Hej!
Mam zagwozdkę i chciałbym zapytać Was o zdanie.
Na zlocie wiosennym chciałbym ubrać motocykl offroad-owo, żeby polatać z Wami i zaczerpnąć możliwie jak najwięcej z waszego doświadczenia w terenie.
Problem polega na tym, że jestem z Wrocławia (350km drogami expresowymi). Aktualnie moim obuwiem są tourancy, które na trasę będą ok, ale w terenie...
W przyszłym miesiącu chce kupić c-02tył c-21 przód i pomimo twardej mieszanki te laczki będą bardzo mocno wyeksploatowane po tylu km na asfalcie.
Przejdę do pytania:
czy jest sens brać kostki ze sobą i przekładać je na miejscu na polu namiotowym, czy odpuścić sobie. Nie ukrywam ze pobudkami takich rozważań jest brak funduszy na kupienie nowych opon na jeden weekend.
bida Pany...
XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583
"dalszy" wyjazd a opony
Jedź offem.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
Czosnek, Zakładaj budżetowe kostki, ustawiamy trasę na rower i w maliny
Wiadomo, asfaltu nie ominiesz, no chyba że z Herflikiem lub Panciem pociskasz, oni tylko na azymut. Cały dzień będzie na dojazd, a w zlotach najbardziej sie pamięta dojazdy do i powroty z
Wiadomo, asfaltu nie ominiesz, no chyba że z Herflikiem lub Panciem pociskasz, oni tylko na azymut. Cały dzień będzie na dojazd, a w zlotach najbardziej sie pamięta dojazdy do i powroty z
No trzeba się rozwijać offowo Nic nie wkurza mnie bardziej jak monotonna austostrada. A tak to przynajmniej świeżego powietrza można więcej zażyć.Czosnek pisze:Mam rozumieć, że lecisz przez Wrocław, a później jak najmniej asfaltu ?;)
Jak masz jakąś lepszą nawi z mapami typowo off to temat do obczajenia. Jeżeli nie, to google map for cycling Jak coś jesteśmy w kontakcie
Lewa!
Heidenau K60 scout i masz moim zdaniem niezły kompromis. Wiadomo, że nie będzie aż tak robić w terenie jak typowa kostka, ale moim zdaniem to fajne rozwiązanie. Wcześniej miałem tkc 80 przód i MICHELIN T63 tył no i fajnie było, ale tył nie wytrzymał długo. Po przesiadce na Scouty o niebo lepiej na asfalcie, a w terenie strasznej różnicy nie czuję. Żywotność Scoutów na wielki plus. Na wcześniejszym zestawie bolało mnie serce na asfalcie na samą myśl jak pięknie szybko się kończą i jak ich szkoda na jazdę po czarnym, a czasami trzeba było machnąć dłuższą trasę po czymś twardziejszym i koniec
robas, W takim razie czekamy do końca maja! może do tego czasu, Nasza offowa ekipa dojazdowa się powiększy
pawel, Będziem testować!
Pawko, Dzięki wielkie za zasugerowanie scout-ów, ale mega napaliłem się na kostkę, a raczej możliwości jakie daje w terenie
pawel, Będziem testować!
Pawko, Dzięki wielkie za zasugerowanie scout-ów, ale mega napaliłem się na kostkę, a raczej możliwości jakie daje w terenie
Był xtr, jest xtz 750
Na przodzie mam jak Pawko H K60 Scout - już kilka razy dupę mi uratowała na twardym przy mocnym heblowaniu, wolno schodzi, dobrze trzyma asfaltu, w terenie jest przyzwoicie (jakoś bardziej pewniej niż gumowa E09), z tyłu niezastąpiony Mitas E09 Dakar, trochę szybko schodzi przy twardym, jest głośną, ale w terenie odwdzięcza się emocjami
Jak dokończę tył, to pomyśle nad H K60 Scout.
Jak dokończę tył, to pomyśle nad H K60 Scout.