Strona 1 z 1
Dzielność terenowa T7
: 16 lis 2020, 9:11
autor: Dymitr
Cześć!
Zastanawiam się jak ma się dzielność terenowa T7 w porównaniu do jej starszych sióstr XT660Z i XT660R oraz ogólnie.
Wprawdzie swoją XTR mam zamiar pojeździć jeszcze przynajmniej sezon ale T7 mi się mega podoba i pewnie będę się nią interesował jak zdecyduję się na zmianę.
Ktoś już zabierał w teren swoją Tenerę? Jak sobie radzi w błocie, na podjazdach, najlepiej w porównianiu właśnie do XT660R. Nie brakuje prześwitu i zawieszenia?
Chętnie posłucham opinii użytkowników
Re: Dzielność terenowa T7
: 16 lis 2020, 16:52
autor: fizolof
Pomijając filmy Pola
https://youtu.be/eDxBGc9TD4c
i gości z Boano
https://youtu.be/rmffTxmdxuo
Jest bardzo wiele filmów i recenzji użytkowników którzy również wymiatają na nowej T7 i nie narzekają
https://youtu.be/HUbEPmrOxmk
Jak zmienię opony na terenowe to opiszę różnice, póki co w porównaniu do xt660z tam gdzie jechałem 60km/h nową jadę z 30km/h szybciej. Wydaje mi się, że nowa jest dużo sztywniejsza od starej i lepiej wybiera ale być może to też kwestia, że w starej już zawias wybity od jeżdżenia. Na pewno na plus i to duży to praca silnika i zakres użytecznych obrotów. Asia - Zaczekaj jak się już pozrasta to pewnie będzie porównywać xt660r do nowej T7, dla mnie R jest za mała.
Jak nie sprzedam swojej xt660z to myślę, zrobić porównanie na wiosnę T7 vs xt660z vs xt66r - asfalt i teren
Re: Dzielność terenowa T7
: 16 lis 2020, 17:53
autor: Lesniczy
fizolof pisze: ↑16 lis 2020, 16:52
Jak nie sprzedam swojej xt660z to myślę, zrobić porównanie na wiosnę T7 vs xt660z vs xt66r - asfalt i teren
to byłoby coś
Re: Dzielność terenowa T7
: 17 lis 2020, 7:17
autor: Dymitr
Lesniczy pisze: ↑16 lis 2020, 17:53
fizolof pisze: ↑16 lis 2020, 16:52
Jak nie sprzedam swojej xt660z to myślę, zrobić porównanie na wiosnę T7 vs xt660z vs xt66r - asfalt i teren
to byłoby coś
Dokładnie, byłaby to ekstra sprawa, zobaczyć takie porównanie.
Co do filmów w sieci to oczywiście widziałem je wszystkie
chodziło mi o opinie kogoś kto nie jest zawodnikiem motocrossowym czy innego hard enduro tylko, powiedzmy, przeciętnym+ użytkownikiem
+ dlatego, że ci bez plusa nie zjeżdżają z asfaltu
Re: Dzielność terenowa T7
: 21 lis 2020, 0:07
autor: delirium
no to co pokazał Pol Tares jasno pokazuje że T7 ma dużo większe możliwości w terenie niż xt660z,
mam tylko wątpliwości ile to moto wytrzyma przy takiej jeździe...pewnie nie długo.
Re: Dzielność terenowa T7
: 21 lis 2020, 10:03
autor: marider
Re: Dzielność terenowa T7
: 23 lis 2020, 11:28
autor: Dymitr
delirium pisze: ↑21 lis 2020, 0:07
no to co pokazał Pol Tares jasno pokazuje że T7 ma dużo większe możliwości w terenie niż xt660z,
mam tylko wątpliwości ile to moto wytrzyma przy takiej jeździe...pewnie nie długo.
Nie do końca zgadzam się z tym, że cokolwiek pokazuje. Myślisz, że taki Tares czy inny Birch nie zrobiłby podobnych rzeczy na xt660z? Film jest super i gość robi niesamowite rzeczy z tą T7 ale Yamaha na pewno za to dobrze zbuliła a sam zawodnik ma mega skilla. XTZ nie miała takiej kampanii reklamowej jak T7 więc może dlatego nie ma podobnego filmu właśnie z XTZ. Tak tylko rozmyślam
Tu faktycznie widać, że jakiś "śmiertelnik" zabrał T7 w teren i sobię radzi, oby więcej takich
Re: Dzielność terenowa T7
: 24 lis 2020, 17:07
autor: delirium
Dymitr pisze: ↑23 lis 2020, 11:28
Myślisz, że taki Tares czy inny Birch nie zrobiłby podobnych rzeczy na xt660z?
dokładnie tak myśle, zresztą nawet na T7 zajęło mu to wiele prób i gleb zanim to nakręcili.
Re: Dzielność terenowa T7
: 18 wrz 2021, 14:22
autor: slawmir
Jeżeli chodzi o lekki teren to mam tylko porównanie T7 do starszego modelu Dr650 Re. Przy mojej wadze z fabrycznymi sprężynami T7 wymięka przy starej Dr650. Wymięka nie silnikowo, ale właśnie zawias wymięka, nie można pogonić szybciej niż starą Dr650 , bo Yamaha cała pływa i robi się niebezpiecznie. Dopiero gdy wymieniłem sprężyny na twardsze i ustawiłem trochę zawieszenie pod siebie , mogę śmiało powiedzieć, że teraz jest o wiele lepiej i zmiana na duży plus. Po takiej wymianie mogę bez strachu pogonić T7 po wertepach na dużych prędkościach.