Witam szukam xt 660 r jak pewnie niektorzy juz wiedzą i napotkałem na ten okaz http://allegro.pl/yamaha-xt-660r-i3071247060.html poprosiłem posiadacza zeby wyslal zdjecia silnika który podobno się łuszczył, co o tym myslicie??
edit: zmieniłem nazwę tematu
farba na silniku się łuszczy...
to łuszczenie nie postepuje samo w sobie?tylko przy cisnieniu duzym myjki? ktoś z was się z tym spotkał ?
co do srób na sprzęgle nie są chyba oryginalne prawda? powinny byc na imbusa a nie zwykłe 6 kątne?
[ Dodano: 2013-03-03, 13:04 ]
chodzi mi o sruby z prawej strony, juz sie pogubiłem gdzie sprzęgło:)
co do srób na sprzęgle nie są chyba oryginalne prawda? powinny byc na imbusa a nie zwykłe 6 kątne?
[ Dodano: 2013-03-03, 13:04 ]
chodzi mi o sruby z prawej strony, juz sie pogubiłem gdzie sprzęgło:)
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Śruby są oryginalne, to samo opaski na wężach (zaciskane).
U mnie farba też już złazi choć myjki nie używam. a korozja na tych zdjęciach to tak jak koledzy napisali: albo anglik, albo parking pod chmurą .
Moto wygląda całkiem nieźle na zdjęciach.
U mnie farba też już złazi choć myjki nie używam. a korozja na tych zdjęciach to tak jak koledzy napisali: albo anglik, albo parking pod chmurą .
Moto wygląda całkiem nieźle na zdjęciach.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
nie martw się tym niczemu nie szkodzi ja mam anglika i też sie łuszczy zawsze można umalować i wygląda pięknie odnowa:) tylko przy takim przebiegu to troszkę bardzo złuszczone i daje do myślenia....
odmalować? ktoś się tym zajmuje w sposób profesjonalny? ile taki zabieg kosztuje?
Pan który sprzedaje zarzeka sie że przebieg oryginalny i że motor pracuje idealnie, nie wiem co zrobić mam 250 km więc kawałek jest, Czy cena 12000 to dobra cena za moto w takim stanie
??
Pan który sprzedaje zarzeka sie że przebieg oryginalny i że motor pracuje idealnie, nie wiem co zrobić mam 250 km więc kawałek jest, Czy cena 12000 to dobra cena za moto w takim stanie
??
Ten typ tak ma..
nie trzeba dużego profesjonalizmu:) matujesz stary lakier malujesz podkładem do aliminium a potem lakierem baza i bezbarwny jeżeli decydujesz sie na metalik lub akryl w podobnym odcieniu:)
- sistermoto
- Posty: 183
- Rejestracja: 08 lip 2010, 19:51
- Lokalizacja: DPL/DW/ONA
tak jak sugerują użytkownicy XT- ten typ tak ma. Tak dla pocieszenia -kupiłam nie złuszczony z Polskiego salonu rocznik 2005- żaden Angol, a zaczął mi się łuszczyć w połowie zeszłego roku, myślę, że min. wczesne zaczynanie sezonu gdy jeszcze sól znajduje się na drogach robi swoje. Poza tym tak sobie obserwuje ten złuszczony temat i większość XT w przybliżonym roczniku do mojej ma taki objaw- nic nie jest wieczne.Kaktus23 pisze:chcecie powiedzieć, że większość z was się z tym spotyka?
Ludzie się naczytają w internecie i później każdy łuszczący się silnik jest Angolem jak mi to kiedyś zarzucił pewien zainteresowany kupnem Pan(tak tak Pozdrowienia dla Pana).
Nie traktuje motocykla ciśnieniem, ani żadnymi żrącymi środkami(Ogólnie go myję, żeby nie było). Co nie zmienia faktu, że na Twoim miejscu i tak bym się targowała o jakieś 650 zł w dół i posprawdzała śruby.