Filtr powierza K&N YA-6604

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Tomi-ei, Ja w swoim nie zauważyłem spadku mocy ani prędkości maksymalnej, jeżeli chodzi o elastyczność i dół to się zgodzę. Co do czyszczenia wesone123 to nie za często jak jezdzisz dużo offem to co 10-15 klocków chyba ze go wcześniej woda podlejesz to musisz go wyczyscic. Ale tutaj wiecej się wypowiedzą panowie którzy wiedza do czego służy recylkulator spalin :mrgreen:
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
tomi-ei
Posty: 498
Rejestracja: 15 lut 2010, 21:02
Lokalizacja: ok W-wy

pancio pisze:Tomi-ei, Ja w swoim nie zauważyłem spadku mocy ani prędkości maksymalnej, jeżeli chodzi o elastyczność i dół to się zgodzę. :
co mogę napisać i co zauważyłem

zauważalny spadek mocy prawdopodobnie dotyczy modeli po 2008 roku posiadających sondę lambda, komputer nie bardzo potrafi się zgrać z filtrem, z tego co zauważyłem modele starsze dobrze adoptują wkładke K&N.
tomi-ei
Awatar użytkownika
Bajros
Posty: 3302
Rejestracja: 10 lis 2008, 23:27
Lokalizacja: Warszawa

Dorzucę swoje spostrzeżenia :
Na początku sezonu wyjąłem swojego K&N'a i założyłem standardowy filtr, zrobiłem na nim ponad 3000km i wczoraj znów (po wyczyszczeniu i oliwieniu) zainstalowałem K&N'a. Teraz dopiero odczułem różnicę, motocykl dużo zyskał na elastyczności, zrobił się mocniejszy, mniej szarpie (po zamknięciu gazem aż tak bardzo nie hamuje silnikiem, łatwiej i płynniej pokonuje zakręty) i lepiej się zbiera. Jedynym mankamentem jaki jestem wskazać - to słabe zachowanie podczas jazdy w deszczu. Wtedy motocykl potrzebuje więcej gazu i trochę oporniej jedzie.
Jedzie Jadzia Dziadzie ;) Braaap Braaap
"Tylne koło ucieka cały czas, przednie tylko raz"
ODPOWIEDZ