Witam
Mam pytanie odnośnie tych śrubek ze zdjecia
Co to są za śrubki i do czego służą
W jaki sposób wykonuje się nimi regulacje i czego? w którą stronę kręcić?
Przy tej dolnej zdjąłem na chwilę wężyk powietrza z airboxa i tą osłonkę czarną, która była na tej dziwnej iglicy.
I co to za wąż, który wychodzi z samego dołu airboxa (po lewej stronie moto), taki około 10-12mm. Nie wiem dlaczego mam ten wężyk zatkany i wydaje mi się to dziwne. Skoro jest zatkany to po co w ogóle istnieje? Tak ma być czy ktoś przede mną tam coś modyfikował?
pozdro 4 all
Wac
Do czego te śrubki i wężyki?
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Wac żeby o to zapytał jakiś nowicjusz, ale Ty czołowy bohater tematu o szarpaniu pytasz a dawno opisane rzeczy
Wężyk ma być zaślepiony- w pewnym sensie - zdejmij i zajrzyj do jego środka
Śrubkę pod osłonką nazwijmy ssaniem -jest opisana jako odkrycie - http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1157&po ... c&start=45
Druga raczej nie służy do żadnej regulacji, bo tam pompa podaje po prostu benzynę pod ciśnieniem do wtryskiwacza
Opcja szukaj i lepiej nie ruszaj tych śrubek
Wężyk ma być zaślepiony- w pewnym sensie - zdejmij i zajrzyj do jego środka
Śrubkę pod osłonką nazwijmy ssaniem -jest opisana jako odkrycie - http://xt660.pl/viewtopic.php?t=1157&po ... c&start=45
Druga raczej nie służy do żadnej regulacji, bo tam pompa podaje po prostu benzynę pod ciśnieniem do wtryskiwacza
Opcja szukaj i lepiej nie ruszaj tych śrubek
Wojtek, dzięki
opcja szukaj czasem zawodzi. szukałem i szukałem bo już kiedyś o tym czytałem, ale za cholerę nie mogłem trafić na te tematy. Chyba dawałem złe słowa kluczowe
Temat szarpania wraca jak bumerang
Jeszcze gdzieś była opisana jakaś modyfikacja rurki do airboxa, którą to się właśnie zaślepiało i bałem się, że to ta rurka. Nie umiałem też znaleźć tamtego opisu.
Wężyk zdjąłem i zajrzałem, nawet przedmuchałem i jest czysty.... i co dalej??
pozdro
opcja szukaj czasem zawodzi. szukałem i szukałem bo już kiedyś o tym czytałem, ale za cholerę nie mogłem trafić na te tematy. Chyba dawałem złe słowa kluczowe
Temat szarpania wraca jak bumerang
Jeszcze gdzieś była opisana jakaś modyfikacja rurki do airboxa, którą to się właśnie zaślepiało i bałem się, że to ta rurka. Nie umiałem też znaleźć tamtego opisu.
Wężyk zdjąłem i zajrzałem, nawet przedmuchałem i jest czysty.... i co dalej??
pozdro
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
To jest swego rodzaju wizjer. Jeśli zebrał się syf to czyścisz i sprawdzasz środek airboxa.Wac pisze:I co to za wąż, który wychodzi z samego dołu airboxa (po lewej stronie moto), taki około 10-12mm.
Większość użytkowników raczej nie zawraca sobie tym głowy.
h e d o n i z m
a Ty nie mówisz czasem o tym mały żółtym przeźroczystym kapturku długości około 4cm?? Mi nie o to chodzi. To wiem, że służy do zbierania syfu.
Ja mówię o czarnej gumowej rurce długiej na jakieś 30cm, średnicy około 10-12mm, która wychodzi na samym dole z airboxa z jego lewego boku, praktycznie wychodzi gdzieś spod ECU. W linii pionowej pod czujnikiem temperatury powietrza dolotowego.
Ja mówię o czarnej gumowej rurce długiej na jakieś 30cm, średnicy około 10-12mm, która wychodzi na samym dole z airboxa z jego lewego boku, praktycznie wychodzi gdzieś spod ECU. W linii pionowej pod czujnikiem temperatury powietrza dolotowego.
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
ok. w takim razie podeprę się cytatem gdzieś z netu
Czy może to powodować u mnie to szarpanie
-----------------------------------------------------------------------------
żeby nie było niedomówień chodzi mi o to:
widok z lewej pod airboxem
widok z prawej, nad sprzęgłem
-----------------------------------------------------------------------------
ten przewód to chyba
9 - Air filter breather hose
oraz"odma (potocznie) jest to polaczenie skrzyni korbowej z przewodem ssacym pomiedzy filtrem a przepustnica."
Dlaczego więc u mnie ta rurka jest zatkana a nie podłączona gdzieś do przepustnicy"zatkana to przedewszystkim wycieki oleju z silnika
niepodlaczona to nierówna praca silnika (jak jest przeplywomierz) oraz ssanie powietrza czyli zanieczyszczonego co przydluzszej eksplatacji powoduje uszkodzenie silnika
no i chyba najwazniejsze aspekt ekologiczny - zanieczyszczenie srodowiska przez HC"
Czy może to powodować u mnie to szarpanie
-----------------------------------------------------------------------------
żeby nie było niedomówień chodzi mi o to:
widok z lewej pod airboxem
widok z prawej, nad sprzęgłem
-----------------------------------------------------------------------------
ten przewód to chyba
9 - Air filter breather hose
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Wac, mój błąd, myślałem to tym króćcu pod spodem.
h e d o n i z m
Flaw, tak myślałem, że tak myślałeś, ehhehe. a możesz lub klokolwiek sprawdzić czy też macie zatkany ten wąż o którym piszę??
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
Spoko u mnie też jest zatkany takim plastikowym korkiem.
oto chodziło, dzięki ZIBI,
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
No to po kolei:
Odma to to raczej nie jest- no chyba że odma airboxu.
Odma silnika to ten wąż po prawej wychodzący z góry skrzyni w oplocie wchodzący do takiej plastikowej czarnej puszki i dalej z niej już gołym wężem do airboxa
Ten długi zatkany odprowadza na zewnątrz ew. wodę lub olej zebrany w airbox'sie wystarczy, co jakiś czas wyjąć korek
edit: nie ma słowa plasticzany
Odma to to raczej nie jest- no chyba że odma airboxu.
Odma silnika to ten wąż po prawej wychodzący z góry skrzyni w oplocie wchodzący do takiej plastikowej czarnej puszki i dalej z niej już gołym wężem do airboxa
Ten długi zatkany odprowadza na zewnątrz ew. wodę lub olej zebrany w airbox'sie wystarczy, co jakiś czas wyjąć korek
edit: nie ma słowa plasticzany
Ostatnio zmieniony 31 lip 2013, 15:46 przez Wojtek, łącznie zmieniany 1 raz.
Wojtek, tak przypuszczałem bo nic innego już mi do głowy nie przychodziło. Dzięki za wyjaśnienia
-------------------------------------------------------------------------
wiem, że to nie powinno tu być ale to tak przy okazji pokażę Wam jakiś mod airboxu, może ktoś się pokusi
http://www.xt660.com/showthread.php?t=12547
-------------------------------------------------------------------------
wiem, że to nie powinno tu być ale to tak przy okazji pokażę Wam jakiś mod airboxu, może ktoś się pokusi
http://www.xt660.com/showthread.php?t=12547
Aby osiągnąć rzeczy których dotąd nie osiągnąłeś, musisz zacząć robic rzeczy, których dotąd nie robiłeś
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Jeśli pytasz o ten separator z czarnego plastiku pomiędzy wężem od silnika a wężem do airboxa to wąż od silnika musi być niżej niż niż wąż od airboxa-ot różnica
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej