XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

ile zębów ma przednia zębatka??

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
Aiwix
Posty: 23
Rejestracja: 07 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

Czy może mi ktos powiedziec ile zębów ma przednia zębatka ?, gdyż chciałbym ją zmienić aby moto było bardziej agresywne..?
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

seryjnie jest 15, ja zmieniłem na 14 i jest lepiej ;) na miasto polecam
Aiwix
Posty: 23
Rejestracja: 07 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

na 14 powiadasz i jak spadła predkosc maxymalna? czy z 2 biegu wchodzi na samym gazie na koło?
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

prędkość spadła o jakieś 8-10km/h także nie wiele. Co do gumy to po odpuszczeniu gazu i pełnym otwarciu manety gazu podnosi kolo na kilka cm, myślę, że jak by jeszcze szarpnąć kierownicą to polecisz :) jak byś chciał całkiem lajtowo wbijać na gumę to jeszcze byś musiał dodać kilka zębów z tylu
Aiwix
Posty: 23
Rejestracja: 07 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

no wlasnie w tym celu chce to zrobic ..zastanawiam sie bo mam K&N ,wydechy devila dedykowane dla xtx-a więc moze nie bedzie miał problemów.:P jak myslisz
? a pyt 2 czy może miec wpływ ustawienie CO? bo mam ustawione na 3?
Awatar użytkownika
raczek_
Posty: 2111
Rejestracja: 02 lis 2008, 13:16
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. Wrocław
Kontakt:

poczytaj trochę o samym CO. jak byś to ustawił na analizatorze spalin lub najlepiej wykorzystał do tego power commandera to efekty powinny być odczuwalne
Aiwix
Posty: 23
Rejestracja: 07 kwie 2010, 9:36
Lokalizacja: Warszawa

a wiesz gdzie badz kto z Wawy ma cos takiego i sie zna na tym?
Awatar użytkownika
Neno
Posty: 756
Rejestracja: 06 lis 2011, 7:05
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

A ktoś próbował z 16ką z przodu?
Cel:
- obniżyć obroty w trasie (spalanie)
- wydłużyć troszkę jej żywotność.
Awatar użytkownika
qcyk
Posty: 122
Rejestracja: 13 cze 2012, 16:31
Lokalizacja: Kraków

Obroty może obniżysz, tylko stracisz na dynamice.... Może też się okazać że paradoksalnie prędkość maksymalna spadnie.
Ja założyłem ostatnio zamiast 15 zębatkę 14 i moto zyskało sporo na dynamice. Zero szarpania łańcuchem. Zadziwiające jest to, że prędkość maksymalna bez zmian. Mierzyłem gps i nie mogłem uwierzyć....
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Neno 16 osłabi totalnie, ja następnym razem zostawię z przodu 15, ale na tył założę 48.
15/45=3,0
14/45=3,214
15/48=3,2
Wolałbym 47, ale są tylko 45 i 48 zębów :-/
Awatar użytkownika
mik1046
Posty: 655
Rejestracja: 11 paź 2011, 0:10
Lokalizacja: Mazańcowice
Kontakt:

Wojtek,

Mylisz się Wojtku .
Ja jak kupowałem miałem do wyboru 46 , 47 , 48
Zadzwoń do Olek Motocykle oni potwierdzą ,
Teraz mam 46 albo 7 nie pamiętam ale mogę potwierdzić zdjęciami.
XTR/BMW w 3 odmianach / Mt09 Tracer / Ktm 1090 co następne nie wiem może T7
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

No to sprawa już wyjaśniona- następne będzie przełożenie 15/47 ;-)
Dzięki Kamil :-)

PS odbierz tel. :-P
Awatar użytkownika
Herflick
Posty: 1676
Rejestracja: 19 lip 2009, 20:31
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Qcyk: wydaje mi się, że przy małych zmianach przełożenia i przy dużych prędkościach znaczenie mają opory powietrza. Stąd minimalne różnice w Vmax.
Jestem "nieumi" i o tym wiem, o tym wiem, że jestem "nieumiem"
kiciafirerek
Posty: 52
Rejestracja: 23 kwie 2013, 21:25
Lokalizacja: Wrocław

a macie jakies namiar na allegro bo tez bym wrzucił bym 14 na przód :) tylko nie chce niczego słabego montować .
Był Suzuki katana AP50 ; Kawasaki ER500 ; Yamaha XT660X
Awatar użytkownika
rafipl
Posty: 16
Rejestracja: 29 wrz 2012, 16:18
Lokalizacja: Chełm

ODPOWIEDZ