Opony XTX/XTR
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
No,potwierdzam: Mitas niknie w oczach-5 dzień i widać zużycie, w tym 250 km po asfalcie,ja mam wersję Dakar-ponoć bardziej żywotna. Fire będzie w poniedziałek standard zakładał i będziem mieli porównanie czy dakar dłużej pożyje.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Dzisiaj porównywałem nasze tylne kapcie i potwierdzam szybkie zużycie Tomkowego Mitasa. Oryginalne Metzelery Tourance na których nawinąłem 15 tys. jeszcze dałyby rade ze 2,3 tys. Pocieszająca jest za to niska cena terenowej oponki. Optymalnym wyjściem byłoby mieć dwa komplety kół jak do samochodu Ewentualnie dwa motocykle albo i trzy jak co poniektórzy koledzy
Jazda na moto? Najlepsza rzecz jaką można robić w ubraniu
Witam,
co to znaczy szybko się zużywają? czy wycierają się krawędzie kostek, czy wycierają tzw. cycki, czy też wyciera się żółty pasek na tylnej?
ja nie zauważam nadmiernych oznak wytarcia, no może przód się lekko wyząbkował....
opon używam głównie na okropnie dziurawych asfaltach, tłuczniach różnego rodzaju i szutro-piachach... i tak już 6 tysięcy kilometrów na zestawie E-09, nadal wspaniale trzymają przy porannych przymrozkach:)
pozdrawiam
co to znaczy szybko się zużywają? czy wycierają się krawędzie kostek, czy wycierają tzw. cycki, czy też wyciera się żółty pasek na tylnej?
ja nie zauważam nadmiernych oznak wytarcia, no może przód się lekko wyząbkował....
opon używam głównie na okropnie dziurawych asfaltach, tłuczniach różnego rodzaju i szutro-piachach... i tak już 6 tysięcy kilometrów na zestawie E-09, nadal wspaniale trzymają przy porannych przymrozkach:)
pozdrawiam
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Jabba Oponki super,fajnie się w terenie sprawują, dobrze nawet asfaltu się trzymają . Cena rewelacja. Zrobiłem 500 km. w tym 200 asfaltem,reszta błoto,szutry i piachy a z wysokości klocka zeszło 3 mm....
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
jak to 3 mm po przejechaniu 500 km.....czy może ja nie rozumiem:) 3 milimetry po przejechaniu 500 kilometrów ? ...no chyba że wiecznym slajdem, nawet po prostej
no cóż wszystko się zużywa...czasem szybciej czasem wolniej.
w każdym razie stosunek ceny do jakości - rewelka
pozdrawiam
no cóż wszystko się zużywa...czasem szybciej czasem wolniej.
w każdym razie stosunek ceny do jakości - rewelka
pozdrawiam
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
3 mm/500 km Używana zgodnie z przeznaczeniem.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
mam e09, zrobione na nich ok. 2 tys cykl mieszany + jazda na zlot w bieszczadach (ok 1400 km), asfaltem.
i są na prawdę w dobrym stanie.
Nie mierzyłem ich, ale jeszcze ok. 2 k km zrobią bez problemu. Mają jeszcze sporo bieżnika. Przód trochę ścięty, ale to wynikło od jazdy po autostradzie przy ciężkim motocyklu(bagaż + rider).
Może po prostu trafiliście na jakąś złą partię, że wam znikają w oka mgnieniu, lub za dużo kapcia palicie i nie chcecie się przyznać
i są na prawdę w dobrym stanie.
Nie mierzyłem ich, ale jeszcze ok. 2 k km zrobią bez problemu. Mają jeszcze sporo bieżnika. Przód trochę ścięty, ale to wynikło od jazdy po autostradzie przy ciężkim motocyklu(bagaż + rider).
Może po prostu trafiliście na jakąś złą partię, że wam znikają w oka mgnieniu, lub za dużo kapcia palicie i nie chcecie się przyznać
Kando
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Założyłem wersję Dakar bo "ponoć" bardziej żywotna. Może szybsze zużycie już się skończyło i teraz wszystko się unormuje-będę monitorował ... a co to jest palenie kapcia
Pozdrawiam
Pozdrawiam
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
tzn nadmierne zużycie bieżnika tylnej opony w motocyklu poprzez ruch koła w miejscu wywołujący tarcie opony o podłoże, na którym to podłożu znajduje się opona oraz brak chłodzenia opony. Najczęściej spotykana wyżej wymienia sytuacja zachodzi na różnego rodzaju zlotach, imprezach integracyjnych bądź podczas popisów i zabaw okolicznościowych. Sytuacja szczególnie niebezpieczna , gdy rider jest po spożyciu napojów alkoholowych lub innych rozweselaczy.crazyrider12 pisze:a co to jest palenie kapcia
Pozdrawiam
Kando
Bober pisze:tzn nadmierne zużycie bieżnika tylnej opony w motocyklu poprzez ruch koła w miejscu wywołujący tarcie opony o podłoże, na którym to podłożu znajduje się opona oraz brak chłodzenia opony. Najczęściej spotykana wyżej wymienia sytuacja zachodzi na różnego rodzaju zlotach, imprezach integracyjnych bądź podczas popisów i zabaw okolicznościowych. Sytuacja szczególnie niebezpieczna , gdy rider jest po spożyciu napojów alkoholowych lub innych rozweselaczy.crazyrider12 pisze:a co to jest palenie kapcia
Pozdrawiam
Szacunek
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
No,no nie spodziewałem się aż tak fachowego podejścia do tematu-wyjaśnienie,szacun chylę czoła,pełna profeska można wrzucić na wikipedie sorki za OT
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
chłopak z polibudy, to musi się wyrażać po inżyniersku, a nie
::BIKEPICS:: | XT660X -> BMW F800GS
ad1 patrz załącznik xDBober pisze:tzn nadmierne zużycie bieżnika tylnej opony w motocyklu poprzez ruch koła w miejscu wywołujący tarcie opony o podłoże, na którym to podłożu znajduje się opona oraz brak chłodzenia opony. Najczęściej spotykana wyżej wymienia sytuacja zachodzi na różnego rodzaju zlotach, imprezach integracyjnych bądź podczas popisów i zabaw okolicznościowych. Sytuacja szczególnie niebezpieczna , gdy rider jest po spożyciu napojów alkoholowych lub innych rozweselaczy.crazyrider12 pisze:a co to jest palenie kapcia
Pozdrawiam
<iframe title="YouTube video player" width="640" height="510" src="http://www.youtube.com/embed/cvcipSY7BQ4" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
Definicja w porządku ale przykład z życia jaki prezentuje raczek_ rozjaśnia najbardziej zawiłe definicjeBober pisze:tzn nadmierne zużycie bieżnika tylnej opony w motocyklu poprzez ruch koła w miejscu wywołujący tarcie opony o podłoże, na którym to podłożu znajduje się opona oraz brak chłodzenia opony. Najczęściej spotykana wyżej wymienia sytuacja zachodzi na różnego rodzaju zlotach, imprezach integracyjnych bądź podczas popisów i zabaw okolicznościowych. Sytuacja szczególnie niebezpieczna , gdy rider jest po spożyciu napojów alkoholowych lub innych rozweselaczy.crazyrider12 pisze:a co to jest palenie kapcia
Pozdrawiam