Naładowany aku, a przynajmniej w trybie diagnostycznym wskazuje 11.9. Wszystko ładnie się zaświeciło do czasu aż spróbowałem odpalić. Problem wygląda teraz tak że przy próbie odpalenia zegary gasną i slychać taki jak by pyknięcie, nawet nie próbuje kręcić. W trybie diag. raz na teście 52 tak samo zgasł. Przy następnej próbie nie gasł. Po zgaśnięciu zegarów musiałem chwile odczekać bo zegar nie chciał się odpalić i migał. Nie mam pojęcia co się dzieje. Fakt że dawno nie odpalałem Jadzi ale 2 miechy temu było wszystko ok.
Poczytałem inne posty i zastanawiam się czy to nie aku? Jutro sprawdzę z miernikiem ile ma.
XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583
Nie chciał zapalić
- crazyrider12
- Posty: 1459
- Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
- Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl
Z tego co opisałeś to mi wygląda na problem ze zdechniętym aku lub brakiem styku na głównych kablach pradowych
Aku-spróbuj podładować i posprawdzaj klemy.
Aku-spróbuj podładować i posprawdzaj klemy.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej
11,9 to trochę mało. Sprawny akku ma 12,6V
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Aku zmień i problem zniknie.
Naładowane aku nie ma prawa mieć mniej aniżeli 12V, chyba że w trakcie rozruchu, ale to inna bajka.
Aku nie trzyma prądu, i/lub padła któraś cela.
Naładowane aku nie ma prawa mieć mniej aniżeli 12V, chyba że w trakcie rozruchu, ale to inna bajka.
Aku nie trzyma prądu, i/lub padła któraś cela.
- gmole silnika wg SW-Motech / HOLAN - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
- gmole owiewek wg. TOURATECHa - nieaktualne
- stelaże pod kufry na zamówienie - nieaktualne
sprawdziłem miernikiem, wskazuje 12.4. Przekręcam kluczyk ładnie wszystko się zapala, pompa działa. Chce kręcić to gaśnie a miernik wskazuje 0.0 i powoli się ładuje do 12.4. Problem ze światłami długimi raz jest a raz nie ma(gaśnięcie przy przełączeniu - aku ten sam efekt). Jutro ide po nowy i sprawdze jak się zachowa. Orientuje się ktoś z wawy w okolicach wola-żoliborz-bielany jakiś sklep z aku??
-
- Posty: 14
- Rejestracja: 03 cze 2018, 18:01
- Lokalizacja: Monachium
A u mnie na dodatek że występuje sporadycznie wyżej opisana sytuacja, po podmianie kluczyka silnik odpala, lecz wywalił błąd w ecu, brak łączności z ecu, ->1. To jeszcze licznik oszukuje jak szalony.
Sprawdź czy nie masz pękniętego licznika.manolt120k pisze:brak łączności z ecu, ->1. To jeszcze licznik oszukuje jak szalony.
Też mam taki objaw, licznik był kiedyś zalany i udało się go naprawić ale w 50%
h e d o n i z m