Siemasz, w kilku tematach na forum pojawiły się wzmianki o tym motocylu - AJP PR7.
Podrzucam najnowsze wideo z testów i zachęcam do dyskusji.
test ride
https://www.youtube.com/watch?v=ubzvQmL ... nnel=64deg.
first look
https://www.youtube.com/watch?v=sRB5diJ ... nnel=64deg.
Wiele osób jest napalonych na ten sprzęt - ale jak to będzie w praktyce - z dostępnością etc. Czas pokaże.
AJP PR7
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Mocny singiel 4T, lekkie nadwozie, sensowne zawieszenie...lubić to
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
Ja jestem jednym z tych napalonych..... Obserwuje rozwój koncepcji tego motka i niewiele jest rzeczy, do których możnaby się w nim przyczepić. Tak czy owak dam szansę bardziej napalonym ode mnie i za rok zobaczymy jakie będą opinie...
pozdrawiam trolik
pozdrawiam trolik
-
- Posty: 207
- Rejestracja: 29 maja 2014, 13:27
- Lokalizacja: Łódź
Biorąc pod uwagę fakt posiadania psa, to wyjazdy jak dawniej typu 1+1+sakwy kufry namioty spiwory etc ida w piździec. Takie PR7 solo z niezbędnymi zabawkami widzi mi sie bardziej jak nowa xt700 z pyskiem rodem z horrorów Tam coś zmienili z silnikami? Był 660 a teraz od husky?
you could argue "why not buy a 690 enduro?"...but the XT is bomb proof and can be treated like shit and still runs like a peach.
tak. Leff tym handluje. Tu znajdziesz wiecej info:pawulon182 pisze:Biorąc pod uwagę fakt posiadania psa, to wyjazdy jak dawniej typu 1+1+sakwy kufry namioty spiwory etc ida w piździec. Takie PR7 solo z niezbędnymi zabawkami widzi mi sie bardziej jak nowa xt700 z pyskiem rodem z horrorów Tam coś zmienili z silnikami? Był 660 a teraz od husky?
http://f650gs.pl/topic/8018-nadchodz%C4 ... ent-360597
pozdrawiam trolik
Na Motor Show w Poznaniu przymierzałem się do tej osławionej pr 7-ki.
Moto konkretne (dane tech. dostępne w necie). Do wyboru są dwie wersje: 46 KM oraz 60 KM. Cena tańszej wersji to ok 43 tys. Natomiast droższej to prawie 47 tys.
Jak dla mnie to lekka przesada ale co tam..
W Polsce sprzedali 2 (słownie: dwie sztuki). Czyżby ze względu na cenę? Nie wiem
Wspomnę tylko, że Nowa Africa kosztuje 52 tys.
Ja bym chyba dołożył do Afry.
Pozdro
Moto konkretne (dane tech. dostępne w necie). Do wyboru są dwie wersje: 46 KM oraz 60 KM. Cena tańszej wersji to ok 43 tys. Natomiast droższej to prawie 47 tys.
Jak dla mnie to lekka przesada ale co tam..
W Polsce sprzedali 2 (słownie: dwie sztuki). Czyżby ze względu na cenę? Nie wiem
Wspomnę tylko, że Nowa Africa kosztuje 52 tys.
Ja bym chyba dołożył do Afry.
Pozdro
Zupełnie inna koncepcja niż Afryka. Ujeżdżaliśmy z Bajrosem słabszą wersję na jazdach testowych po torze. Lekki sprzęt w porównaniu do Afryki, dodatkowo środek ciężkości nisko. Zawieszenie bajka w porównaniu do standardowego XT.
Jednak cena ciężka do przełknięcia. I mam obawy co do żywotności tego tableta...
Jednak cena ciężka do przełknięcia. I mam obawy co do żywotności tego tableta...
Terefere
O tablet się nie bój Podobno mają pasować wszystkie poza iPadami.
Wiadomo że koncepcaja moto inna niż Afryki. Tak tylko teoryzuję..
Ciekawe jak się rozwinie zainteresowanie?
Wiadomo że koncepcaja moto inna niż Afryki. Tak tylko teoryzuję..
Ciekawe jak się rozwinie zainteresowanie?
Przypuszczam, że zainteresowanie nówkami będzie bardzo małe. Prędzej używkami jak będą w cenie ok 20k. Ludzie może też będą czekać na opinie użytkowników po 20/30/40 tyś km jak się sprzęt trzyma.
Znajomy dla którego istnieje tylko Afryka jest napalony na ta nową, ale powiedział, że woli poczekać ze 2 lata na opinie o jakości i trwałości sprzęta. Podobnie może być z AJP który jest sprzętem bardzo niszowym.
Znajomy dla którego istnieje tylko Afryka jest napalony na ta nową, ale powiedział, że woli poczekać ze 2 lata na opinie o jakości i trwałości sprzęta. Podobnie może być z AJP który jest sprzętem bardzo niszowym.