Technika pokonywania zakrętów XTkiem
Nie przypominam sobie, żeby ktoś zakładał taki temat a sądzę, że będziemy mogli się wymienić spostrzeżeniami przed zbliżającym się sezonem i być może przyswoić kilka praktycznych rad. Temat na pewno bardziej trafiony dla posiadaczy wersji SM jednak posiadacze eRek też mile widziani w dyskusji. Tak więc piszcie co robicie przed pokonywaniem zakrętu w trakcie i podczas wyjścia. Na co powinniśmy wszyscy zwracać uwagę, czego się wystrzegać, dalej, ułożenie ciała na motocyklu, położenie nóg itd. Wszystko co wydaje się Wam ważne.. Sytuacje które mogły się stać a na szczęście do nich nie doszło, też mogą znaleźć się w postach jako przestroga. Pozdr
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
Raczek moze sie wypowiedzieć, w sierpniu na torze rakietowa ładnie mu to wychodziło
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
a co ja mogę powiedzieć... :P jedynie tyle, ze jak chcecie się mocniej poskładać to warto odkręcić kosę (nóżka boczna). Bo w przypadku gumowych podnóżków nie mamy zbyt wielkiego pola manewru (do metalowych montuje się ślizgacze). No i składanie się na nie rozgrzanych oponach też nie przynosi najlepszych efektów
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
stosowałeś przeciwskręt na torze?
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
próby to i może były, ale z racji braku jakichkolwiek "glebochronów" nie chciałem przekombinować :P Mam nadzieję, że w tym sezonie mi się uda
Sam bym chętnie się przejechał na jakiś kurs, żeby mnie w końcu nauczyli jeździć :P
W tym momencie można jedynie podpatrzeć na fotkach.
Pokonywanie zakrętów na brutala:
[center] [/center]
[center] [/center]
przeciwskręt :
[center] [/center]
[center] [/center]
kolanko:
[center] [/center]
Oto i BarteQ
[center] [/center]
No i moje próby na XT :P
[center] [/center]
[center] [/center]
Sam bym chętnie się przejechał na jakiś kurs, żeby mnie w końcu nauczyli jeździć :P
W tym momencie można jedynie podpatrzeć na fotkach.
Pokonywanie zakrętów na brutala:
[center] [/center]
[center] [/center]
przeciwskręt :
[center] [/center]
[center] [/center]
kolanko:
[center] [/center]
Oto i BarteQ
[center] [/center]
No i moje próby na XT :P
[center] [/center]
[center] [/center]
Ostatnio zmieniony 10 mar 2010, 18:51 przez raczek_, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
ta fota kolegi na białej husce to bardziej wygląda na drift
czy on przypadkiem nie startuje w zawodach SM ? bo coś mi się tak kojaży
czy on przypadkiem nie startuje w zawodach SM ? bo coś mi się tak kojaży
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
kiedyś chyba startował, ale na pewno nie w ostatnich latach
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
nieźle prawie podnóżek przytarty;)
czasami zdarzyło mi się zastosować przeciwskręt czy też zwyczajnie zejść trochę niżej z wystawioną nogą.. ale i tak sporo mi brakuje.. w mieście raczej tego się nie wyćwiczy.. ale dobrym miejscem do treningu są zjazdy z autostrad.. dobre są długie w miarę łagodne winkle, gdzie można trochę bardziej się złożyć na całej długości..
czasami zdarzyło mi się zastosować przeciwskręt czy też zwyczajnie zejść trochę niżej z wystawioną nogą.. ale i tak sporo mi brakuje.. w mieście raczej tego się nie wyćwiczy.. ale dobrym miejscem do treningu są zjazdy z autostrad.. dobre są długie w miarę łagodne winkle, gdzie można trochę bardziej się złożyć na całej długości..
Czasami na drodze spotykam wielu wariatów, którzy jadą bardzo niebezpiecznie... Aż ciężko ich wyprzedzić
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
http://starostek.fotosik.pl/zdjecia
tutaj można trochę podpatrzeć jak widać nie potrzeba wielkich powierzchni by ćwiczyć "składanie", parking wystarczy
[center]
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uOr-H9Q4Kfs&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uOr-H9Q4Kfs&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/center]
[center]
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/uOr-H9Q4Kfs&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/uOr-H9Q4Kfs&hl=pl_PL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/center]
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
nie prawie tylko konkretnie :P mam już nieźle zeszlifowaną
po odkręceniu pamiętajcie o zblokowaniu czujnika, bo inaczej nie pozwoli wrzucić biegu
po odkręceniu pamiętajcie o zblokowaniu czujnika, bo inaczej nie pozwoli wrzucić biegu
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
we wrocku na torze rakietowa ile razy jak za raczkiem sie jechało było słychac tarcie metal o asfalt Huską trudniej bylo zejsc bo wyżej ma podnóżki. a do wchodzenia bokiem silnik 2t średnio sie nadaje.
Yamaha DT 125 X > Husqvarna SM 125 RR > Yamaha XT 660 X > Aprilia Dorsoduro 750 > Suzuki DRZ 400 SM > KTM 690 SM > KTM 690 SMC > Husqvarna 701 SM + Aprilia SRV 850 > Husqvarna Norden 901
Jesli kogos stac na scieranie podnozkow po 120zl za szt. (orygnalne), albo nie przeszkadza mu jazda z juz startymi to spoko. Dla innych polecam zakup akcesoryjnych podnozkow albo poprostu komplet zdartych orygianlow na zamiane (mozna wyrwac w psich pieniadzach). Nozka naturalnie do odkrecenia, tylko wtedy troszke ciezko postawic moto...
No tak Wojtek, to znowu flaszka na zlocieraczek_ pisze:nie prawie tylko konkretnie :P mam już nieźle zeszlifowaną
po odkręceniu
Za co Już piszę
Za patent na nóżkę, wystarczy zeszlifować trochę nosek, o który opiera się schowana nóżka. Tu milimetr a na końcu schowa się wyżej o parę centymetrów
PS. Ostrów Wlkp. produkuje a Tuszyn modyfikuje
przyjże się jej jak będę w domu :P ale i tak chyba będę odkręcać
jeszcze jedno ciekawe zdjęcie z możliwości pokonywania zakrętów, tym razem w wykonaniu Daniela Ribalty z Hiszpanii
[center] [/center]
jeszcze jedno ciekawe zdjęcie z możliwości pokonywania zakrętów, tym razem w wykonaniu Daniela Ribalty z Hiszpanii
[center] [/center]
Ostatnio zmieniony 11 mar 2010, 13:33 przez raczek_, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]