jak się dostać do śrubki wolnych obotów?

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
delirium
Posty: 537
Rejestracja: 23 sty 2015, 20:50
Lokalizacja: Krakow

bo mam chyba za nisko ustawione, przypuszczam że poniżej 1100 i zeby zapalić na zimno trzba trochę pokrecić. W instrukcji bodajże jest napisane 1400-1600. Swoją drogą jak oni regulują te motory w fabryce...
Awatar użytkownika
arkadius0
Posty: 771
Rejestracja: 27 kwie 2010, 23:43
Lokalizacja: Białystok

Palcami z lewej strony.

Obrazek

W fabryce regulują na odpowiednim stanowisku i później montują do ramy. Ewentualna korekta już na moto, albo i nie. Następnie "Wjo" do klienta.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
delirium
Posty: 537
Rejestracja: 23 sty 2015, 20:50
Lokalizacja: Krakow

arkadius0 pisze:Palcami z lewej strony.

Obrazek

W fabryce regulują na odpowiednim stanowisku i później montują do ramy. Ewentualna korekta już na moto, albo i nie. Następnie "Wjo" do klienta.
kurde to musze silnik wyjąć...

:mrgreen:


faktycznie w manualu jak byk 1400-1600rpm a u mnie 1100...
Ustawilem na 1500 i moto nareszcie odetchnęło i chodzi jak trzeba.

Przy okazji pytanie, tylko single mają regulacje wolnych obrotów?
W mojej hondzie twin nic takiego nie ma.
Awatar użytkownika
pancio
Posty: 2383
Rejestracja: 05 lut 2009, 10:13
Lokalizacja: Wroclaw
Kontakt:

Poważnie delirium??

Jeżeli chodzi o afryczke to samo co u nas tylko śrubka jest od dołu w trampku pewnie będzie to samo, w motorynce pewnie też jak i w 80% gażników motocyklowych. Ja pierdole...........
A więc, z lewej nadjeżdża jakiś skuter. Z prawej też nic nie jedzie :)
ODPOWIEDZ