Jestem nowy na forum, przegrzebalem chyba wszystkie wątki przed wyjazdem na oględziny, sprzedający pasjonat ale zdumiony moją wiedzą gratulacje. Proszę o ocenę stanu silnika i ogólnie, zdjęcia w załączniku, co do opisu, który skopiowałem z aukcji:
Modifications include:
MTC Cans (recommended on xtx forums)
Kevs fule mod
DNA stage 2 air filter
Polisport Tail tidy
LED Indicators
Stiffer shocks
Axle crash/protection pads in the new EVO version
47Tooth rear sprocket
Metal number plate
Brand new rear tyre
Pro taper bars
Handguards
Off-road foot pegs
Custom Paint Job
New sintered brake pads both ends
In total, I’ve spent over £2000 on maintenance and modifications on the motorcycle. With all the receipts to prove it.
Zdjęcia tu:
https://www.galerieallegro.pl/zdjecia/Galeria/9876794/1
Z góry dzięki za wszystkie komentarze , pozdrawiam, lewa w górę.
Pytanie o ocenę
Motór jaki jest każdy widzi. Malowanie bardzo indywidualne. Jedno mnie ciekawi, do czego jest ten przewód telefoniczny wiszący przy silniku? Alarm?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Na trzecim i czwartym zdjęciu na cylindrze koło linki sprzęgła jest pęknięcie czy mi się wydaje? Sprawne XT nie ma żadnych wycieków.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Dobrze by go było umyć i przykatować i patrzeć czy coś w tym miejscu cieknie.
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
błotnik jest w osi z kołem? sprawdź półki i czachę czy są w symetrii.
Czy to normalne że głowica tak różni się kolorem od korpusu?
Lagi gubią już kolor, i to malowanie, dziwny ten motek taki za 5000zł.
Czy to normalne że głowica tak różni się kolorem od korpusu?
Lagi gubią już kolor, i to malowanie, dziwny ten motek taki za 5000zł.
lepiej niech pada jak ma być błoto
Porządnie umyć, wyczyścić i śmigać. Ostatnio kupiłem sobie kolejne 2 motocykle w UK (DRZ + WRke) i tak jak do tej pory było jestem zadowolony z historii, kompletnej dokumentacji, ze stanu, niskich przebiegów i z wyposażenia za które warto było dopłacić kilka groszy. Natomiast w Polsce 90% to jakieś porzeźbione wiatraki po dzwonach, do tego na ogół kiepski stan, zajechane, bez dodatków i kosmiczne ceny. Dogaduj się z Angolem i zabieraj. Twój wybór