XXXI Zlot XT660.PL! Kaszuby 19-21.04.2024 / Zapisy -> viewtopic.php?f=22&t=18583

Przepalająca się żarówka z przodu??

jesteś ciekaw co na ten temat uważają pozostali użytkownicy? Pisz tutaj
kubasm
Posty: 6
Rejestracja: 23 lut 2012, 11:44
Lokalizacja: łódzkie

Witam mam pytanie mieliście może taki problem, moja Yadźka pali żarówki z przodu jak zwariowana, wymieniłem już drugą sztukę w ciągu tygodnia, jak przepali się mijania to wrzucam na długie ale ta za chwile też umiera, jakiś problem z napięciem czy może pech poprostu że w tak krótkim czasie strzeliły dwie żarówki??
Awatar użytkownika
bonzo
Posty: 3175
Rejestracja: 23 lut 2009, 0:34
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Sprawdź napięcie ładowania jak masz woltomierz pod ręką. Jeśli jest w normie to może felerne żarówki? Sprawdz jeszcze czy styki nie są luźne. Ja mam jadzkę 3 rok i jak na razie to mam założoną drugą żarówkę.
P.S. Popraw sobie opis w avatarze ;-)
"Podczas dobrej jazdy na motocyklu przeżywasz więcej w ciągu 5 minut niż niektórzy ludzie przez całe swoje życie."
Wojtek
Posty: 4727
Rejestracja: 10 sty 2009, 23:32
Lokalizacja: XXX

Bonzo ma rację- za wysokie napięcie -sprawdź styki regulatora i czy ma dobrą masę ;-)
Awatar użytkownika
Laszowski
Posty: 21
Rejestracja: 25 gru 2015, 16:37
Lokalizacja: Marki k/Warszawy

To samo u mnie. Pierwsze 100km wokół Warszawy i musiałem po zmroku wracać na długich.
W czwartek oddaje moto na przegląd to zwrócę uwagę na tą usterkę. Zobaczymy, czy to wina żarówki czy coś jest z napięciem.
Awatar użytkownika
crazyrider12
Posty: 1459
Rejestracja: 04 mar 2010, 7:49
Lokalizacja: Krk/Siemianowice Śl

Zrobiłem Jadwigą 50kkm i żarówkę zmieniałem tylko raz.
Zmień żarówkę i śmigaj dalej, jak ci będzie zdychać co 100km -wtedy bym się niepokoił i szukał przyczyny.
...bo każda okazja jest dobra by zjechać z utartej ścieżki i poszukać własnej ;)
Awatar użytkownika
yomek
Posty: 52
Rejestracja: 12 kwie 2015, 16:02
Lokalizacja: Kalisz

U mnie też przepalona ale poki co smigam na długich, zrobi sie cieplej i obowiazkowo wymiana :)
Pozdrawiam: :)
Awatar użytkownika
ZIBI
Posty: 436
Rejestracja: 23 lip 2012, 8:40
Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW./W-WA

Ja tam powymieniałem wszystkie żarówki w moto na led, przód led 80 wat przynajmniej mniej pobierają prądu i brak przegrzewania się.
U małych rączek cała gama do wyboru tańsze droższe kto co lubi i na co go stać.

LED H4
krzsiekjab
Posty: 216
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

Odświeżę po zimie spalona żarówka długie są włożyłem druga spaliła się po chwili mierzę 14.8 na różnych obrotach cały czas włożyłem 3 odpaliłem moto po paru sekundach zaczęło się z niej dymić. Jakiś pomysł ?
Awatar użytkownika
Fuczak
Posty: 445
Rejestracja: 07 wrz 2008, 21:45
Lokalizacja: Siemianowice Śl

Jedyne co mi przychodzi do głowy te regulator napięcia.
krzsiekjab
Posty: 216
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

No ale to co napięcie 14.8 okej czyli że natężenie ?słaby z elektryki jestem :0pojutrze kostki jeszcze przejrze..
terry
Posty: 132
Rejestracja: 10 lut 2016, 9:09
Lokalizacja: Warszawa

Powinno być 14.4V ale 0,4V nie spali żarówki. Sprawdzałeś co się dzieje jak dodasz gazu (czy regulator napięcia działa poprawnie)? Sprawdź czy kostka dobrze siedzi na stykach żarówki. Marny kontakt może również powodować palenie źródła światła.
Awatar użytkownika
maciokrk
Posty: 516
Rejestracja: 14 kwie 2013, 19:49
Lokalizacja: Kraków

A jakiej firmy żarówki używasz?
Loud pipes, saves lives.
krzsiekjab
Posty: 216
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

Wkładałem już chyba 4 różne które były w autach i każda tak samo się.dymi napewno był Philips i jakieś no name inne nie wiem
Awatar użytkownika
Flaw
Administrator
Posty: 3614
Rejestracja: 07 wrz 2008, 20:19
Lokalizacja: Chorzów
Kontakt:

krzsiekjab, sprawdź w trybie diagnostycznym czy nie masz zapamiętanych błędów związanych z ładowaniem. Sprawdź też wizualnie regulator napięcia, styki kostki itp. przeczyść i popsikaj odpowiednim preparatem. Sprawdź też kable przy kierownicy, może któryś jest przetarty?
h e d o n i z m
krzsiekjab
Posty: 216
Rejestracja: 02 maja 2017, 21:19
Lokalizacja: Dęblin

Dignostyczny okej wtyczki sprawdzone oporności prądnicy okej kabel masowy jak i plusowy bez oporów od regulatora do ramy i akumulatora .
Przy kierownicy trzbw abedzie chyba zajrzeć ale pruc osłonkę przewodów mi.sie nie uśmiecha
ODPOWIEDZ