jak się dostać do śrubki wolnych obotów?
Palcami z lewej strony.
W fabryce regulują na odpowiednim stanowisku i później montują do ramy. Ewentualna korekta już na moto, albo i nie. Następnie "Wjo" do klienta.
W fabryce regulują na odpowiednim stanowisku i później montują do ramy. Ewentualna korekta już na moto, albo i nie. Następnie "Wjo" do klienta.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
kurde to musze silnik wyjąć...arkadius0 pisze:Palcami z lewej strony.
Obrazek
W fabryce regulują na odpowiednim stanowisku i później montują do ramy. Ewentualna korekta już na moto, albo i nie. Następnie "Wjo" do klienta.
faktycznie w manualu jak byk 1400-1600rpm a u mnie 1100...
Ustawilem na 1500 i moto nareszcie odetchnęło i chodzi jak trzeba.
Przy okazji pytanie, tylko single mają regulacje wolnych obrotów?
W mojej hondzie twin nic takiego nie ma.
Poważnie delirium??
Jeżeli chodzi o afryczke to samo co u nas tylko śrubka jest od dołu w trampku pewnie będzie to samo, w motorynce pewnie też jak i w 80% gażników motocyklowych. Ja pierdole...........
Jeżeli chodzi o afryczke to samo co u nas tylko śrubka jest od dołu w trampku pewnie będzie to samo, w motorynce pewnie też jak i w 80% gażników motocyklowych. Ja pierdole...........
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie