mogą być zastosowane w XT660ZA mimo, że były projektowane dla XT660Z ???
Czy dadzą się w ogóle zamontować - na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak, ale czy na pewno? Czy nie wpłyną negatywnie na bezpieczeństwo jazdy, np. w jakiś sposób wpływając na pracę ABS w jakichś warunkach? Czy nie spowodują jakichś innych negatywnych skutków? Co o tym sądzicie? Ma ktoś jakieś doświadczenia, opinie?
Dzięki!
Andrzej
Od wczoraj mam moją Tenerkę XT660ZA czyli tą nowszą w wersji z ABS.
Pojeździłem już trochę, a że mój wzrost nie jest wygórowany to odczuwam potrzebę jej obniżenia. Wiem, że wersja ZA jest trochę inna niż wersja Z
Różnice dotyczą wysokości siedzenia (XT660Z 896 mm XT660ZA 865 mm), rozstawu osi (5mm), prześwitu (55mm), skoku amortyzatora przedniego (50mm) i tylnego (55mm).
W związku z tym zastanawiam się, czy takie akcesoria jak te:
http://www.lustracing.co.uk/suspension/ ... -kits.html
http://www.off-the-road.de/XT-660-Z-Ten ... -50mm.html
mogą być zastosowane w XT660ZA mimo, że były projektowane dla XT660Z ???
Czy dadzą się w ogóle zamontować - na pierwszy rzut oka wydaje się, że tak, ale czy na pewno? Czy nie wpłyną negatywnie na bezpieczeństwo jazdy, np. w jakiś sposób wpływając na pracę ABS w jakichś warunkach? Czy nie spowodują jakichś innych negatywnych skutków? Co o tym sądzicie? Ma ktoś jakieś doświadczenia, opinie?
Dzięki!
Andrzej