Czy xtx'y były blokowane (mocą) ??

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
yamaha125
Posty: 8
Rejestracja: 12 lip 2015, 21:47
Lokalizacja: gorzkowice

Witam. Choć jestem nowym posiadaczem xtxa i uczestnikiem forum to poszperałam na forum i necie odnośnie zdławiania to nic nie znalazłem na ten temat.
Motorek na kazdym biegu na jakieś 70% manetki idzie i ciągnie a reszte 30% zaczyna przerywać jakby jakiś elektroniczny ogranicznik
Dodam że był sprowadzony jakieś 3 lata temu z anglii i zastanawiam sie czy poprzedniemu właścicielowi ( tutaj polakowi) by nie przyszło do głowy o takim "zabezpieczeniu"
:-?
Awatar użytkownika
SayTen
Posty: 347
Rejestracja: 02 mar 2011, 22:16
Lokalizacja: Warszawa

Praktycznie każdy motocykl może być zdławiony do 35kW. Tyle, że w Jadźce, to praktycznie nic nie zmienia. Sprawdzałeś filtr powietrza?
yamaha125
Posty: 8
Rejestracja: 12 lip 2015, 21:47
Lokalizacja: gorzkowice

Oj .... filtr nie był sprawdzany ale raczej będzie do wymiany bo po podniesieniu kanapy i włożeniu palcy do obudowy filtra to paluszki czarne.... :-|

Ale jak jest w innych xtkach do końca manetki ciągnie motorek.. ?
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3618
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Pisaliśmy na forum o blokadzie mocy ;-)
http://xt660.pl/viewtopic.php?t=38&high ... okada+mocy
h e d o n i z m
yamaha125
Posty: 8
Rejestracja: 12 lip 2015, 21:47
Lokalizacja: gorzkowice

Dzięki kolego Flaw - tylko z tego tematu nie moge otworzyć tych fotek które zamieścił kolega "laif" :-/
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3618
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

Zdjęcia są w przedostatnim poście.
h e d o n i z m
yamaha125
Posty: 8
Rejestracja: 12 lip 2015, 21:47
Lokalizacja: gorzkowice

A więc u mnie nie ma tej blaszki ograniczającej na gaźniku.... (czyli odblokowany)
a jednak czuje to jakby odcinanie (myślałem że przyczyna leży w elektronice..)
yamaha125
Posty: 8
Rejestracja: 12 lip 2015, 21:47
Lokalizacja: gorzkowice

A wracając do filtra to czy miałby on aż tak duży wpływ na tą moc i moje objawy ??
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

A nie kręcisz, go do "odcinki" przepadkiem? Bo tak mi to wygląda. To są silniki wolnoobrotowe - 7tys i finito, odcinka zapłonu.
Tryb diag. na obroty i prawy nadgarstek w dół.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
yamaha125
Posty: 8
Rejestracja: 12 lip 2015, 21:47
Lokalizacja: gorzkowice

jak w ten tryb diagnostyczny wejść ? i na jałowych go przegazować ?
Awatar użytkownika
ZIBI
Posty: 437
Rejestracja: 23 lip 2012, 8:40
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW./W-WA

Szukaj a na pewno znajdziesz
Tu masz link :http://xt660.pl/viewtopic.php?t=14&high ... gnostyczny
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

Szukaj.

http://xt660.pl/viewtopic.php?t=14&high ... gnostyczny

Tak na jałowym.

Jakbyś miał mechaniczną blokadę, to by po prostu więcej nie "szedł" a Ci odcina zapłon. Więc obstawiam że kręcisz go na maxa. No chyba, że masz problem z pompą, wtryskiem.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
Awatar użytkownika
jeivi
Posty: 191
Rejestracja: 16 gru 2013, 20:11
Lokalizacja: Tu i tam ;-)

A może kończy się sprzęgło, i pod koniec manety nie obrabia i puszcza wtedy moto dochodzi do odciny :->
ODPOWIEDZ