Kurde dopiero trafiłem na ten temat. Wg mnie 60 tyś przebiegu tego cylindra jest mocno naciągane. Mam na stole obecnie cylinder z XTX 2006 po 31 tys i jest fabryczne honowanie jeszcze( mogę podesłać foty). Mam cały silnik na części poza koła zębatego 3 biegu. Kurde w zeszłym roku otwierałem silnik z XTR po 98 tys nalotu i był w dużo lepszym stanie niż twój. Obecnie ten silnik śmiga po swapie w ramie Husqvarny w terenie.
PS. jaki koszt zakupu kompletnej "góry" w serwisie?
Odwyk Tenerki :)
No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.rysiu_89 pisze:Kurde dopiero trafiłem na ten temat. Wg mnie 60 tyś przebiegu tego cylindra jest mocno naciągane. Mam na stole obecnie cylinder z XTX 2006 po 31 tys i jest fabryczne honowanie jeszcze( mogę podesłać foty). Mam cały silnik na części poza koła zębatego 3 biegu. Kurde w zeszłym roku otwierałem silnik z XTR po 98 tys nalotu i był w dużo lepszym stanie niż twój. Obecnie ten silnik śmiga po swapie w ramie Husqvarny w terenie.
PS. jaki koszt zakupu kompletnej "góry" w serwisie?
Tam masz płaski filtr powietrza. Nie słyszałem o problemach z nim związanych.
Silnik jest ogólnie pancerny, ale w zestawieniu z piaskiem i pyłem w oleju/ na gładzi nic nie da rady...
Rozumiem, że pomyliłeś się z Z-etką?turas pisze:No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
h e d o n i z m
W sensie XTR/XTX kontra XT660ZFlaw pisze:Rozumiem, że pomyliłeś się z Z-etką?turas pisze:No bo właśnie w XTR/XTX jest całkiem inny airbox.
W R i X są takie same.
Teraz zrozumiałem co miałeś na myśli
h e d o n i z m
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
rysiu_89, wychodzi tak:
CYLINDER - 1813
TŁOK - 395
PIERŚCIENIE - 159
SWORZEŃ - 90
USZCZELNIACZ - 45
USZCZELKA CYLINDRA - 121
USZCZELKA GŁOWICY - 247
przy dużych zakupach dają 10% rabatu bez zbędnych negocjacji.
CYLINDER - 1813
TŁOK - 395
PIERŚCIENIE - 159
SWORZEŃ - 90
USZCZELNIACZ - 45
USZCZELKA CYLINDRA - 121
USZCZELKA GŁOWICY - 247
przy dużych zakupach dają 10% rabatu bez zbędnych negocjacji.
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
Całe szczęście w moim przypadku, kompletny remont głowicy i złożenie silnika przez fachowca to kwestia dobrej flachy
Mateusz93, Można było tulejować cena to okolice 200zł ale słyszałem różne historie o tulejowaniu cylindrów aluminiowych.
Mateusz93, Można było tulejować cena to okolice 200zł ale słyszałem różne historie o tulejowaniu cylindrów aluminiowych.
eeee przecież są tenerki na necie co bez żadnych przeróbek robią po 100k. Nie jest tak źle, raczej przebiegi robią swoje.
lepiej niech pada jak ma być błoto
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Kwestia warunków eksploatacyjnych. Jazda w piachu, pyle ogólnie zwany off powoduje szybkie zużycie z racji nieszczelności filtra. Jeżdżąc po asfalcie można i pewnie grubo ponad 100k km zrobić.
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
- Dobry Chłopak
- Posty: 115
- Rejestracja: 08 wrz 2015, 19:11
- Lokalizacja: Pruszków
Wszytko złożone do kupy. Działa! Oleju nie bierze trwa nudne i męczące docieranie w Kampinosie pierwsze 200km nic nie wybuchło, jestem z siebie dumny :D