Potwierdzam zdanie przedmówców. Dodam, że też miałem ten sam problem gdy kupowałem w tym roku swoją tenere. Nawet na moment zrezygnowałem z tego pomysłu ponieważ jak ty sięgałem do ziemi tylko palcami stóp. Mam 178 cm wzrostu i tenere bez ABSu. Po tym jak zrezygnowałem z jej kupna, właśnie z uwagi na to, że wcześniej jeździłem na streetach i w głowie siedziały mi zasady obie nogi muszą stabilnie dotykać ziemi, pojechałem na targi. Tak się złożyło, że na nich było sporo podróżników na ciężkich GSach i kilku kolesi z klubów motocrossowych. Pogadałem i każdy jak jeden powiedział, co wydaje się zresztą logiczne, że dla kogo produkowali by te motocykle jak miał bym dotykać całymi stopami do ziemi? Dla koszykarzy ?:) Rozmawiałem z kolesiem który był o głowę ode mnie niższy i przejechał na 250 kg GSie pół świata. Po prostu musisz przyzwyczaić się do innej techniki jazdy. Już nie dwie nóżki na ziemię tylko jedna z lekkim przechyleniem moto i to w zupełności wystarczy
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zwracaj uwagę na krawężniki, nie zatrzymuj się podczas podjazdu na nie i będzie git
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
A przeróbka to zły pomysł moim zdaniem. Tak jak ci napisali przejeździj trochę i gwarantuję ci że bardzo szybko stwierdzisz, że jakiś ten motór zrobił się mały i poręczny
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja jak wsiadałem na niego na początku to po streecie wydawało mi się jak bym śmigał ciężarówką. Teraz wydaje mi się jakiś przymały i poręczny
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Tyle, że po tym czasie jak wsiądziesz na streeta to będziesz się czuł jak na motorku dla dzieci
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dodatkowo co ważne moim zdaniem. Jak sam zauważyłeś z uwagi na wysokość tenery konstruktorzy postanowili wersję z ABSem obniżyć. Niestety kosztem zawieszenia. Jeśli jeszcze będziesz je dociskał to co ci w końcu zostanie z jego skuteczności ?
Pojeździj zanim cokolwiek obniżysz.
Pozdrawiam