Sprawdzałem żadnych błędów, filtr też już ok, świecę także wymieniłem, olej też z filtrem nowy.
Mam też stary analizator spalin i na nim też prawidłowa mieszanka- zmieniając skład w trybie diag. CO reaguje na analizatorze w górę i w dół.
Jak możesz opisz mi jak widzisz obrotomierz w trybie diagnostycznym, ja nie mogę tego rozgryźć >?????
Mój znajomy mechanik moto wyścigowych (Wagner) nawet sprawdził w Serwisie Yamahy w Warszawie po numerze i okazuje się że nawet nie był nigdy zablokowany ? Powiedział że jak będzie trochę czarnego pasa na trasie to ją solidnie przegonić i wtedy weźnie ją na kompa ?
Na razie jestem w kropce !!!
Szyba turystyczna
opisałem dojście do obrotomierza w tym poście
[center]WEJDŹ XT660 Tryb diagnostyczny CO Settings Ankieta Mój XT'ek [/center]
Dzięki ja myślałem że to jakieś cyfrowe kody nie skojarzyłem tego z obrotomierzem.
Dzięki
[ Dodano: 2009-02-21, 18:06 ]
Zgodnie z obietnicą kilka zimowych fotek. Polataliśmy tylko Derbi .
XT nawet nie chciał ruszać na prostym!!!!!!
Dzięki
[ Dodano: 2009-02-21, 18:06 ]
Zgodnie z obietnicą kilka zimowych fotek. Polataliśmy tylko Derbi .
XT nawet nie chciał ruszać na prostym!!!!!!
Sławek mam pytanie, dostałeś już tą szybę z MGG? Dobrze wykonana, pasuje wszystko? Jesteś zadowolony z zakupu?
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Ja miałem od nich w Varadero, wykonanie było OK tym bardziej, że była częściowo malowana,wszystko wyglądało bardzo profesjonalnie, problemem było to, że zamówiłem szybę o 10cm wyższą od oryginału, stawiała zbyt duży opór i powyżej 130 km/h dostawała wibracji, po wyjeździe do Chorwacji przednia opona do wyrzucenia z powodu ząbkowania. więc zmieniłem na MRA
xl1000
Szybę dostałem w piątek-tak więc dostawa była szybka ( 5 dni od zamówienia). Jest wykonana porządnie i wygląda identycznie jak akcesoryjna. Dzisiaj korzystając z ładnej pogody pojechałem ją przetestować. Muszę powiedzieć że jeśli chodzi o ochronę przed wiatrem to jest dużo lepiej. Minusem jest to że podczas jazdy po dziurach szyba obija o obudowę kontrolki płynu hamulcowego a przy dużych prędkościach się o nią opiera. Nie jest to bardzo uciążliwe ale muszę jeszcze pomyśleć jak to wyeliminować. Ogólnie jestem zadowolony.
Witam , chyba Ci się opiera o zbiorniczek płynu hamulcowego na klamce ?
U mnie ten problem nie istnieje bo klamki mam pochylone do dołu i przesunięte do środka kierownicy, jeżdżę głównie w terenie i tak mi wygodniej. Niestety na dziurach i przy większych prędkościach trochę się rusza !
Cieszę się że Ci się podoba.
U mnie ten problem nie istnieje bo klamki mam pochylone do dołu i przesunięte do środka kierownicy, jeżdżę głównie w terenie i tak mi wygodniej. Niestety na dziurach i przy większych prędkościach trochę się rusza !
Cieszę się że Ci się podoba.
Mi również już przyszła i dziś ją testowałem. Ochrona od wiatru dobra ale zastrzeżenia mam podobne do Ciebie. Mam nadzieję że te 4 plastikowe wkręty ją utrzymają
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Dokładnie tak. Szyba jest OK, u mnie rusza się osłona lampy a dokładniej mówiąc górna część osłony do której się przykręca szybę. Pierwszy pomysł jaki miałem to przykręcić szybę do kierownicy jakimś metalowym łącznikiem. Ale coś twardego między szybę a licznik to też dobre rozwiązanie.
w oryginale, w komplecie dostajesz dwa wsporniki montowane pod górną półkę i górne śruby szyby, inne śruby mocujące i gumki....ja używam szyby yamaha i nie rusza się, nie opiera się o nic, nie wykłada przy większych prędkościach.
pozdrawiam
pozdrawiam