Kilka drobnych (chyba) problemów

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Awatar użytkownika
Sacramento
Posty: 36
Rejestracja: 07 paź 2013, 23:00
Lokalizacja: Kraków

Każda wersja ma swoje + i - ;-)
"Nie ma potrzeby, by ktoś z zazdrością patrzył
I tak osiągnę to na czym mi zależy"
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

Ale R ma więcej +, a każda para -- daje i tak +
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
miskowy
Posty: 18
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Dzieki MarqSz w najbliższym czasie podjadę !! Sacramento po tylu wpisach już w 110% jestem pewny wymiany ale dzięki :P Dziwne, że to w ogóle nie przeszkadza w jeździe...
Awatar użytkownika
Sacramento
Posty: 36
Rejestracja: 07 paź 2013, 23:00
Lokalizacja: Kraków

No bo ciężko stwierdzić do kiedy spełnia to swoje zadanie jako tarcza pływająca. Ja to na razie zostawiam i sprawdzę czy luz się zwiększy po jakimś czasie :mrgreen: .
"Nie ma potrzeby, by ktoś z zazdrością patrzył
I tak osiągnę to na czym mi zależy"
miskowy
Posty: 18
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

c.d

zauważyłem, że moja yamaha nie tylko mi się bardzo podoba...niektórzy z zazdrości przebijają tylnie opony :) stąd pytanie, jakie są mniej więcej koszty łatania opony i całej robocizny ? (na stronach nic nie ma)

pozdrawiam
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

30 minut pracy + łatki i pompka (są droższe i tańsze) w X się ciężko ściąga. Więc jeśli nigdy nie ściągałeś łyżkami to jedż do gumiaża za parę $Tobie zrobi.
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
miskowy
Posty: 18
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

Dzięki raczej oddam :) a słyszałem jeszcze opcję bez zdejmowania koła..duża to różnica ?
Awatar użytkownika
MarqSz
Posty: 366
Rejestracja: 20 paź 2011, 7:25
Lokalizacja: Poznań

Opcja bez zdejmowania koła to rozwiązanie tymczasowe. O ile dobrze rozumiem, chodzi Ci o te spraye do uszczelniania? Taki spray to koszt kilkudziesięciu zł. Przy małej dziurze to działa. Przy większej nie za bardzo. A i tak trzeba ostatecznie wymienić gumę.
Tylko motocyklista wie, dlaczego pies wystawia łeb przez okno z samochodu...
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Użyj spreyu i zobaczysz ile wiecej pracy póżniej będziesz miał :twisted:
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
Awatar użytkownika
SayTen
Posty: 347
Rejestracja: 02 mar 2011, 22:16
Lokalizacja: Warszawa

...albo nie używaj. Oszczędzając Ci dodatkowych kilku godzin czyszczenia tego syfu - jak przystało na pomocne forum - możesz się tu dowiedzieć, że przy oponie dętkowej to rozwiązanie się nie sprawdza. Przy małym uszkodzeniu kup nową dętkę ( oczywiście można łatać), a kołkowanie niewielkiego ubytku to przysłowiowe pięć dyszek.
miskowy
Posty: 18
Rejestracja: 09 mar 2014, 17:52
Lokalizacja: Biała Podlaska

oddając oponę do łatania dowiedziałem się , że są aż 3 przebicia !! nie wiem czemu w ludziach jest tyle zazdrości :/ oponkę staram się ratować bo jest nówka....
ODPOWIEDZ